VLM cross te linde - peer 23/24 februari AFGELAST

alles over de mclb, vlm, vmcf, vbm, mc lille,..
Lu
Luc Dejonghe
mxdn winner
Berichten: 869
Lid geworden op: Wo 12 Aug 2009, 22:50
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: VLM cross te linde - peer 23/24 februari AFGELAST

Berichtdoor Luc Dejonghe Zo 24 Feb 2013, 08:56

voor mij ist alvast nie erg dat afgelast is ;)als ge vd westvlaanders moet komen in zo'n weer :):)op naar de keiheuvel dan maar !!
0 x


St
Steve Van Avondt
ama sx 250 champ
Berichten: 704
Lid geworden op: Za 02 Jul 2011, 14:31
Ik ben een..: een ex-competitierijder

Re: VLM cross te linde - peer 23/24 februari AFGELAST

Berichtdoor Steve Van Avondt Zo 24 Feb 2013, 09:00

terechte beslissing.
dit heeft niks met janetten te maken, bevroren grond met een laagje sneeuw op,en daar wil je dan een hoop nieuwelingen in hun eerste cross op los laten?? dit is geen weer voor een motorcross. je kan altijd rijden maar nu weet je reeds op voorhand dat de 100 een hele dag zal aan en af rijden. spijtige maar verstandige beslissing.
0 x


Ro
Rob Vdw
peewee pilot
Berichten: 9
Lid geworden op: Zo 24 Feb 2013, 08:49
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: VLM

Re: VLM cross te linde - peer 23/24 februari AFGELAST

Berichtdoor Rob Vdw Zo 24 Feb 2013, 09:05

ja als er 1 reeks gereden is is het te doen hoor maarja
de koers gaat zelfs door maarja
blijf erbij is een klote sport voor janetten
0 x


Pa
Paul Verdonschot
world THQ sx champ
Berichten: 1552
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 10:36
Ik ben een..: een ex-competitierijder

Re: VLM cross te linde - peer 23/24 februari AFGELAST

Berichtdoor Paul Verdonschot Zo 24 Feb 2013, 09:11

Haha rob ik moet u nog gelijk gaan geven :P :P
0 x


paladin
Gebruikersavatar
Rob Indemans
mxdn winner
Berichten: 886
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 19:44
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: seizoensopener VLM cross te linde - peer 23/24 februari

Berichtdoor Rob Indemans Zo 24 Feb 2013, 09:57

Paul Verdonschot schreef:er word alweer sneeuw voorspeld :( :( !!!

Gij kunt sabine hagedoorn nog iets leren! :lol:
0 x


Ma
Mark Dejonghe
mx all time winner
Berichten: 1357
Lid geworden op: Zo 19 Jul 2009, 23:03
Ik ben een..: een ex-competitierijder

Re: seizoensopener VLM cross te linde - peer 23/24 februari

Berichtdoor Mark Dejonghe Zo 24 Feb 2013, 10:04

Rob Indemans schreef:
Paul Verdonschot schreef:er word alweer sneeuw voorspeld :( :( !!!

Gij kunt sabine hagedoorn nog iets leren! :lol:


En Frankske niet.?? ;)
0 x


Gebruikersavatar
Gunther Truyens
ama lites national champ
Berichten: 453
Lid geworden op: Ma 10 Aug 2009, 20:39
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VLM
Locatie: Op mene 2 takt

Re: seizoensopener VLM cross te linde - peer 23/24 februari

Berichtdoor Gunther Truyens Zo 24 Feb 2013, 10:12

alst gistere al spekglad was ist ma goed zo!ben content dak terug in men bed zen gekrope deze morge :D
0 x


Ro
Rob Vdw
peewee pilot
Berichten: 9
Lid geworden op: Zo 24 Feb 2013, 08:49
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: VLM

Re: VLM cross te linde - peer 23/24 februari AFGELAST

Berichtdoor Rob Vdw Zo 24 Feb 2013, 10:19

dan zyt ge ne luie als ge liever in u bed ligt dan op uwe motto zit
0 x


Gebruikersavatar
Gunther Truyens
ama lites national champ
Berichten: 453
Lid geworden op: Ma 10 Aug 2009, 20:39
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VLM
Locatie: Op mene 2 takt

Re: VLM cross te linde - peer 23/24 februari AFGELAST

Berichtdoor Gunther Truyens Zo 24 Feb 2013, 10:21

gij zij anders actief genoeg hier opt forum deze morge als ge volgende week ga gelijk nu rijde u concurent zeker vo de tweede plek :D
0 x


Ro
Rob Vdw
peewee pilot
Berichten: 9
Lid geworden op: Zo 24 Feb 2013, 08:49
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: VLM

Re: VLM cross te linde - peer 23/24 februari AFGELAST

Berichtdoor Rob Vdw Zo 24 Feb 2013, 10:24

ik zit hier niet te klagen over da ge blij zyt om tr uwe buncker in te kruipen maja
0 x


Gebruikersavatar
Gunther Truyens
ama lites national champ
Berichten: 453
Lid geworden op: Ma 10 Aug 2009, 20:39
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VLM
Locatie: Op mene 2 takt

Re: VLM cross te linde - peer 23/24 februari AFGELAST

Berichtdoor Gunther Truyens Zo 24 Feb 2013, 10:28

twas ferm goe in mene buncker ;)
0 x


Gebruikersavatar
Lode Van Vlasselaer
mx1 wk rookie
Berichten: 314
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 21:41
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: VLM
Locatie: United states of DC41

Re: VLM cross te linde - peer 23/24 februari AFGELAST

Berichtdoor Lode Van Vlasselaer Zo 24 Feb 2013, 10:46

Awel ik ging ook blijven liggen in men bed. Hoor dus ook bij de janetten!
0 x


Vlm inter #71 [Lode16]
Ro
Rob Vdw
peewee pilot
Berichten: 9
Lid geworden op: Zo 24 Feb 2013, 08:49
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: VLM

Re: VLM cross te linde - peer 23/24 februari AFGELAST

Berichtdoor Rob Vdw Zo 24 Feb 2013, 11:25

as ge da ma weet
0 x


Pa
Patrick Schruers
ama lites rookie
Berichten: 362
Lid geworden op: Zo 13 Sep 2009, 10:22
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: VLM cross te linde - peer 23/24 februari AFGELAST

Berichtdoor Patrick Schruers Zo 24 Feb 2013, 11:34

Spijtig want was geweldig ferm parcour mooie springbergen en whoops , ik hoop volgende week meer geluk :-)
0 x


Gebruikersavatar
Rob Indemans
mxdn winner
Berichten: 886
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 19:44
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: VLM cross te linde - peer 23/24 februari AFGELAST

Berichtdoor Rob Indemans Zo 24 Feb 2013, 13:07

Ik begrijp de janetten hier wel,'t seizoen is lang en in omstandigheden als nu kunt ge uw seizoen al naar de kl*ten helpen nog voor het tegoei begonnen is!!!Misschien dat de janetten al wat meer ervaring en verstand hebben dan de die hards
0 x


Le
Leon Balder
mx2 wk rookie
Berichten: 298
Lid geworden op: Ma 20 Jul 2009, 23:09
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: VBM
Locatie: kinrooi
Contact:

Re: VLM cross te linde - peer 23/24 februari AFGELAST

Berichtdoor Leon Balder Zo 24 Feb 2013, 14:09

Heeft er iemand foto's gemaakt op zaterdag ?
0 x


Baseball, Football, Basketball...the "Balls" are provided for you...
~ In "Motocross", you have to bring your own ! www.boyd.be
Pa
Patrick Schruers
ama lites rookie
Berichten: 362
Lid geworden op: Zo 13 Sep 2009, 10:22
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: VLM cross te linde - peer 23/24 februari AFGELAST

Berichtdoor Patrick Schruers Zo 24 Feb 2013, 14:31

Ja dave mx picture zal dinsdag wel op zijn site staan
0 x


Ma
Margareta Van Den Bosch
125cc rookie
Berichten: 141
Lid geworden op: Do 15 Dec 2011, 20:59
Ik ben een..: geen van bovenstaande
Ik ben aangesloten bij..: VLM

Re: VLM cross te linde - peer 23/24 februari AFGELAST

Berichtdoor Margareta Van Den Bosch Zo 24 Feb 2013, 15:37

rob vdw hou u klep is toe of ga wa zagen op de vbm site
0 x


Da
Dave Dankers
125cc junior EK
Berichten: 89
Lid geworden op: Zo 10 Jun 2012, 21:55
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VLM

Re: VLM cross te linde - peer 23/24 februari AFGELAST

Berichtdoor Dave Dankers Zo 24 Feb 2013, 16:19

amai wa is dien rob zen probleem seg, hed gisteren avond niet gemogen denk, zageman begot
allee ikke ook maar een janet dan
0 x


Ho
Hooyberghs Prosper
80cc pilot
Berichten: 43
Lid geworden op: Ma 27 Jul 2009, 17:22
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: VLM cross te linde - peer 23/24 februari AFGELAST

Berichtdoor Hooyberghs Prosper Zo 24 Feb 2013, 16:47

Niet reageren op Rob jongens.Zalig zijn de simpelen van geest.
0 x


Terug naar “mx amateur”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 24 gasten

Aanmelden · Registreer