JMS - VLM motorcross Lommel 18 en 19 juni 2011
-
Bart ClaesBa
- 50cc rider
- Berichten: 12
- Lid geworden op: Zo 30 Jan 2011, 22:32
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
JMS - VLM motorcross Lommel 18 en 19 juni 2011
een organisatie van MC De Kruiers vzw met JMS clubpiloot Boyd Van Endert.
Op zaterdag is er voor de -8 jarige en de pitbikes een apart parcour voorzien.
Er is een attentie voorzien voor alle -8 jarigen en 65cc pilootjes.
Op zondag is het VLM programma voorzien.
Op zaterdag is er voor de -8 jarige en de pitbikes een apart parcour voorzien.
Er is een attentie voorzien voor alle -8 jarigen en 65cc pilootjes.
Op zondag is het VLM programma voorzien.
0 x
-
Bart ClaesBa
- 50cc rider
- Berichten: 12
- Lid geworden op: Zo 30 Jan 2011, 22:32
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
-
Wesley VlaselaersWe
- 125cc rookie
- Berichten: 132
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 21:32
- Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
- Ik ben aangesloten bij..: VLM
Re: JMS - VLM motorcross Lommel 18 en 19 juni 2011
de cross zal zondag 3 kwartier vroeger gedaan zijn vermits ik net op een andere site gelezen heb dat er zondag geen zijspannen rijden in lommel wat ik niet zo erg vind maar wat me wel stoort is dat ik maandag in baal de bus op stap en vraag of er vollegende week zijspannen rijden in lommel waarna ze bijna mijn neus afbijten en zeggen zondag is een cross als een andere en program met zijspannen en daarmee punt uit !!!
Vandaag woensdag staat er nog altijd niet op de vlm site dat er geen zijspannen rijden maar moeten we dit wel via een andere site lezen en ondertussen zijn er al enkele zijspannteams ingeschreven voor het bk zondag in oudenburg is da zoveel moeite om dit even te melden op hun eigen site of maandag in baal een corekt antwoord te geven op deze vraag maar ja er is niks mee te verdienen en dan is da te veel moeite voor vlm zeker !
Vandaag woensdag staat er nog altijd niet op de vlm site dat er geen zijspannen rijden maar moeten we dit wel via een andere site lezen en ondertussen zijn er al enkele zijspannteams ingeschreven voor het bk zondag in oudenburg is da zoveel moeite om dit even te melden op hun eigen site of maandag in baal een corekt antwoord te geven op deze vraag maar ja er is niks mee te verdienen en dan is da te veel moeite voor vlm zeker !
0 x
side-car team mans-vlasselaers
-
Frank JanssenFr
- the legend!
- Berichten: 3969
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:49
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
- Locatie: ARENDONK
Re: JMS - VLM motorcross Lommel 18 en 19 juni 2011
tegen mij is gezegd dat de zijspannen niet willen rijden, das een heel ander verhaal dan he wesley
0 x
speaker Frankske
-
Frank JanssenFr
- the legend!
- Berichten: 3969
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:49
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
- Locatie: ARENDONK
Re: JMS - VLM motorcross Lommel 18 en 19 juni 2011
net mail gehad van bestuur van vlm
zondag rijden de zijspannen wel in lommel!!!
zondag rijden de zijspannen wel in lommel!!!
0 x
speaker Frankske
-
Sam Van TongerlooSa
- mx2 wk rookie
- Berichten: 252
- Lid geworden op: Zo 19 Jul 2009, 21:04
- Ik ben een..: motocross fotograaf, ik cross zelf niet
- Ik ben aangesloten bij..: VLM
- Contact:
Re: JMS - VLM motorcross Lommel 18 en 19 juni 2011
francis bielen heeft hier toch moeite voor gedaan, is in het rennerspark in ranst rondgegaan om te vragen wie wou rijden, bij een deftig aantal werd een reeks voorzien..
vind ik een deftige oplossing van het bestuur ? niemand heeft er iets aan als er maar 3 man rijd
vind ik een deftige oplossing van het bestuur ? niemand heeft er iets aan als er maar 3 man rijd
0 x
585photo :
www.585photo.be
www.585photo.be
-
Frank JanssenFr
- the legend!
- Berichten: 3969
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:49
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
- Locatie: ARENDONK
Re: JMS - VLM motorcross Lommel 18 en 19 juni 2011
hopelijk komen de zijspannen nu toch in grote getalen af!
0 x
speaker Frankske
-
Frank JanssenFr
- the legend!
