VLM cross te linde - peer 23/24 februari AFGELAST

alles over de mclb, vlm, vmcf, vbm, mc lille,..
Pe
Petrus De Winter
mx all time winner
Berichten: 1275
Lid geworden op: Wo 29 Jul 2009, 20:28
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE

Re: seizoensopener VLM cross te linde - peer 23/24 februari

Berichtdoor Petrus De Winter Za 16 Feb 2013, 20:49

Ja , maar denk dat de dagvergunningen daar bij moeten rijden , omdat er een aantal reeksen zijn waar geen dagvergunningen meer toegelaten zijn .
Als ze nu nog een reeks dagvergunningen moeten gaan bijmaken is't om 19.00 uur niet gedaan
0 x


Pe
Petrus De Winter
mx all time winner
Berichten: 1275
Lid geworden op: Wo 29 Jul 2009, 20:28
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE

Re: seizoensopener VLM cross te linde - peer 23/24 februari

Berichtdoor Petrus De Winter Za 16 Feb 2013, 20:50

Iemand GPS adres ?
0 x


Fr
Frank Janssen
the legend!
Berichten: 3969
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:49
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
Locatie: ARENDONK

Re: seizoensopener VLM cross te linde - peer 23/24 februari

Berichtdoor Frank Janssen Za 16 Feb 2013, 22:59

lindebosstraat peer
0 x


speaker Frankske
Ro
Roland Rombaut
125cc junior EK
Berichten: 53
Lid geworden op: Ma 25 Jan 2010, 20:16
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE

Re: seizoensopener VLM cross te linde - peer 23/24 februari

Berichtdoor Roland Rombaut Zo 17 Feb 2013, 12:01

kan men op zaterdag met een club vergunning van lille rijden bij de amateurs B ,of word dat ook niet toegestaan ! (in peer bedoel ik wel )
0 x


Fr
Frank Janssen
the legend!
Berichten: 3969
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:49
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
Locatie: ARENDONK

Re: seizoensopener VLM cross te linde - peer 23/24 februari

Berichtdoor Frank Janssen Zo 17 Feb 2013, 13:15

roland om zeker te zijn best even op maandagavond naar vlm bureel bellen ,
0 x


speaker Frankske
Li
Lies Nagels
125cc rookie
Berichten: 122
Lid geworden op: Do 09 Feb 2012, 18:18
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VBM

Re: seizoensopener VLM cross te linde - peer 23/24 februari

Berichtdoor Lies Nagels Ma 18 Feb 2013, 18:06

iemand uurrooster van zaterdags
0 x


Gebruikersavatar
Brend Peeters
mx2 wk rookie
Berichten: 286
Lid geworden op: Za 18 Jul 2009, 00:12
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: seizoensopener VLM cross te linde - peer 23/24 februari

Berichtdoor Brend Peeters Ma 18 Feb 2013, 20:57

De nieuwelingen rijden maar 12 min ipv 14min?
0 x


Fr
Frank Janssen
the legend!
Berichten: 3969
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:49
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
Locatie: ARENDONK

Re: seizoensopener VLM cross te linde - peer 23/24 februari

Berichtdoor Frank Janssen Ma 18 Feb 2013, 21:23

in het voorseizoen(eerste 4wedstrijden) altijd brend, vanaf de klok verzet wordt eind maart wordt dan 14min.
@lies zaterdag inschrijven van 7tot9 dan zal de programmatie er ook zijn !anders ff belletje naar vlm bureel
0 x


speaker Frankske
Gebruikersavatar
Brend Peeters
mx2 wk rookie
Berichten: 286
Lid geworden op: Za 18 Jul 2009, 00:12
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: seizoensopener VLM cross te linde - peer 23/24 februari

Berichtdoor Brend Peeters Ma 18 Feb 2013, 21:25

Dat wist ik niet, alvast bedankt voor de info ;)
0 x


Fr
Frank Janssen
the legend!
Berichten: 3969
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:49
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
Locatie: ARENDONK

Re: seizoensopener VLM cross te linde - peer 23/24 februari

Berichtdoor Frank Janssen Ma 18 Feb 2013, 21:45

tzal koud zijn , maar blij dat het eindelijk weer zover is! kijk vooral uit naar de inters die toch een snoepreeks gaat worden met breugelmans , janssens, vanderstraeten , wouters , van massenhoven ,wesley verheyen geurts,de beuckelaer,schoepen ,bijnens,hannes,truyens,schellens, buys , peeters , van dun,neofiet jens hendrickx ,jelle meeus , glenn berghmans , plaatselijk man thomas vermijl,en dan onze nieuwkomers steven engelen ,marvin van daele, kristof salaets (die vorig jaar de opener won) dennis dierckx ,de broertjes foguenne en david cools,om de voornaamste te noemen.onze kou zal rap vergeten zijn als al deze toppers ten tonele verschijnen en ons propaganda geven voor het volledige seizoen.
0 x


speaker Frankske
Gebruikersavatar
Suz Haeck
mx all time winner
Berichten: 1483
Lid geworden op: Di 15 Sep 2009, 21:22
Ik ben een..: van de pers en ik schrijf artikels over de motocross
Ik ben aangesloten bij..: MCLB

