ook eens topic van vorig jaar lezen over Oostkampf, maakt toch al het 1 en ander duidelijk ...
viewtopic.php?f=11&t=14456&hilit=oostkamp
en van 2011 ...
viewtopic.php?f=11&t=9159
Mclb-vjmo Oostkampf
- Etienne Dierckx
- the legend!
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Gunny Michiels
- mx all time winner
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: MCLB
Re: Mclb-vjmo Oostkampf
Catteeuw Geert schreef:Bjorn Buyl schreef:was een zeer tof pleinje. spijtig dat er zoveel zijn thuisgebleven!
Hoe zou dat komen denk je ? Als je patatten plant gaat er geen sla uit de grond komen e.Lees de topic,s van vorige jaren en je weet genoeg.
Als nieuwkomer in de mclb is het nie echt te weten van de voorgaande jaren . Ik lees ook nie elke topic die hier geopend word .
0 x
#66 Nieuwelingen open
-
Dries DewitteDr
- 125cc junior EK
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
Hou er ook rekening mee dat in Genk afgelopen weekend het wk zijspannen en ek quads werd gereden. Liepen toch wel verscheidene mclb'ers rond in Genk
0 x
- Suz Haeck
- mx all time winner
- Ik ben een..: van de pers en ik schrijf artikels over de motocross
@ gunny eigenlijk nog goed dat Etienne die topics eens vanonder stof haalt, want nu dat ze plein en lees" moesten" aanpassen ! zitten mening klager van toen het van de daken te schreeuwen dat het och zo goed was, kan zijn idd , er was aan plein gewerkt, was ook beter, maar dat maar 1/3 van de piloten na al die jaren klachten , allemaal met dezelfde mening thuis blijven, dan ben ik er toch van overtuigd dat er idd wel een seriues probleem was ,nu hadden ze aan het plein gewerkt, de tol van de voorbije jaren was helaas nu wel het duidelijkst zichtbaar,
en het is nu niet nodig het forum als zondebok te gaan gebruiken of diegene die zei dat het een strontplein is, als je de vorige topics leest, zijn er wel ergere woorden gebruikt om Oostkamp te omschrijven, en dit heeft enkel de organisatie in handen gehad, dit is niet de fout van het grote aantal piloten dat thuisblijft, en een ongeluk kom je overal tegen, idd het is mx, dat gevaar schuilt er altijd in, maar menig piloten waren van oordeel, hier gaat nog iemand verongelukken als we NIETS doen , en dat maakt het verschil ! Hoop dat die mannen hun actie een veilig parkoer zal teweeg brengen, mag nog iets zijn ook denk ik ! en dat die organisatie nu hun werken doortrekken naar de volgende jaren toe, zodat de baren terug vol staan, Dit was al een betere versie, wat ik ook tegen de mensen in de tent vertelde !
Helaas hadden ze beter een paar jaar eerder naar hun piloten geluisterd ivm de veiligheid, als je maar 6 inters ( 1/5 van het aantal )8 junioren,enz aan de baar hebt, is dit toch wel een heel duidelijk signaal !! want deze actie als ik zo mag zeggen was een gevolg van .....
en het is nu niet nodig het forum als zondebok te gaan gebruiken of diegene die zei dat het een strontplein is, als je de vorige topics leest, zijn er wel ergere woorden gebruikt om Oostkamp te omschrijven, en dit heeft enkel de organisatie in handen gehad, dit is niet de fout van het grote aantal piloten dat thuisblijft, en een ongeluk kom je overal tegen, idd het is mx, dat gevaar schuilt er altijd in, maar menig piloten waren van oordeel, hier gaat nog iemand verongelukken als we NIETS doen , en dat maakt het verschil ! Hoop dat die mannen hun actie een veilig parkoer zal teweeg brengen, mag nog iets zijn ook denk ik ! en dat die organisatie nu hun werken doortrekken naar de volgende jaren toe, zodat de baren terug vol staan, Dit was al een betere versie, wat ik ook tegen de mensen in de tent vertelde !
Helaas hadden ze beter een paar jaar eerder naar hun piloten geluisterd ivm de veiligheid, als je maar 6 inters ( 1/5 van het aantal )8 junioren,enz aan de baar hebt, is dit toch wel een heel duidelijk signaal !! want deze actie als ik zo mag zeggen was een gevolg van .....
0 x
Suz-mx Team
Liever gehaat om rechtuit men mening te zeggen, dan geliefd door schijnheilig te doen !
Liever gehaat om rechtuit men mening te zeggen, dan geliefd door schijnheilig te doen !
- Gunny Michiels
- mx all time winner
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ja dan is er duidelijk iets mis als ik dit hier allemaal zo lees . Wil langs de andere kant toch zeggen dat ze toch geluisterd hebben nu . Nu ja de reactie hierop kan zijn beetje laat . Maar beter beetje laat dan nooit . Op naar volgend jaar dan zou ik zeggen . En dan kan ik er ook eens rijden (als ik niet gekwetst ben zoals nu )
0 x
#66 Nieuwelingen open