- Berichten: 3969
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:49
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
- Locatie: ARENDONK
Re: JMS - VLM motorcross Lommel 18 en 19 juni 2011
trouwens bk proeven voor de nieuw mx2, nieuw b, recreanten, quads en inters open.
nog geen jeff cloots van de partij zondag , moet nog scanneronderzoeken afwachten en zijn gehavende schouder wat rust gunnen, maar ongetwijfeld zal hij later dit seizoen nog hoge ogen gooien,de toppers zijn al gewaarschuwd!
wesley verheyen daarentegen zal eerstdaags terug de motor opspringen en als de trainingen positief uitdraaien zal hij in paal terug van start gaan.
nog geen jeff cloots van de partij zondag , moet nog scanneronderzoeken afwachten en zijn gehavende schouder wat rust gunnen, maar ongetwijfeld zal hij later dit seizoen nog hoge ogen gooien,de toppers zijn al gewaarschuwd!
wesley verheyen daarentegen zal eerstdaags terug de motor opspringen en als de trainingen positief uitdraaien zal hij in paal terug van start gaan.
0 x
speaker Frankske
-
Wesley VlaselaersWe
- 125cc rookie
- Berichten: 132
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 21:32
- Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
- Ik ben aangesloten bij..: VLM
Re: JMS - VLM motorcross Lommel 18 en 19 juni 2011
Frank Janssen schreef:tegen mij is gezegd dat de zijspannen niet willen rijden, das een heel ander verhaal dan he wesley
da is ook zo frank de meeste wilden nie gaan rijden en enkele gingen zowiezo bk rijden er waren er een vijftal die wilden rijden ,trouwens ik ben het ermee eens dat ze voor vijf karren geen reeks moeten zetten het ging me ook nie over het rijden want ik kon toch nie rijden dokter heeft gisteren vocht uit mijn knie gehaald en me een weekje rust voorgesteld met het oog op de proef die er ons vollgende week in paal te wachten staat maar omdat ze maandag zo bitzig uit de hoek kwamen op de bus dat er wel zijspannen rijden en nu op smx pics te lezen staat dat er geen zijspannen in lommel rijden da is nogal verwarend he
maar ik begreep vlm zeker als ze zeggen dat ze geen vijf karren laten starten trouwens waarom moet de heer bielen enkele weken daarvoor er dan zijn tijd in steken en eerlijk gezegd vollgens mij gaan het er geen 10 zijn zondag in lommel maar voor diegene dat wel gaan wens ik zeker een leuke en spannende crossdag toe en voor de organisatie veel succses he mannen
0 x
side-car team mans-vlasselaers
-
Verreyt MarioVe
- 125cc junior EK
- Berichten: 88
- Lid geworden op: Do 19 Aug 2010, 22:55
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VLM
Re: JMS - VLM motorcross Lommel 18 en 19 juni 2011
@ Wesley ,
is da zoveel moeite om dit even te melden op hun eigen site of maandag in baal een corekt antwoord te geven op deze vraag maar ja er is niks mee te verdienen en dan is da te veel moeite voor vlm zeker !
hey Wesley zie wat je zegt over het VLM bestuur eh, verdienen, verdienen? heb horen vertellen dat het volk dat daar op de bus werkt dat dat daar allemaal vrijwilligerswerk is. Dus we mogen nog blij zijn dat er zo'n mensen bestaan anders konden we zondag alleen maar wat gaan trainen in Lommel ofzo
hahaha
is da zoveel moeite om dit even te melden op hun eigen site of maandag in baal een corekt antwoord te geven op deze vraag maar ja er is niks mee te verdienen en dan is da te veel moeite voor vlm zeker !
hey Wesley zie wat je zegt over het VLM bestuur eh, verdienen, verdienen? heb horen vertellen dat het volk dat daar op de bus werkt dat dat daar allemaal vrijwilligerswerk is. Dus we mogen nog blij zijn dat er zo'n mensen bestaan anders konden we zondag alleen maar wat gaan trainen in Lommel ofzo
Laatst gewijzigd door Verreyt Mario op Do 16 Jun 2011, 21:40, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
- Filip Hardis
- world THQ sx champ
- Berichten: 1813
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 21:48
- Ik ben een..: van de pers en ik schrijf artikels over de motocross
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: JMS - VLM motorcross Lommel 18 en 19 juni 2011
lol, weer een goeke..... 
0 x
hardis ik kan nog promotie maken, gij blijft nog tot aan uw pensioen bij de nieuwelingen b mee ronddraaien. en daar heb ik geen gegatlek gedoe voor nodig!
