JMS - VLM motorcross Lommel 18 en 19 juni 2011

alles over de mclb, vlm, vmcf, vbm, mc lille,..
Fr
Frank Janssen
the legend!
Berichten: 3969
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:49
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
Locatie: ARENDONK

Re: JMS - VLM motorcross Lommel 18 en 19 juni 2011

Berichtdoor Frank Janssen Zo 19 Jun 2011, 20:29

de vtr en recreaties
cools en symons gaven mekaar geen duimbreed toe al waren beiden actief in een andere klasse , ze deden de toeschouwers toch uitkijken naar meer van dat moois.bij de vtr won cools beide reeksen voor jans en gast mastbooms.
de recreanten kregen symons als heerser voor geudens en peter wendelen die eindelijk okk eens loon naar werken verkreeg.
jun mx2
nagelkerken terug uit blessure vond onmiddelijk zijn draai in de aanvangsfaze, maar roy sillien wou van geen wijken weten, van leuffelen draaide ook prima mee , maar moest toch hens laten gaan
nagelkerken stapelde kleine foutjes op en dat werd fataal , sillien roerde zich en klopte nagelkerken.
de tweede serie weer dezelfde namen al kwam ook buytaert naar voren opgerukt, buytaert stelde al snel zijn derde plek veilig in deze heat maar het kat en muis spelletje tussen sillien en nagelkerken duurde tot aan de damblokvlag .nu was het nagelkerken die alle aanvallen van sillien wist af te slaan.hens pakte de vierde plek en dat was beter dan de buytaert score vandaag.1 nagelkerken ,2 sillien ,3 hens
Laatst gewijzigd door Frank Janssen op Zo 19 Jun 2011, 21:41, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x


speaker Frankske
Fr
Frank Janssen
the legend!
Berichten: 3969
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:49
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
Locatie: ARENDONK

Re: JMS - VLM motorcross Lommel 18 en 19 juni 2011

Berichtdoor Frank Janssen Zo 19 Jun 2011, 20:45

de 18quads stelden zeker niet teleur, integendeel zelfs bijzonder bloedstollende wedstrijden werden geleverd met de cremer die wat punten moest inlopen op stalman in de tussenstand voor het bk
de cremer vertrok als een speer en van manshoven probeerde zich tussen de cremer en stalman te wurmen, stalman trok van leer en nam positie twee al snel over , de cremer verschalken zat er echter niet in. dimiti oeyen vandaag ook op zijn geliefkoosde ondergrond vertrok als laatste , maar die ging zo snel dat hij de vierde rang nog binnenhaalde.tweede heat , de cremer die alweer van start ging met stalman en van manshoven achter zich aan.stalman had wat tijd nodig maar eens aan de leiding kon hij makkelijk de aanvallen van de cremer opvangen , van manshoven alweersterk werd weer drie voor oeyen die na schermutseling met zijn baas heulens alweer sterk moest achtervolgen en dat met bravoure deed , net buiten de topdrie kunnen we stellen dat oeyen de verdiende haver niet verkreeg.
stalman won dus voor de cremer zodat een puntendeling stalman aanwees als eindwinnaar , in de bk stand verandert ook uiteraard niets!
jun mx1/3
slechts 15 dapperen in de arena
nigel vols de sterkste junior van dit ogenblik liet niets aan het toeval over , hij snelde vanaf het hekken neerklapte als een speer weg, in een mum van tyd had vols 20sec voorsprong op de gekende zandhazen de gebr coeckelberghs. kevin finischte voor broer dimi en diens teamgenoot van winckel.tweede reeks alweer vols die zich goed voelde op de heezerbergen en weer met dezelfde startegie matte hij zijn tegenstanders af.kevin coeckelberghs kwam op het eind van de heat pas onder stoom zodat vols al fluitend over de finisch vlamde voor kevin en dimi coeckelberghs die zich moest reppen om van winckel voor te blijven
nat open
sterke eerste manche van kristof scheynen die zowat iedereen verraste , hij ging de bijzonder snelle stefan ekerold vooraf , maar die liet wel indruk na.schoepen soleerde in de tweede heat maar ekerold zijn zegedrang leek groot , zo groot zelfs dat na een val ekerold vanaf de 8ste positie regelrecht naar de zege reed.bij de zware jongens had mike van dijck een flinke kluif aan jelle meeus meeus snelde naar winst in de eerste reeks en enkel een fout van meeus in de slotfaze van de tweede reeks kon mike van dijck nogmaals victorie doen kraaien
winst in de mx 2 voor ekerold voor scheynen en schoepen
mx1
winst voor mike van dijck voor meeus en belmans
0 x


speaker Frankske
Fr
Frank Janssen
the legend!
Berichten: 3969
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:49
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
Locatie: ARENDONK

Re: JMS - VLM motorcross Lommel 18 en 19 juni 2011

Berichtdoor Frank Janssen Zo 19 Jun 2011, 21:04

inters
grade breugelmans en banken waren de absolute smaakmakers van beide reeksen alwaar cuyvers mee bij de eersten weg was. breugelmans en grade maakten er een spektakel van meermaals in beide reeksen haasje over met teammaat grade , die even ten val kwam en breugelmans voorgoed weg was,en de toeschouwers vergaten de striemende regenvlagen.sven scheynen en jelle verbruggen waren vanuit de middenmoot komen opzetten en schoten als een siamese tweeling de tegenstand voorbij.scheynen legde zelfs beslag op een vierde rang voor inderdaad verbruggen!
van massenhoven duldde niemand in zijn buurt in de b klasse en kevin cockheyt klopte mc de kempen rijder vanderweehe.in de eindstand was het echter vanderschraelen die met deze eer ging lopen
de tweede reeks sven wouters met raketstart voor grade en breugel
grade en breugelmans duelleerden alsof het een lieve lust was
4,5 zelfs zesmaal noteerden we positieverschuivingen tussen grade en breugelmans maar in de slotfaze wist grade toch voordeel te puren en de zege was een feit.breugelmans werd eervol twee voor wouters
in de mx 2 klasse kon banken winnen voor revelatie sven scheynen en dieter vromans klopte schoonbroer in spe jelle verbruggen nadat die in de slotfaze in de fout ging.voor vromans zijn eerste vlm podium, was het niet hier dat de vromansen met de paplepel de zandbakken kregen voorgeschoteld juist hun roots liggen in lommel!
zijspan
slechts5!! dapper krijgers
christof vanderveken meeus overbluften vandenbulck corthoutin beide reeksen, eindelijk is een bloemtuil voor de netecrossers.
in de b klasse waren van orshaegen hendrickx gewaagd aan patrick vanderveken jens mans maar een uitvaller voor de oude vanderveken besliste vandaag over winst en verlies in de b klasse , ivo nuyts had zoon glenn in de bak en ze waren al content met de derde rang
als slotsom weinig piloten in echt hondeweer maar toch genoten van een zondag heezerbergen. bedankt mc de kruiers en hopelijk draait die cantine nog wat door op volle toeren zodat jullie toch een schrale beloning kunnen krijgen voor jullie geleverde inspanningen
zondag wedstrijd in paal met op zaterdagavond een spaghetti festijn in de feesttent na de jms wedstrijden , see you there!
franksken
0 x


speaker Frankske
Jo
Jonas De Wispelaere
50cc rider
Berichten: 23
Lid geworden op: Ma 19 Okt 2009, 18:01
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: MCLB

Re: JMS - VLM motorcross Lommel 18 en 19 juni 2011

Berichtdoor Jonas De Wispelaere Zo 19 Jun 2011, 22:19

twas echt een tof crosske
0 x


Ir
Iris Vranckx
125cc junior EK
Berichten: 78
Lid geworden op: Di 20 Apr 2010, 14:33
Ik ben een..: geen van bovenstaande
Ik ben aangesloten bij..: VLM

Re: JMS - VLM motorcross Lommel 18 en 19 juni 2011

Berichtdoor Iris Vranckx Zo 19 Jun 2011, 22:50

Mercie Frankske,

Ben weeral volledig mee
0 x


Da
Davy Derboven
mx1 wk rookie
Berichten: 311
Lid geworden op: Ma 27 Jul 2009, 17:22
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VLM
Locatie: noorderwijk city

Re: JMS - VLM motorcross Lommel 18 en 19 juni 2011

Berichtdoor Davy Derboven Ma 20 Jun 2011, 12:47

hardis , ik heb ook geen vergunning he , ten tweede ik rijd alleen me als de zon schijnt , het niet te hard waait en ik moet ook zelf nog goesting hebben !!Maar ik was wel in lommel en heb inkom betaald + mijne kleine heeft zaterdags ook gereden !! Ik heb terug ne moto gekocht omdat dat mooi staat in de garage en niet om elke week te rijden !! Ge voelt u precies aangesproken , wel ge za ne slimme want ik had het over manne zoals u !! ;)
0 x


Gebruikersavatar
Oeyen Dimitri
mxdn winner
Berichten: 802
Lid geworden op: Wo 12 Aug 2009, 22:55
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Locatie: beerse

Re: JMS - VLM motorcross Lommel 18 en 19 juni 2011

Berichtdoor Oeyen Dimitri Ma 20 Jun 2011, 14:20

mooi verslag thanks frank
0 x


Pe
Petrus De Winter
mx all time winner
Berichten: 1275
Lid geworden op: Wo 29 Jul 2009, 20:28
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE

Re: JMS - VLM motorcross Lommel 18 en 19 juni 2011

Berichtdoor Petrus De Winter Ma 20 Jun 2011, 20:15

Davy Derboven schreef:hardis , ik heb ook geen vergunning he , ten tweede ik rijd alleen me als de zon schijnt , het niet te hard waait en ik moet ook zelf nog goesting hebben !!Maar ik was wel in lommel en heb inkom betaald + mijne kleine heeft zaterdags ook gereden !! Ik heb terug ne moto gekocht omdat dat mooi staat in de garage en niet om elke week te rijden !! Ge voelt u precies aangesproken , wel ge za ne slimme want ik had het over manne zoals u !! ;)

Lap , den Davy is weeral direkt aant bleiten .
Als ge het moest wete, den Hardis heeft ook geen vergunning VLM wel bij Lille en wij komen rijden als we goesting hebben of als we mogen of als goe weer is ,
Was da na .
0 x


Ba
Bart Claes
50cc rider
Berichten: 12
Lid geworden op: Zo 30 Jan 2011, 22:32
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: JMS - VLM motorcross Lommel 18 en 19 juni 2011

Berichtdoor Bart Claes Ma 20 Jun 2011, 20:20

Davy Derboven schreef:Ik vind het heel spijtig als een club moeite doet om een cross in te richten er dan zo weinig volk naartoe komt , als je volgende week zondag gaat zien naar training daar zijn er 300 aan het trainen !!
Straks richt er geen club nog een cross in en kunnen de afwezigen elke weekend gaan trainen , plus nog is bleiten op het forum dat er geen cross meer is !!!!


Ik denk dat ze kunnen gaan bleiten op het forum.
Als de piloten het niet waarderen wanneer een club hen de kans geeft om een wedstrijd te kunnen rijden (en al de vrijwilligers die voor hen in de weer en wind bezig zijn), denk ik dat er volgend seizoen 2 wedstrijden minder zijn.
Als de piloten en vooral de zijspannen dan ook nog met de voeten van de inrichters spelen is de motivatie ver te zoeken om verder te doen.
Voor het seizoen 2011 begint komen ze met de vraag om geen zijspanreeks in te richten in Lommel en Balen daar de omloop niet geschikt zou zijn voor zijspannen :?: :?:
Voor de wedstrijd van juni werkten we alternatief uit om het gat van de zijspannen op te vullen, waar we toch wel wat energie hebben in gestoken, krijgen we een paar weken voor de organisatie te horen dat dit niet kon doorgaan want de zijspannen waren bijna op hun knieen komen vragen om toch overal in het programma opgenomen te worden. Als brave organisator toch maar geluisterd naar de klaagzang van de rijders, maar zo als zondag gebleken is GEWELDIG in de steek gelaten.
Neem hierbij het weer, de GROTE opkomst van de (alle) piloten en je kent de gemoeds toestand van de organiserende club.
0 x


Gebruikersavatar
Werner Castelyns
the legend!
Berichten: 3525
Lid geworden op: Do 30 Jul 2009, 08:26
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: JMS - VLM motorcross Lommel 18 en 19 juni 2011

Berichtdoor Werner Castelyns Ma 20 Jun 2011, 20:24

In de jaren '50 ging op de Keiheuvel een cross door voor het BK... zijspannen! :lol: :lol: :lol:
0 x


Being a good mechanic means a lot more then just twisting nuts and bolts!

http://www.katesretropage.be
Fr
Frank Janssen
the legend!
Berichten: 3969
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:49
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
Locatie: ARENDONK

