VLM cross te dessel 1-2/9
- Robert Van Den Boer
- ama lites eastcoast champ
- Berichten: 437
- Lid geworden op: Di 10 Aug 2010, 20:54
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VLM
Re: VLM cross te dessel 1-2/9
Zet den Breugelmans op een mx2 motor en die wint ook genen ene cross nie meer.
0 x
- Brian Antonissen
- wk mister 875cc
- Berichten: 2020
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 21:05
- Ik ben een..: geen van bovenstaande
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: VLM cross te dessel 1-2/9
Zet een deel van de MX2 mannen op een MX1 en ze rijden ook slechter.
Motors met verschillende CC's zijn niet gemaakt om in de zelfde reeks te rijden...
Motors met verschillende CC's zijn niet gemaakt om in de zelfde reeks te rijden...
0 x
"Comparing times between smaller and larger cc bikes is a time honored tradition of the know nothing idiot."
-
Steff KerckhofsSt
- european champ mx2
- Berichten: 247
- Lid geworden op: Zo 21 Aug 2011, 20:59
- Ik ben een..: geen van bovenstaande
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: VLM cross te dessel 1-2/9
breugelmans heeft vorig seizoen ook een cross gewonnen op een mx2 motor
0 x
- Robert Van Den Boer
- ama lites eastcoast champ
- Berichten: 437
- Lid geworden op: Di 10 Aug 2010, 20:54
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VLM
Re: VLM cross te dessel 1-2/9
Je begrijpt toch wat ik bedoelde Steff, of heb jij liever een open klasse? Maar ging dat hier nie over Dessel? Mooi crosske en eindelijk het weer dat ze verdienen.
0 x
-
Steve Van AvondtSt
- ama sx 250 champ
- Berichten: 704
- Lid geworden op: Za 02 Jul 2011, 14:31
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
Re: VLM cross te dessel 1-2/9
Sven zal het graag horen..dus resultaten zijn vooral afhankelijk van de motor..
er hebben er nochtans dit jaar al gewonnen op een mx2 en op een 250-2-takt.
het zou voor iedereen beter zijn als de inters mx1 en inters mx2 apart rijden...maar dan moet je wel tussen de 40 en 50 inter-vergunninghouders hebben of je krijgt opnieuw reeksen met 10 a 15 piloten aan de start..dat hebben we al gehad en toen ging het serieus bergaf in vlm,toen ben ik er ook weggebleven want er was genen bal meer aan te zien.een probleem dat ze overigens momenteel in iedere motorcrossbond hebben..
het is spijtig maar als ik het huidige pilotenaantal zie is het zelfs geen optie om die klassen te splitsen..
er hebben er nochtans dit jaar al gewonnen op een mx2 en op een 250-2-takt.
het zou voor iedereen beter zijn als de inters mx1 en inters mx2 apart rijden...maar dan moet je wel tussen de 40 en 50 inter-vergunninghouders hebben of je krijgt opnieuw reeksen met 10 a 15 piloten aan de start..dat hebben we al gehad en toen ging het serieus bergaf in vlm,toen ben ik er ook weggebleven want er was genen bal meer aan te zien.een probleem dat ze overigens momenteel in iedere motorcrossbond hebben..
het is spijtig maar als ik het huidige pilotenaantal zie is het zelfs geen optie om die klassen te splitsen..
0 x
- Lode Van Vlasselaer
- mx1 wk rookie
- Berichten: 314
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 21:41
- Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
- Ik ben aangesloten bij..: VLM
- Locatie: United states of DC41
Re: VLM cross te dessel 1-2/9
"dus resultaten zijn vooral afhankelijk van de motor.."
Zucht.
Zucht.
0 x
Vlm inter #71 [Lode16]
-
Frank JanssenFr
- the legend!
- Berichten: 3969
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:49
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
- Locatie: ARENDONK
Re: VLM cross te dessel 1-2/9
groot gelijk steve , liever een goedgevulde interreeks dan twee reeksen van 15man.
0 x
speaker Frankske
- Robert Van Den Boer
- ama lites eastcoast champ
- Berichten: 437
- Lid geworden op: Di 10 Aug 2010, 20:54
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VLM
Re: VLM cross te dessel 1-2/9
liever een goedgevulde interreeks dan twee reeksen van 15man
Blijf maar lekker dromen Lode het zal altijd wel een open klasse blijven. Uit de Frank zijn woorden is duidelijk gebleken dat de vlm weeral 'democratisch' beslist heeft. Hierbij is het topic over splitsing duidelijk afgesloten!
Maar ik ben zeker @Steve als er een reeks was met enkel Yentel Martens en Sven Breugelmans dan kwam je wel zeker kijken. En de rest van de sukkelaarkes zullen we dan in een andere reeks steken.
0 x
-
Bijnens KarelBi
- 50cc rider
- Berichten: 15
- Lid geworden op: Ma 05 Mar 2012, 17:28
- Ik ben een..: geen van bovenstaande
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: VLM cross te dessel 1-2/9
waarom nationalen Inter B terug als vroeger dan hebben ze wel inters maar nee ze staan graag op het podium veel te veel reeksen
0 x
-
Frank JanssenFr
- the legend!
- Berichten: 3969
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:49
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
- Locatie: ARENDONK
Re: VLM cross te dessel 1-2/9
robert er is zeker en vast nog niets beslist , ik stel het enkel vast hier op het forum.
waar gaan ze 25inters mx2 vinden? als ze een aparte reeks zouden krijgen, als je dit seizoen maar een 8tal mx2 rijders hebt,waarvan de helft alle weken van de partij en de helft die sporadisch hun lievelingscircuits uitzoeken.had beter ipv kampioenschap een regelmatigheidscriterium gehouden waar de rijders die er alle weken zijn de terechte winnaars zouden zijn!
waar gaan ze 25inters mx2 vinden? als ze een aparte reeks zouden krijgen, als je dit seizoen maar een 8tal mx2 rijders hebt,waarvan de helft alle weken van de partij en de helft die sporadisch hun lievelingscircuits uitzoeken.had beter ipv kampioenschap een regelmatigheidscriterium gehouden waar de rijders die er alle weken zijn de terechte winnaars zouden zijn!
0 x
speaker Frankske
- Lode Van Vlasselaer
- mx1 wk rookie
- Berichten: 314
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 21:41
- Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
- Ik ben aangesloten bij..: VLM
- Locatie: United states of DC41
Re: VLM cross te dessel 1-2/9
Er zit ocharme nog maar 25 man opt forum. Omdat er hier maar 3 inters mx2 reageren zijn dat de enige die een aparte reeks willen? Da ze is gewoon beginnen met te horen aan de inschrijving.
@frank
Degene die maar sporadisch komen en winnen zijn dan geen terechte winnaars? Der zijn ook andere reden buiten een slecht parcours, regen,.. dat sommige crossers thuis blijven hoor. Ik zou ook liever elke week rijden..
@frank
Degene die maar sporadisch komen en winnen zijn dan geen terechte winnaars? Der zijn ook andere reden buiten een slecht parcours, regen,.. dat sommige crossers thuis blijven hoor. Ik zou ook liever elke week rijden..
0 x
Vlm inter #71 [Lode16]
-
Steve Van AvondtSt
- ama sx 250 champ
- Berichten: 704
- Lid geworden op: Za 02 Jul 2011, 14:31
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
Re: VLM cross te dessel 1-2/9
@ Robert van de Boer
waaruit leidt je die conclusie af?
integendeel,die 'sukkelaarkes' zoals jij ze noemt,net die heb je heel hard nodig!en voor mij zijn dat geen sukkelaars..want net die maken de reeks mooi want er komt meer strijd.het is nu heel moeilijk om een resultaat te rijden want er zit wel wat kwaliteit bij de inters in vlm.ik begrijp goed dat dat frustrerend kan zijn om tegen die mannen te moeten opboksen..en dan ga je het misschien zoeken bij de motor maar eigelijk moet je het zoeken bij de piloot.zet die allemaal op een mx2 en de uitslag zal er niet veel anders uitzien hoor..vroeger had je ook inters 250/500cc,die reden ook samen ondanks het vermogenverschil,dat is altijd de normaalste zaak van de wereld geweest.het is geen schande dat je niet tegen die mannen opkan,maar het is niet de motor die het verschil maakt.
jij gaat er blijkbaar vanuit dat ik het in vlm 'sukkelaars' vind omdat ik vooral naar bmb wedstrijden ga..laat me je dit zeggen...ik ben zondag in Lierop halfweg de 2e reeks mx1 vertrokken omdat er echt gene bal aan te zien was en ben afgekomen langs Dessel om de 2e reeks bij de inters in vlm mee te pikken in de hoop daar nog een spannende reeks te zien..
waaruit leidt je die conclusie af?
integendeel,die 'sukkelaarkes' zoals jij ze noemt,net die heb je heel hard nodig!en voor mij zijn dat geen sukkelaars..want net die maken de reeks mooi want er komt meer strijd.het is nu heel moeilijk om een resultaat te rijden want er zit wel wat kwaliteit bij de inters in vlm.ik begrijp goed dat dat frustrerend kan zijn om tegen die mannen te moeten opboksen..en dan ga je het misschien zoeken bij de motor maar eigelijk moet je het zoeken bij de piloot.zet die allemaal op een mx2 en de uitslag zal er niet veel anders uitzien hoor..vroeger had je ook inters 250/500cc,die reden ook samen ondanks het vermogenverschil,dat is altijd de normaalste zaak van de wereld geweest.het is geen schande dat je niet tegen die mannen opkan,maar het is niet de motor die het verschil maakt.
jij gaat er blijkbaar vanuit dat ik het in vlm 'sukkelaars' vind omdat ik vooral naar bmb wedstrijden ga..laat me je dit zeggen...ik ben zondag in Lierop halfweg de 2e reeks mx1 vertrokken omdat er echt gene bal aan te zien was en ben afgekomen langs Dessel om de 2e reeks bij de inters in vlm mee te pikken in de hoop daar nog een spannende reeks te zien..
0 x
- Robert Van Den Boer
- ama lites eastcoast champ
- Berichten: 437
- Lid geworden op: Di 10 Aug 2010, 20:54
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VLM
Re: VLM cross te dessel 1-2/9
Mijn mening is Frank naar de vlm toe, laat ze gewoon splitsen volgend jaar. Maar in voorbehoud dat er in elke reeks voldoende inschrijvingen zijn. Eventueel wat schuiven met de reeks Nationalen. Dan ligt de bal bij de piloten en pakken ze geen vergunning, gewoon terug een open klasse. Daar verliest de vlm niks bij.
@Steve, ik ben zeker van dat er de tweede reeks inters spektakel te zien was. Mij ziet niemand rijden totdat mijn broek een hele reeks op mijn knieën hangt.
@Steve, ik ben zeker van dat er de tweede reeks inters spektakel te zien was. Mij ziet niemand rijden totdat mijn broek een hele reeks op mijn knieën hangt.
0 x
- Chris Jacobs
- 125cc junior EK
- Berichten: 59
- Lid geworden op: Do 19 Jan 2012, 17:31
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Locatie: Meerhout
- Contact:
Re: VLM cross te dessel 1-2/9
amaai , al veel reactie hier op deze topic over splitsing ja dan nee....
hier bestaat reeds een topic voor .
ik begon eigenlijk met de vraag ( zie nr 1 ) maar ik ken er ondertussen het antwoord zelf al van .
hier bestaat reeds een topic voor .
ik begon eigenlijk met de vraag ( zie nr 1 ) maar ik ken er ondertussen het antwoord zelf al van .
0 x
Oud(st)rijder BLM-BMB , huidig Bondscoach BMX
- Peter Goolaerts
- mx all time winner
- Berichten: 1300
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:10
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Locatie: Hulshout
- Contact:
Re: VLM cross te dessel 1-2/9
ik begon eigenlijk met de vraag ( zie nr 1 ) maar ik ken er ondertussen het antwoord zelf al van .[/quote]
Dus jij was de enige met beide lichten
stoplicht heb jij niet nodig hé, gas erop!
Dus jij was de enige met beide lichten
0 x
Ex-Vintage MX Lover
-
Bijnens KarelBi
- 50cc rider
- Berichten: 15
- Lid geworden op: Ma 05 Mar 2012, 17:28
- Ik ben een..: geen van bovenstaande
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 20 gasten