Dixit Frankske de speaker! :D :D :D
Dixit Frankske de speaker! :D :D :D
-
Bart ClaesBa
- 50cc rider
- Berichten: 12
- Lid geworden op: Zo 30 Jan 2011, 22:32
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: JMS - VLM motorcross Lommel 18 en 19 juni 2011
Kom net van het parcour in Lommel.
We zijn vollop bezig met vlakken.
Er gaan zelf enkel bergen aangepast worden.
Het parcour gaat er zondag perfect bijliggen.
Degene die niet komen gaan iets missen.
We zijn vollop bezig met vlakken.
Er gaan zelf enkel bergen aangepast worden.
Het parcour gaat er zondag perfect bijliggen.
Degene die niet komen gaan iets missen.
0 x
-
Frank JanssenFr
- the legend!
- Berichten: 3969
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:49
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
- Locatie: ARENDONK
Re: JMS - VLM motorcross Lommel 18 en 19 juni 2011
zag al een paar mclb rijders de heezerbergen opdraaien, mss wel het enige circuit waar met zulk hondeweer kan gereden worden.den deze ga morgenvroeg pas oprijden want kan moeilijk slapen met regen juist boven menne kop 
0 x
speaker Frankske
-
Michael WillekensMi
- ama lites eastcoast champ
- Berichten: 428
- Lid geworden op: Ma 19 Okt 2009, 19:59
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VLM
Re: JMS - VLM motorcross Lommel 18 en 19 juni 2011
franksken wee gij soms hoe de baan er bij ligt?? of iemand anders soms info over de baan?
0 x
-
Frank JanssenFr
- the legend!
- Berichten: 3969
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:49
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
- Locatie: ARENDONK
Re: JMS - VLM motorcross Lommel 18 en 19 juni 2011
ik heb er nog geen onheilspellende berichten van gehoord , lommel kan in alle omstandigheden gereden worden michael dus afkomen zou ik zeggen!
0 x
speaker Frankske
-
Michael WillekensMi
- ama lites eastcoast champ
- Berichten: 428
- Lid geworden op: Ma 19 Okt 2009, 19:59
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VLM
-
Frank JanssenFr
- the legend!
- Berichten: 3969
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:49
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
- Locatie: ARENDONK
Re: JMS - VLM motorcross Lommel 18 en 19 juni 2011
vandaag weinig piloten op de heezerbergen slechts een 240tal die de buien trotsserden. de omloop werd zelfs vanmorgen nog gesproeid om zeker stofvrij de wedstrijden te kunnen gade slaan.voor velen was het knippen tellen , maar toch een dikke chapeau voor al de rijders die deze zware heezerbergen trotseerden.aan de club mc de kruiers heeft het zeker niet gelegen want de cantine draaide op volle toeren , de snijdende wind en vaak pittige regenvlagen hield enkel de dappersten aan de koord.
0 x
speaker Frankske
-
Davy DerbovenDa
- mx1 wk rookie
- Berichten: 311
- Lid geworden op: Ma 27 Jul 2009, 17:22
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VLM
- Locatie: noorderwijk city
Re: JMS - VLM motorcross Lommel 18 en 19 juni 2011
Ik vind het heel spijtig als een club moeite doet om een cross in te richten er dan zo weinig volk naartoe komt , als je volgende week zondag gaat zien naar training daar zijn er 300 aan het trainen !!
Straks richt er geen club nog een cross in en kunnen de afwezigen elke weekend gaan trainen , plus nog is bleiten op het forum dat er geen cross meer is !!!!
Straks richt er geen club nog een cross in en kunnen de afwezigen elke weekend gaan trainen , plus nog is bleiten op het forum dat er geen cross meer is !!!!
0 x
-
Frank JanssenFr
- the legend!
- Berichten: 3969
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:49
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
- Locatie: ARENDONK
Re: JMS - VLM motorcross Lommel 18 en 19 juni 2011
de rijders die er wel waren gaven het beste van zichzelf!
beloften
keanu dutre pas hersteld van een zware blessure was ditmaal aan het feest,de veerste reeks moest hij nog laten aan brett michiels die iedereen verbaasde , die kenneth martens en dutre vooraf ging. de tweede manche wist dutre zijn texaco herentals aanhang te verrassen met een klinkende reeks en eindzege , omdat vermijl de jarige kenneth martens vooraf ging en brett michiels door valpartij ver achteruit werd geslagen.
nieuwmx2
dimitri schoofs kende niet de minste tegenstand vandaag, van begin tot eind domineerde hij in elke heat.