Re: seizoensopener VLM cross te linde - peer 23/24 februari

Berichtdoor Suz Haeck Ma 18 Feb 2013, 22:05

veel succes he mannen, en vooral een mooi specktakel jaar om van te snoepen, nog wa mooie strijd erbij en hed een knalformule
0 x


Suz-mx Team

Liever gehaat om rechtuit men mening te zeggen, dan geliefd door schijnheilig te doen !
Pa
Paul Verdonschot
world THQ sx champ
Berichten: 1552
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 10:36
Ik ben een..: een ex-competitierijder

Re: seizoensopener VLM cross te linde - peer 23/24 februari

Berichtdoor Paul Verdonschot Di 19 Feb 2013, 08:47

er word alweer sneeuw voorspeld :( :( !!!
0 x


paladin
Dr
Driesen Luc
125cc rookie
Berichten: 133
Lid geworden op: Ma 09 Nov 2009, 10:54
Ik ben een..: motocross fotograaf, ik cross zelf niet
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: seizoensopener VLM cross te linde - peer 23/24 februari

Berichtdoor Driesen Luc Di 19 Feb 2013, 16:18

zeker blij dat het zover is, ook bij de zijspannen kleppers als Goethals-Vandeursen, De Smet-Corthouts, Vd Plas-vd Plas, Corthout-vd Bulck, Goossens-Gorris,
0 x


Kr
Kristof Verdeyen
mx2 amateur champ
Berichten: 186
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 13:00
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VLM
Locatie: Haacht

Re: seizoensopener VLM cross te linde - peer 23/24 februari

Berichtdoor Kristof Verdeyen Di 19 Feb 2013, 17:31

Kan ik zaterdag bij de amateurs a rijden met een vlm vergunning?
Ik weet dat dit kan tijdens het seizoen maar in het begin weet ik niet zeker?

groeten
0 x


See you at the gate!
Pe
Petrus De Winter
mx all time winner
Berichten: 1275
Lid geworden op: Wo 29 Jul 2009, 20:28
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE

Re: seizoensopener VLM cross te linde - peer 23/24 februari

Berichtdoor Petrus De Winter Di 19 Feb 2013, 19:43

Paul Verdonschot schreef:er word alweer sneeuw voorspeld :( :( !!!

Oei , Paul dan gade gij moeten thuisblijven . :lol:
0 x


Mi
Mike Van Dijck
mx1 wk rookie
Berichten: 339
Lid geworden op: Di 25 Mei 2010, 21:58
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VLM

Re: seizoensopener VLM cross te linde - peer 23/24 februari

Berichtdoor Mike Van Dijck Di 19 Feb 2013, 21:57

Hej Frank vergeet Mike van Dijck nie he :p kvoel dak in form zijn! :D haha
0 x


STAY STRONG W198!! Get Well Soon!
Fr
Frank Janssen
the legend!
Berichten: 3969
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:49
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
Locatie: ARENDONK

Re: seizoensopener VLM cross te linde - peer 23/24 februari

Berichtdoor Frank Janssen Di 19 Feb 2013, 22:36

@kristof verdeyen graag contact opnemen met vlm bureel donderdagavond!
0 x


speaker Frankske
Gebruikersavatar
Lode Van Vlasselaer
mx1 wk rookie
Berichten: 314
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 21:41
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: VLM
Locatie: United states of DC41

Re: seizoensopener VLM cross te linde - peer 23/24 februari

Berichtdoor Lode Van Vlasselaer Di 19 Feb 2013, 23:59

Lol frank. Ge gebruikt het woord voornaamste wel helemaal verkeerd ze. De kampioen bij de inters mx2 van vorig jaar staat niet eens tussen u rijtje :). Zie maar da ge wa beter oplet als ge aant speakeren zijt dan.
0 x


Vlm inter #71 [Lode16]
Fr
Frank Janssen
the legend!
Berichten: 3969
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:49
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
Locatie: ARENDONK

Re: seizoensopener VLM cross te linde - peer 23/24 februari

Berichtdoor Frank Janssen Wo 20 Feb 2013, 05:44

idd scheynen de verrassende kampioen van vorig jaar past ook in dat rijtje verdere nieuwkomers jeroen , ricky en axel nijs, kevin van geldorp;jurgen van nooten en marco briers
0 x


speaker Frankske
Pe
Peter De Backer
mx all time winner
Berichten: 1008
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 19:23
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VMCF

Re: seizoensopener VLM cross te linde - peer 23/24 februari

Berichtdoor Peter De Backer Wo 20 Feb 2013, 06:44

Hoe zit dat nu eigenlijk met de jms-reeksen?
Rijd de jeugd 2trainingen en 2 reeksen of nog steeds 1 training en 2 reeksen?
0 x


Terug naar “mx amateur”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten

Aanmelden · Registreer