Vlm te Olmen
- Rob Vandewinkel
- 125cc rookie
- Berichten: 124
- Lid geworden op: Wo 23 Sep 2009, 21:12
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VMCF
- Locatie: bree
- Contact:
Re: Vlm te Olmen
dan moeten jullie naar vmcf in genk komen die gaat wel door alleen daarheen
0 x
vlm nieuweling mx1a #22
-
Pa
- ama lites rookie
- Berichten: 362
- Lid geworden op: Zo 13 Sep 2009, 10:22
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Gunther Truyens
- ama lites national champ
- Berichten: 453
- Lid geworden op: Ma 10 Aug 2009, 20:39
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VLM
- Locatie: Op mene 2 takt
Re: Vlm te Olmen
das nu toch ni meer normaal e! in mei twee crossen na elkaar afgelast ,da heb ik nog nooit meegemaakt!
0 x
- Robert Van Den Boer
- ama lites eastcoast champ
- Berichten: 437
- Lid geworden op: Di 10 Aug 2010, 20:54
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VLM
Re: Vlm te Olmen
Doeme hé! En nu had ik toch net wel een nieuwe oranje borstel voor de Ronny Verbruggen gaan kopen zeker. Dan zal hij er nog een weekske op moeten wachten.
0 x
-
Ro
- 125cc junior EK
- Berichten: 64
- Lid geworden op: Ma 23 Aug 2010, 17:47
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Ik ben aangesloten bij..: VLM
- Kevin Thans
- 125cc rookie
- Berichten: 133
- Lid geworden op: Vr 13 Aug 2010, 22:09
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VBM
- Locatie: heusden-zolder
- Contact:
Re: Vlm te Olmen
Wat is dat nu weer, de Vlm wordt afgelast en in plaats kunt ge gewoon gaan trainen in olmen dit weekend
0 x
-
Se
- 80cc pilot
- Berichten: 38
- Lid geworden op: Di 06 Sep 2011, 23:25
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VLM
Re: Vlm te Olmen
Als ge kunt traine moete tog ook ma wedstrijd kunnen rijden ?
0 x
VLM nieuwelingen mx1-3 A #5
- Stefan Van Elsen
- 125cc junior EK
- Berichten: 85
- Lid geworden op: Vr 30 Jul 2010, 09:59
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Locatie: westerlo
Re: Vlm te Olmen
Ik ken de reden niet waarom men zoveel aflast tegenwoordig(JMS en VLM in olmen) en (oldtimers in Genk) terwijl er op beide plaatsen vandaag perfekt kunnen en mogen trainen is!!!Schande!
0 x
Eén jaar na m'n dubbele lontransplantatie klaar om aan te zetten bij de oldtimers!!
- Filip Hardis
- world THQ sx champ
- Berichten: 1813
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 21:48
- Ik ben een..: van de pers en ik schrijf artikels over de motocross
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: Vlm te Olmen
Laatst gewijzigd door Filip Hardis op Zo 26 Mei 2013, 01:20, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
hardis ik kan nog promotie maken, gij blijft nog tot aan uw pensioen bij de nieuwelingen b mee ronddraaien. en daar heb ik geen gegatlek gedoe voor nodig!
Dixit Frankske de speaker! :D :D :D
Dixit Frankske de speaker! :D :D :D
- Gunther Truyens
- ama lites national champ
- Berichten: 453
- Lid geworden op: Ma 10 Aug 2009, 20:39
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VLM
- Locatie: Op mene 2 takt
Re: Vlm te Olmen
als alle clubs zo gaan redenere de rest vant seizoen gaan we ni veel meer moete rijde denk!das al twee weke op rij!triestige zaak!
0 x
-
St
- ama sx 250 champ
- Berichten: 704
- Lid geworden op: Za 02 Jul 2011, 14:31
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
Re: Vlm te Olmen
is nu inderdaad 2 weken op rij dat men misschien te voorbarig is met afgelasten.
maar het is wel begrijpelijk vanuit de inrichters hun kant, Dat het weer uiteindelijk veel beter was dan men op voorhand voorspeld had kunnen zij ook niet weten.
Als vorige week op de Balenberg het de hele zondag regent i.p.v.dat de zon schijnt dan heb je een héél ander verhaal.dan heb je allicht een hoop meer werk als organisator,veel minder piloten en weinig toeschouwers. dus ik begrijp de beslissing van vorige week op basis van de weersvoorspellingen.
In dit verhaal moeten de piloten toch ook beseffen dat zij mee verantwoordelijk zijn dat er sneller wordt afgelast.
het is gewoon de realiteit dat bij slechte weersomstandigheden een flink percentage van de piloten afhaakt..het is ieder zijn recht om zelf te beslissen of je gaat rijden of niet.maar dat heeft ook z'n consequenties voor het totaalplaatje.
je kan daar meerdere redenen voor bedenken.de hoofdreden is volgens mij alweer de 4-takt..er zijn er heel veel die (en misschien terecht)schrik hebben om hun blokje in de soep te draaien.
dit gegeven kadert dan ook nog eens in het grotere gegeven dat de algehele economische toestand al niet meteen rooskleurig is en veel mensen sowieso minder financiele ademruimte hebben. je krijgt dan ook de andere dimensie die gegeven wordt aan het woord 'hobbyrijder'.
het gegeven,ik ga alleen rijden als het niet slijk is,als het ni vriest,als het een mooi parcours is,als ik geen valling heb,als ik goe geslapen heb..is iets wat meer en meer voorkomt.
en nogmaals..daar beslist ieder voor zichzelf over wanneer het voor hem om welke reden dan ook beter is niet te gaan rijden. ik vind het zelfs begrijpelijk.
maar dat gegeven heeft wel degelijk z'n invloed op de perceptie van de inrichters!!
dat is iets wat verandert is door de jaren heen,vroeger reed men zolang men rond raakte,desnoods in een vierkant.en soms waren de nieuwelingen de iedeale testpiloten om te zien of men rondraakte of ni..ik herinner me een wedstrijd op het rooiveld waar men NA onze training besliste af te gelasten,iets wat je op voorhand eigelijk al zag aankomen.maar we trainden wel voltallig.dat is nu ondenkbaar.
wat nu beter of slechter is spreek ik me niet over uit.
maar het is wel begrijpelijk vanuit de inrichters hun kant, Dat het weer uiteindelijk veel beter was dan men op voorhand voorspeld had kunnen zij ook niet weten.
Als vorige week op de Balenberg het de hele zondag regent i.p.v.dat de zon schijnt dan heb je een héél ander verhaal.dan heb je allicht een hoop meer werk als organisator,veel minder piloten en weinig toeschouwers. dus ik begrijp de beslissing van vorige week op basis van de weersvoorspellingen.
In dit verhaal moeten de piloten toch ook beseffen dat zij mee verantwoordelijk zijn dat er sneller wordt afgelast.
het is gewoon de realiteit dat bij slechte weersomstandigheden een flink percentage van de piloten afhaakt..het is ieder zijn recht om zelf te beslissen of je gaat rijden of niet.maar dat heeft ook z'n consequenties voor het totaalplaatje.
je kan daar meerdere redenen voor bedenken.de hoofdreden is volgens mij alweer de 4-takt..er zijn er heel veel die (en misschien terecht)schrik hebben om hun blokje in de soep te draaien.
dit gegeven kadert dan ook nog eens in het grotere gegeven dat de algehele economische toestand al niet meteen rooskleurig is en veel mensen sowieso minder financiele ademruimte hebben. je krijgt dan ook de andere dimensie die gegeven wordt aan het woord 'hobbyrijder'.
het gegeven,ik ga alleen rijden als het niet slijk is,als het ni vriest,als het een mooi parcours is,als ik geen valling heb,als ik goe geslapen heb..is iets wat meer en meer voorkomt.
en nogmaals..daar beslist ieder voor zichzelf over wanneer het voor hem om welke reden dan ook beter is niet te gaan rijden. ik vind het zelfs begrijpelijk.
maar dat gegeven heeft wel degelijk z'n invloed op de perceptie van de inrichters!!
dat is iets wat verandert is door de jaren heen,vroeger reed men zolang men rond raakte,desnoods in een vierkant.en soms waren de nieuwelingen de iedeale testpiloten om te zien of men rondraakte of ni..ik herinner me een wedstrijd op het rooiveld waar men NA onze training besliste af te gelasten,iets wat je op voorhand eigelijk al zag aankomen.maar we trainden wel voltallig.dat is nu ondenkbaar.
wat nu beter of slechter is spreek ik me niet over uit.
0 x
- Werner Castelyns
- the legend!
- Berichten: 3525
- Lid geworden op: Do 30 Jul 2009, 08:26
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: Vlm te Olmen
Volledig mee eens Steve.
Bij vele viertaktrijders zijn de "liquide middelen" nog voor de helft van het seizoen al tot onder het vriespunt gedaald...
Bij vele viertaktrijders zijn de "liquide middelen" nog voor de helft van het seizoen al tot onder het vriespunt gedaald...
0 x
Being a good mechanic means a lot more then just twisting nuts and bolts!
http://www.katesretropage.be
http://www.katesretropage.be
-
Gu
- the legend!
- Berichten: 3392
- Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 13:17
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Locatie: Galmaarden
Re: Vlm te Olmen
Maar er zitten wel gekleurde wielen, gekleurde waterslangen en het laatste nieuwe stickersetje van GEICO op. De kleding is uiteraard ook al die van 2014...
0 x
The greatest lesson in life is to know that even fools are right sometimes
-
Li
- mx2 wk rookie
- Berichten: 259
- Lid geworden op: Di 06 Apr 2010, 18:00
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: MCLB
Re: Vlm te Olmen
Guy Dick schreef:Maar er zitten wel gekleurde wielen, gekleurde waterslangen en het laatste nieuwe stickersetje van GEICO op. De kleding is uiteraard ook al die van 2014...
Nie volledig mee akkoord Guy. Ge moet kijken bij wie dat da daar op zit of wie da aan heeft. Bij het grote merendeel van de piloten (nieuwelingen dus) is 't voor de moment : "als we geen kledij krijgen van hier of daar, dan rijden we wel met 't tenueke van vorig jaar" of zelfs "ik rij enkel de kampioenschapsproeven mee, want anders wordt het te duur in onderhoud". Mannen die tot een paar jaar terug gene cross misten hé, die laten er nu ook al wel gemakkelijk ééntje passeren. En gaan trainen? Ge moet eens kijken hoeveel groene bordjes er nog rondrijden bijvb in Axel of Hélécine of Condé... En als 't dan slecht weer is, tja, 50% is nieuweling hé op de cross dus de rekening is bij inrichters snel gemaakt zeker? Bij de Nationalen en Inters ja, daar volg ik uw mening wel, maar die krijgen altijd wel van ergens steun...
0 x
MX is a way of life: nieuw Open #89
- Gunther Truyens
- ama lites national champ
- Berichten: 453
- Lid geworden op: Ma 10 Aug 2009, 20:39
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VLM
- Locatie: Op mene 2 takt
Re: Vlm te Olmen
en zo verschiete ze der van da de cross omzeep geraakt!als iedereen nu is gewoon na da ga en da beslist of em rijdt of ni e,dan hebbe de clubs den inkom toch,en rijde zelf ni kunde nog altijd is gaan kijken!ma te slecht om een cross te geven ma wel kunne traine da vind ik schandalig!zelfs in genk ga de cross door!wss wel slijk ma da probere ze tenminste!
0 x
-
Ma
- 125cc rookie
- Berichten: 141
- Lid geworden op: Do 15 Dec 2011, 20:59
- Ik ben een..: geen van bovenstaande
- Ik ben aangesloten bij..: VLM
-
Pe
- mx all time winner
- Berichten: 1008
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 19:23
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VMCF
Re: Vlm te Olmen
Simpele oplossing toch: Kampioenschapsproeven afschaffen en er een regelmatigheidscriterium waarbij alle wedstrijden meetellen van maken.
0 x
http://www.motocross-shop.be
DB-Service Zelzate
DB-Service Zelzate
-
Ku
- 50cc rider
- Berichten: 25
- Lid geworden op: Za 28 Nov 2009, 20:05
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VLM
Re: Vlm te Olmen
Als lid van m.c. Siberie wil ik hier toch even reageren.Om in Olmen te kunnen blijven organiseren moet er winst gemaakt worden,anders kan je als club niet blijven bestaan.Organiseren in het Honda-park is duur,duurder dan een wei cross(huurprijs terrein,omliggende weien,....).Vorig jaar hadden we ongeveer dezelfde weersomstandigheden als nu,er is toen met man en macht gewerkt om het circuit rijklaar te maken wat ook gelukt was.Helaas was de opkomst van de piloten mager omwille van de slechte publiciteit die gemaakt is hier op het forum en dergelijke .Na veel wikken en wegen is er dus donderdag avond beslist af te lassen omdat het circuit onder water stond en de grachten rond het circuit vol stonden.De plaats waar de tent moest komen stond onder water en een groot deel van de 2de parking was ontoegankelijk.Neem daar nog bij dat er nog flink wat regen werd voorspeld, daarom leek een afgelasting ons een logische beslissing.
0 x
- Etienne Dierckx
- the legend!
- Berichten: 3153
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:48
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: Vlm te Olmen
toch wel straf dat volgens velen, het mislukken of slagen van een cross, vooral afhankelijk is van dit forum ...
Dacht je dan dat er vroeger niet gebeld werd naar elkaar over de toestand van een parcours????
Mensen hebben gewoon geen zin meer om een hele week te gaan werken voor 2 keer 15 minuten in het slijk te rijden.
Dacht je dan dat er vroeger niet gebeld werd naar elkaar over de toestand van een parcours????
Mensen hebben gewoon geen zin meer om een hele week te gaan werken voor 2 keer 15 minuten in het slijk te rijden.
0 x
het glas is niet halfvol of halfleeg .... het glas is gewoon kapot ....
-
Pe
- mx all time winner
- Berichten: 1275
- Lid geworden op: Wo 29 Jul 2009, 20:28
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
Re: Vlm te Olmen
Groot gelijk Etienne , die jonge gasten zijn rot bedorven , alles word tevoren gedaan .
De iets oudere moeten voor iedere cent gaan werken en nen hele dag kuisen op zo een slijkcross .
Het moet wel plezant blijven .
De iets oudere moeten voor iedere cent gaan werken en nen hele dag kuisen op zo een slijkcross .
Het moet wel plezant blijven .
0 x
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten