op de site van mclb staat '' kapitelstraat '' en inderdaad rekening houden dat de afrit deinze afgesloten is en er via kruishoutem moet gereden worden.
momenteel is er nog veel stof maar vanaf vrijdag gaan we beginnen sproeien, dus we zullen er alles aandoen om het plein stofvrij te maken en het zo te houden.
zeer mooi parcour vond ik in de training . tot wanneer ik er frontaal uitgereden ben in de start ik ga zijn naam niet noemen ik ben al mijn punten kwijt en morgen kan ik niet werken. . groeten De wilde marc 37
Parkoer lag ideaal , de regenbuien van snachts en de ochtend hebben het super gemaakt. En plezant plein,nog es lekkere wallen om in te draaien met toffe springers erin ! Had some big fun
marnix lannoo. bedank voor u berichtje .maar nee dien aap is zelfs niet gevallen en vorige week ook 2 keer uitgereden wel raar dat ik 3de stond in kampioenschap ik begin te denken aan jaloezie en terwijl fierens mij rechtop trok werd ik en bijna nog ne keer aangereden door nr 23 ook al stonden ze daar met de gele vlag te zwaaien . ik heb zeer veel pijn aan mijn schouder en ribben . maar hij had beter harder gereden want zondag sta ik terug aan de start. ps ik hoop dat het al beter is met jouw zoon mvg marc
Zeer verzorgde organisatie alweer van de familie Vanhoe,(watertanden langs de zijlijn!)
Wat gele vlaggen betreft, Katastroof!!!!!! Niemand respecteerd de te weinig aanwezige gele vlaggen gewoon, is mij opgevallen na een ganse dag langs de zijlijn!