Re: JMS - VLM motorcross Lommel 18 en 19 juni 2011

Berichtdoor Frank Janssen Ma 20 Jun 2011, 20:36

hopelijk is dit enkel de eerste teleurstelling verwerken,want ik wil nog jaren genieten van wedstrijden op de heezerbergen!
0 x


speaker Frankske
Pe
Petrus De Winter
mx all time winner
Berichten: 1275
Lid geworden op: Wo 29 Jul 2009, 20:28
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE

Re: JMS - VLM motorcross Lommel 18 en 19 juni 2011

Berichtdoor Petrus De Winter Ma 20 Jun 2011, 20:40

Bart Claes schreef:
Davy Derboven schreef:Ik vind het heel spijtig als een club moeite doet om een cross in te richten er dan zo weinig volk naartoe komt , als je volgende week zondag gaat zien naar training daar zijn er 300 aan het trainen !!
Straks richt er geen club nog een cross in en kunnen de afwezigen elke weekend gaan trainen , plus nog is bleiten op het forum dat er geen cross meer is !!!!


Ik denk dat ze kunnen gaan bleiten op het forum.
Als de piloten het niet waarderen wanneer een club hen de kans geeft om een wedstrijd te kunnen rijden (en al de vrijwilligers die voor hen in de weer en wind bezig zijn), denk ik dat er volgend seizoen 2 wedstrijden minder zijn.
Als de piloten en vooral de zijspannen dan ook nog met de voeten van de inrichters spelen is de motivatie ver te zoeken om verder te doen.
Voor het seizoen 2011 begint komen ze met de vraag om geen zijspanreeks in te richten in Lommel en Balen daar de omloop niet geschikt zou zijn voor zijspannen :?: :?:
Voor de wedstrijd van juni werkten we alternatief uit om het gat van de zijspannen op te vullen, waar we toch wel wat energie hebben in gestoken, krijgen we een paar weken voor de organisatie te horen dat dit niet kon doorgaan want de zijspannen waren bijna op hun knieen komen vragen om toch overal in het programma opgenomen te worden. Als brave organisator toch maar geluisterd naar de klaagzang van de rijders, maar zo als zondag gebleken is GEWELDIG in de steek gelaten.
Neem hierbij het weer, de GROTE opkomst van de (alle) piloten en je kent de gemoeds toestand van de organiserende club.

Bart .elke wedstrijd die in Lommel georganiseerd word VLM of VBM heeft telkens altijd een magere opkomst ( Joost mag weten waarom )
Kunt de piloten ook niet verplichten van te komen .
0 x


Pe
Petrus De Winter
mx all time winner
Berichten: 1275
Lid geworden op: Wo 29 Jul 2009, 20:28
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE

Re: JMS - VLM motorcross Lommel 18 en 19 juni 2011

Berichtdoor Petrus De Winter Ma 20 Jun 2011, 20:41

Werner Castelyns schreef:In de jaren '50 ging op de Keiheuvel een cross door voor het BK... zijspannen! :lol: :lol: :lol:

Werner , gij waart daar toen ook zeker ? :lol: :lol:
0 x


Da
Davy Derboven
mx1 wk rookie
Berichten: 311
Lid geworden op: Ma 27 Jul 2009, 17:22
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VLM
Locatie: noorderwijk city

Re: JMS - VLM motorcross Lommel 18 en 19 juni 2011

Berichtdoor Davy Derboven Ma 20 Jun 2011, 20:52

petrus , ik denk dat ik den hardis beter ken als u , en ten tweede , koopt u is een honda ipv da grasmachine dan kunde in lommel ook komen rijden !! :lol: :lol:
0 x


Pe
Petrus De Winter
mx all time winner
Berichten: 1275
Lid geworden op: Wo 29 Jul 2009, 20:28
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE

Re: JMS - VLM motorcross Lommel 18 en 19 juni 2011

Berichtdoor Petrus De Winter Ma 20 Jun 2011, 20:57

Davy Derboven schreef:petrus , ik denk dat ik den hardis beter ken als u , en ten tweede , koopt u is een honda ipv da grasmachine dan kunde in lommel ook komen rijden !! :lol: :lol:

Kan zijn dat ge den hardis beter kent dan ik maar een vergunning bij vlm heeft die niet enne honda maakt geen grasmachines zeker ??? :lol: :lol:
T'ligt niet aan de moto maar aant manneke ;)
0 x


Gebruikersavatar
Suz Haeck
mx all time winner
Berichten: 1483
Lid geworden op: Di 15 Sep 2009, 21:22
Ik ben een..: van de pers en ik schrijf artikels over de motocross
Ik ben aangesloten bij..: MCLB

Re: JMS - VLM motorcross Lommel 18 en 19 juni 2011

Berichtdoor Suz Haeck Ma 20 Jun 2011, 21:11

en op de BMB zaten ze ook niet de piloten want die hadden er maar scherp een 165 tal piloten, en bij mclb zaten ze ook niet , want die waren verspreid wegens afgelasting,

strange ?? of trainen ze liever dan wedstrijd te rijden ??
0 x


Suz-mx Team

Liever gehaat om rechtuit men mening te zeggen, dan geliefd door schijnheilig te doen !
Gebruikersavatar
Werner Castelyns
the legend!
Berichten: 3525
Lid geworden op: Do 30 Jul 2009, 08:26
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: JMS - VLM motorcross Lommel 18 en 19 juni 2011

Berichtdoor Werner Castelyns Ma 20 Jun 2011, 21:12

Petrus De Winter schreef:
Werner Castelyns schreef:In de jaren '50 ging op de Keiheuvel een cross door voor het BK... zijspannen! :lol: :lol: :lol:

Werner , gij waart daar toen ook zeker ? :lol: :lol:


Wie zal 't zeggen...
0 x


Being a good mechanic means a lot more then just twisting nuts and bolts!

http://www.katesretropage.be
Fr
Frank Janssen
the legend!
Berichten: 3969
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:49
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
Locatie: ARENDONK

Re: JMS - VLM motorcross Lommel 18 en 19 juni 2011

Berichtdoor Frank Janssen Ma 20 Jun 2011, 21:32

begrijp wel dat slechte weer er ook veel zal tussen gezeten hebben , maar de meeste mensen weten toch dat in lommel al lelijk moet doen om daar niet te kunnen rijden.weet ge dat er smorgens nog gesproeid werd door de organisatie om toch maar geen stof te krijgen moest het droog blijven , de examens voor de scholieren zal er ook wat mee te maken hebben , maar waar zaten dan al die anderen.
of is het omdat vorige week twee dagen cross was ?
0 x


speaker Frankske
Sa
Sam Van Tongerloo
mx2 wk rookie
Berichten: 252
Lid geworden op: Zo 19 Jul 2009, 21:04
Ik ben een..: motocross fotograaf, ik cross zelf niet
Ik ben aangesloten bij..: VLM
Contact:

Re: JMS - VLM motorcross Lommel 18 en 19 juni 2011

Berichtdoor Sam Van Tongerloo Ma 20 Jun 2011, 22:28

bk in oudenburg voor de zijspannen, heb hier diverse liefhebbers combinaties zien rondtoeren met goede resultaten, pak dan dat voor een zijspan in lommel het nu eenmaal niet plezant is ... dan weet je al veel... :)

francis bielen heeft in ranst wel gevraagd wie er in lommel reed, bij 10 teams lieten ze doorgaan dacht ik, misschien hebben er toch teams nog afgehaakt of dergelijke ...

ik had toegezegd maar heb ondertussen geen piloot meer dus dat werd moeilijk :lol:
0 x


585photo :
www.585photo.be
Gebruikersavatar
Filip Hardis
world THQ sx champ
Berichten: 1813
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 21:48
Ik ben een..: van de pers en ik schrijf artikels over de motocross
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: JMS - VLM motorcross Lommel 18 en 19 juni 2011

Berichtdoor Filip Hardis Di 21 Jun 2011, 01:16

Frank Janssen schreef: de examens voor de scholieren zal er ook wat mee te maken hebben ....


Den Hardis wil effe verduidelijken, hierboven staat de enige reden da ik er ni was. Ja, ik weet het, ik ben bena pensioengerechtigd, en toch ga ik nog naart scholeke.... :D Da is om mijne tijd van vroeger da ik ni geweest ben in te halen.

@ Davy : hey, da was mor een foptje he Pol!
Toch nog effe vermelden da ik geen vergunning heb bij de VLM zoals de Petrus nog effe fijntjes opmerkte. :D
0 x


hardis ik kan nog promotie maken, gij blijft nog tot aan uw pensioen bij de nieuwelingen b mee ronddraaien. en daar heb ik geen gegatlek gedoe voor nodig!

Dixit Frankske de speaker! :D :D :D

Terug naar “mx amateur”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten

Aanmelden · Registreer