NEWS VMCF 2013

alles over de mclb, vlm, vmcf, vbm, mc lille,..
Ju
Jurgen De Smet
mx2 wk champ
Berichten: 604
Lid geworden op: Zo 19 Jul 2009, 17:37
Ik ben een..: motocross fotograaf, ik cross zelf niet
Ik ben aangesloten bij..: VMCF

Re: NEWS VMCF 2013

Berichtdoor Jurgen De Smet Do 20 Dec 2012, 22:52

waar voor uw geld ok
maar zoals er weer op de site van de mclb staat de goedkoopste 8.5 per cross . dakkoord
maar is er wel geen rekening gehouden met de aflassingen
bv
vorig jaar mclb 29crossen jaarvergunning 360€ : 12,41 euro
vmcf 21 crossen jaarvergunning 250€ : 11,90euro

dus laten we gewoon vallen van zeker voor geld
je kunt wel zeggen dat je zoveel crossen wilt rijden of het kan
ook goe maar indien het afgelast wordt zal ergens anders niet kunnen rijden.
bij vmcf kan men steeds GRATIS terecht bij VLM , mc lille en amc genk .

WAAR VOOR GELD !!!!!!!!!!!!!!! ja WAAR

maar in vindt wel dat iedereen moet rijden waar hij wilt rijden het blijft een hobby bij de meeste piloten en of dit nu vmcf of mclb of ergens anders in geef ik die 100% gelijk .
en aan iedereen prettige feestdagen gewenst en een goed cross seizoen 2013 .
0 x


Gebruikersavatar
Suz Haeck
mx all time winner
Berichten: 1483
Lid geworden op: Di 15 Sep 2009, 21:22
Ik ben een..: van de pers en ik schrijf artikels over de motocross
Ik ben aangesloten bij..: MCLB

Re: NEWS VMCF 2013

Berichtdoor Suz Haeck Do 20 Dec 2012, 23:31

;) zeg Jds aub eeeee gaade gij nu echt federaties gaan vergelijken qua vergunning ? OMG !! ge kunt precies ook niet laten he ne steen te smijten, en dan verwonderd zijn dat je tegen reacties krijgt,
denk dat jou grootste kopzorg is zorgen dat jullie piloten tevreden zijn, niet dat mclb 50 cent duurder is,
godverdikke man, jij zou al die kretiecasters de mond moeten kunnen snoeren en het meest van al gemotiveerd moeten zijn om tegendeel te bewijzen, komde hier af mee stom vergelijking dat niets ter zake doet aan het imago dat jullie nu hebben,

en hoop verdikke dat je ballen aan je lijf hebt om je woorden om te zetten in daden , da zou pas chapaeu zijn, dus ga ervoor !! veel geluk en fijne eindejaarsfeestn zou ik zeggen,
tenslotte kretiek is niet altijd een gegeven om iets af te breken, juist om er iets uit te leren,
0 x


Suz-mx Team

Liever gehaat om rechtuit men mening te zeggen, dan geliefd door schijnheilig te doen !
Da
Davy Polfliet
ama lites rookie
Berichten: 386
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 22:15
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VMCF

Re: NEWS VMCF 2013

Berichtdoor Davy Polfliet Vr 21 Dec 2012, 04:03

In plaats van iedereen commentaar te geven, zou je beter elkaar helpen, het gaat al ni te goed met onze motorsport tis al erg genoeg dan de niet crossliefhebbers den boel omzeep helpen dat wij dat hier ook moeten doen, we zoude beter samen werken, alle bonden trouwens..
Want zo zalt ni opverbetere, Ieder kiest waar hem zelf wilt rijde maar laat staan door dan kretiek te geven op een andere bond, en als je da wilt doen ga da dan tege die persoon zelf zegge, maar zet dit niet opt internet!

En voor iedereen ne goeie kerst en nieuwjaar toegewenst, en een goed cross seizoen voor alle bonden.

grtzzz
0 x


Gebruikersavatar
Gunny Michiels
mx all time winner
Berichten: 1277
Lid geworden op: Ma 31 Aug 2009, 21:23
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: MCLB
Locatie: aalst

Re: NEWS VMCF 2013

Berichtdoor Gunny Michiels Vr 21 Dec 2012, 09:21

Jurgen De Smet schreef:

maar in vindt wel dat iedereen moet rijden waar hij wilt rijden het blijft een hobby bij de meeste piloten en of dit nu vmcf of mclb of ergens anders in geef ik die 100% gelijk .
en aan iedereen prettige feestdagen gewenst en een goed cross seizoen 2013 .


Das mooi gezegd maar vind het wel erg als de mensen kiezen om ergens anders te rijden (in afwachting hoe alles verloopt) dat er zo gereageerd word . Terwijl je toch alle weken met die mensen in een bond zat !

Zoals ik al meermaals zei : aan het weer kan niks of niemand iets doen gelijk welken bond het is !


Voor de rest ook goede feestdagen gewenst !
0 x


#66 Nieuwelingen open
Ma
Matteo Boxy
mx2 wk rookie
Berichten: 295
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 17:59
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VMCF

Re: NEWS VMCF 2013

Berichtdoor Matteo Boxy Vr 21 Dec 2012, 09:43

@ Suz Haeck:

Lees jij in feite wel wat er geschreven wordt boven u?

Jurgen reageerde op de post van Gunny dat hij liever kiest voor 'waar voor zijn geld', vind je dat dan zo raar dat Jurgen eens uitlegt hoe de vork in de steel zit qua prijzen?

Als jij en nog vele anderen content zijn in de MCLB zoveel te beter!
En dat de VMCF niet perfect is dat weet iedereen ondertussen, maar het feit dat er altijd wel iemand in de aanval gaat tegen de VMCF en zijn bestuur begint hier op zijn zachtst gezegd ferm mijn keel uit te hangen. 6 Bladzijden en de nuttige reacties kan ik op mijn één hand tellen. Als dit niet wat veranderdert ga ik er binnenkort eens met de grove borstel doorgaan.
0 x


Gebruikersavatar
Suz Haeck
mx all time winner
Berichten: 1483
Lid geworden op: Di 15 Sep 2009, 21:22
Ik ben een..: van de pers en ik schrijf artikels over de motocross
Ik ben aangesloten bij..: MCLB

Re: NEWS VMCF 2013

Berichtdoor Suz Haeck Vr 21 Dec 2012, 10:09

@ matteo dacht dat een forum ( griek woord trouwens ) nog altijd staat voor een publieke discussiegroep waar je meningen en discussies kan voeren,
als mijn mening niet de jouwe is, kan ik daar mee leven,
als mijn kretiek voor mij een gegeven is om de mensen het tegendeel te bewijzen , vind ik da geen kretiek maar een motivatie !
het vmcf probleem is niet dat de vergunning goeikoper is, feit wel dat de piloten niet tevreden zijn over het reilen en zeilen, mx zekerheid,
dus concentreer je op wat werkelijk speelt, en niet wat mclb doet of niet doet, das het probleem helemaal niet !
0 x


Suz-mx Team

Liever gehaat om rechtuit men mening te zeggen, dan geliefd door schijnheilig te doen !
St
Steven Electeur
125cc rookie
Berichten: 131
Lid geworden op: Wo 22 Jul 2009, 08:18
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: NEWS VMCF 2013

Berichtdoor Steven Electeur Vr 21 Dec 2012, 10:22

blablabla...

ben blij met meer crossen in de brusselse rand,
vilvoorde, grimbergen!, Zemst,... :) :)
0 x


Ma
Matteo Boxy
mx2 wk rookie
Berichten: 295
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 17:59
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VMCF

Re: NEWS VMCF 2013

Berichtdoor Matteo Boxy Vr 21 Dec 2012, 11:53

Met 'meningen' en 'discussies' heb ik geen probleem, met 'afbreken' wel. En voor de duidelijkheid, je zal hier op het forum niemand het 'tegendeel bewijzen' want voor zover ik weet zit jij niet in het bestuur van de VMCF.

Dat de prijs van de vergunning niet de hoofdzaak is weet iedereen, maar het is Jurgen zijn goed recht om uit te leggen wat het verschil is in prijs tussen de verschillende bonden, of dat nu belangrijk is of niet!

En wat ik niet begrijp is waarom jij en sommige anderen zich genoodzaakt voelen om altijd zo hard uit de hoek te komen over een bond waar jullie zelf niet bij rijden?
0 x


Ca
Catteeuw Geert
ama sx 250 champ
Berichten: 702
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:07
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond

Re: NEWS VMCF 2013

Berichtdoor Catteeuw Geert Vr 21 Dec 2012, 12:51

Wat ik niet begrijp is dat er moet uitgerekend worden hoeveel je gemiddeld betaalt en het verschil is tussen iemand die niet kan inrichten door overmacht ( het weer ) en anderen die niet kunnen inrichten door geen parcours ,geen vergunningen , geen inrichters enz.Over die kalenders ook hetzelfde.Eerst afbreken met oneerlijke kalenders en dan doodleuk 10 dagen later ook een ( oneerlijke??????? ) kalender posten. :|
0 x


Hoogmoed komt voor de val. Words by faceman 2011 !
Fr
Frank Janssen
the legend!
Berichten: 3969
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:49
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
Locatie: ARENDONK

Re: NEWS VMCF 2013

Berichtdoor Frank Janssen Vr 21 Dec 2012, 12:58

ge zou verdorie bijna gaan denken , dat de wereld toch aant vergaan is!
0 x


speaker Frankske
Lu
Luc Dejonghe
mxdn winner
Berichten: 869
Lid geworden op: Wo 12 Aug 2009, 22:50
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: NEWS VMCF 2013

Berichtdoor Luc Dejonghe Vr 21 Dec 2012, 13:20

idd Frank hahahaha ;)
0 x


Gebruikersavatar
Werner Castelyns
the legend!
Berichten: 3525
Lid geworden op: Do 30 Jul 2009, 08:26
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: NEWS VMCF 2013

Berichtdoor Werner Castelyns Vr 21 Dec 2012, 17:52

... En de "liefhebbers" die TEGEN de cross zijn lezen... en lachen...
0 x


Being a good mechanic means a lot more then just twisting nuts and bolts!

http://www.katesretropage.be
Lu
Luc Dejonghe
mxdn winner
Berichten: 869
Lid geworden op: Wo 12 Aug 2009, 22:50
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: NEWS VMCF 2013

Berichtdoor Luc Dejonghe Vr 21 Dec 2012, 18:26

idd Werner tmoest allemaal maar zo lachwekkend nie zijn...maar ja wa moet men anders gaan doen in de winterperiode :) ik vind trouwens dat Matteo hier gerust een FERM slot mag opzetten mijn gedacht ;)
0 x


Sa
Sam Van Tongerloo
mx2 wk rookie
Berichten: 252
Lid geworden op: Zo 19 Jul 2009, 21:04
Ik ben een..: motocross fotograaf, ik cross zelf niet
Ik ben aangesloten bij..: VLM
Contact:

Re: NEWS VMCF 2013

Berichtdoor Sam Van Tongerloo Vr 21 Dec 2012, 19:23

Mensen, ge weet toch dat als jullie "elkaars" bond zo blijven bestoken het er zeker ooit van komt dat er maar 1 federatie is.. hopelijk komen jullie tegen dan overeen. Want ik ben er vrij zeker van als het kan herleid worden tot 1 federatie en er word dan genoeg geklaagd door mensen van de mx wereld, dat het rap zal gedaan zijn met motorcross.. en dan kunnen jullie fijn naar het voetbal :)

ik wens zowel BMB als VLM,MCLB,VMCF,MON,DAMCV,KNMV,FFM,UFOLEP ...... een aangenaam en degelijk crossjaar in 2013.
0 x


585photo :
www.585photo.be
Gebruikersavatar
Frederik Dhaene
125cc rookie
Berichten: 126
Lid geworden op: Zo 19 Jul 2009, 20:21
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: oudenaarde
Contact:

Re: NEWS VMCF 2013

Berichtdoor Frederik Dhaene Vr 21 Dec 2012, 19:27

HOREN , ZIEN , EN ZWIJGEN zo doe ik da en er een besluit uit nemen voor u eigen.
0 x


Va
Van Parys Daniel
peewee pilot
Berichten: 3
Lid geworden op: Wo 06 Okt 2010, 17:30
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto

Re: NEWS VMCF 2013

Berichtdoor Van Parys Daniel Vr 21 Dec 2012, 20:36

sorry jongens ma eigenlijk zouden ze beter da forum hier afschappen want der wordt hier altijd ma gekankerd over de kleinste bagatelekes,en elkaar afbreke is wel heel goed koop.
EN ZOALS JELLE ZIJ degene die nooit een cross organiseerd zou beter zijn mond dichthouden!!
0 x


Va
Van Parys Daniel
peewee pilot
Berichten: 3
Lid geworden op: Wo 06 Okt 2010, 17:30
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto

Re: NEWS VMCF 2013

Berichtdoor Van Parys Daniel Vr 21 Dec 2012, 20:43

sorry ma was zo ambetand dak er een foutje heb late inslepen moet zijn afshaFFen
0 x


Pe
Petroons Didier
mx2 amateur champ
Berichten: 166
Lid geworden op: Wo 22 Jul 2009, 15:16
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: VMCF

Re: NEWS VMCF 2013

Berichtdoor Petroons Didier Vr 21 Dec 2012, 21:20

ben heel blij dat de vmcf terug een voledige kalender heeft en zal er zoveel mogelijk proberen bij te zijn
0 x


Do
Domien Lammens
mx2 wk champ
Berichten: 627
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:10
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VMCF

Re: NEWS VMCF 2013

Berichtdoor Domien Lammens Vr 21 Dec 2012, 21:24

Van Parys Daniel schreef:sorry ma was zo ambetand dak er een foutje heb late inslepen moet zijn afshaFFen

Het is ambetanT :D:D
0 x


Do
Donny Vandekerckhove
peewee pilot
Berichten: 6
Lid geworden op: Wo 04 Apr 2012, 21:37
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VMCF

Re: NEWS VMCF 2013

Berichtdoor Donny Vandekerckhove Za 22 Dec 2012, 10:45

@ suz haeck : waarom moet jij toch altijd reageren op de topics van vmcf ?
Je zegt in oudere berichten dat je hoopt dat alles met de vmcf goedkomt , maar iedere keer als je reageert is het toch wel negatieve comentaar
0 x


Terug naar “mx amateur”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten

Aanmelden · Registreer