sven van looy jenthe moons en kristof de laender vochten een robbertje uit om de tweede plaats .het was zandhaas moons die twee werd in de eindrangschikking voor van looy terwijl de laender net niet zijn eerste vlm podium zou bemachtigen.
nieuw a
in de aanvangsfaze was het shaun peeters die met tromgeroffel aan zijn karwei begon , maar de snelle nederlander roy nillesen zette de puntjes op de i en klopte peeters en van roosendael, ook een sterke timothy theulinckx verbaasde aangenaam.
van roosendael kende enkel van nillesen wat tegenstand maar toen die wat gas terug nam was van roosendael de pijp uit.nillesen ging theulinckx vooraf.mooie remonte zagen we wel van de wispelaere nogthans geen specifiek zandrijder
nillesen won dus voor van roosendael en theulinckx.
een bleke peeters kwam de tweede reeks niet verder dan een 7de plaats
nieuw b
wat van heerebeek ook allemaal probeert , smolderen blijft zegekoning
van heerebeek was als snelste weg en een behoorlijke kloof sloeg hij in de aanvangsfaze, smoldern moest vanuit de buik van het peloton komen en rustte pas toen de tweede rang veilig gesteld was
rijckers ging salaets en marien vooraf
tweede reeks weer van heerbeek als snelste weg maar algauw kwam smolderen op de proppen en halfweg was van heerebeek zijn rijk en vooral zijn kaars uit , zandkliever rijckers alweer naar drie
winst dus smolderen 2 van herebeek 3 rijkers
beloften
keanu dutre pas hersteld van een zware blessure was ditmaal aan het feest,de veerste reeks moest hij nog laten aan brett michiels die iedereen verbaasde , die kenneth martens en dutre vooraf ging. de tweede manche wist dutre zijn texaco herentals aanhang te verrassen met een klinkende reeks en eindzege , omdat vermijl de jarige kenneth martens vooraf ging en brett michiels door valpartij ver achteruit werd geslagen.
nieuwmx2
dimitri schoofs kende niet de minste tegenstand vandaag, van begin tot eind domineerde hij in elke heat.
sven van looy jenthe moons en kristof de laender vochten een robbertje uit om de tweede plaats .het was zandhaas moons die twee werd in de eindrangschikking voor van looy terwijl de laender net niet zijn eerste vlm podium zou bemachtigen.
nieuw a
in de aanvangsfaze was het shaun peeters die met tromgeroffel aan zijn karwei begon , maar de snelle nederlander roy nillesen zette de puntjes op de i en klopte peeters en van roosendael, ook een sterke timothy theulinckx verbaasde aangenaam.
van roosendael kende enkel van nillesen wat tegenstand maar toen die wat gas terug nam was van roosendael de pijp uit.nillesen ging theulinckx vooraf.mooie remonte zagen we wel van de wispelaere nogthans geen specifiek zandrijder
nillesen won dus voor van roosendael en theulinckx.
een bleke peeters kwam de tweede reeks niet verder dan een 7de plaats
nieuw b
wat van heerebeek ook allemaal probeert , smolderen blijft zegekoning
van heerebeek was als snelste weg en een behoorlijke kloof sloeg hij in de aanvangsfaze, smoldern moest vanuit de buik van het peloton komen en rustte pas toen de tweede rang veilig gesteld was
rijckers ging salaets en marien vooraf
tweede reeks weer van heerbeek als snelste weg maar algauw kwam smolderen op de proppen en halfweg was van heerebeek zijn rijk en vooral zijn kaars uit , zandkliever rijckers alweer naar drie
winst dus smolderen 2 van herebeek 3 rijkers
0 x
speaker Frankske
- Filip Hardis
- world THQ sx champ
- Berichten: 1813
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 21:48
- Ik ben een..: van de pers en ik schrijf artikels over de motocross
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: JMS - VLM motorcross Lommel 18 en 19 juni 2011
Davy Derboven schreef:Ik vind het heel spijtig als een club moeite doet om een cross in te richten er dan zo weinig volk naartoe komt , als je volgende week zondag gaat zien naar training daar zijn er 300 aan het trainen !!
Straks richt er geen club nog een cross in en kunnen de afwezigen elke weekend gaan trainen , plus nog is bleiten op het forum dat er geen cross meer is !!!!
Davy, gij sta precies toch ook ni tussen den uitslag??
0 x
hardis ik kan nog promotie maken, gij blijft nog tot aan uw pensioen bij de nieuwelingen b mee ronddraaien. en daar heb ik geen gegatlek gedoe voor nodig!
Dixit Frankske de speaker! :D :D :D
Dixit Frankske de speaker! :D :D :D
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten