vmcf peutie vilvoorde

alles over de mclb, vlm, vmcf, vbm, mc lille,..
Ju
Jurgen De Smet
mx2 wk champ
Berichten: 604
Lid geworden op: Zo 19 Jul 2009, 17:37
Ik ben een..: motocross fotograaf, ik cross zelf niet
Ik ben aangesloten bij..: VMCF

vmcf peutie vilvoorde

Berichtdoor Jurgen De Smet Do 26 Sep 2013, 17:56

Einde seizoen cross - Peutie-Vilvoorde!


Daar het de laatste cross is van dit seizoen, tellen wij uiteraard op jullie talrijke aanwezigheid zodat wij samen het seizoen kunnen afsluiten.

Het beloofd op zondag alvast een mooie afsluiter te worden. We organiseren namelijk een “AMERICAN RACE”.

Wat is een “American Race”?
Alle categorieën, inclusief de jeugd, rijden hun eerste reeks zoals gewoonlijk!
De tweede reeks wordt er omgekeerd gestart. De laatste vertrekt eerst, daarna de voorlaatste en dat zo tot de eerste.
Tussen elke piloot wordt 3 sec gewacht . De eindstand wordt geteld over de 2 verreden reeksen!

We hopen u op deze manier een extra spannende cross en leuke einde seizoenscross aan te bieden.

Tot dan!

gps : huinhovenstraat peutie Vilvoorde
0 x


Gebruikersavatar
Joeri Grandjean
mx2 wk champ
Berichten: 634
Lid geworden op: Do 16 Jul 2009, 11:13
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VLM
Locatie: Houtvenne

Re: vmcf peutie vilvoorde

Berichtdoor Joeri Grandjean Do 26 Sep 2013, 19:40

wat voor toerke is dat daar jurgen? Weicrosske?
0 x


*AKA* Schicht
An
Andre Verschueren
80cc pilot
Berichten: 42
Lid geworden op: Wo 04 Sep 2013, 10:15
Ik ben een..: geen van bovenstaande
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: vmcf peutie vilvoorde

Berichtdoor Andre Verschueren Do 26 Sep 2013, 20:43

Op welke datum is het nu eigenlijk cross in Vilvoorde??? Ik heb de vraag al meerdere malen gesteld, zowel aan mr Roels als aan mr Hoolants. De ene week zegt men 13 oktober, dan weer 6 oktober, zondag hoorde ik in Wambeek dat het in Vilvoorde ging teamtrofee zijn ook (maar men wist niet of het 6 of 13 oktober ging zijn). Nu lees ik hier dat er een American race gaat zijn, dus geen teamtrofee??? Ik kan niet meer volgen!!! Maar voor ons hoeft het niet meer. Wij houden het hierbij voor bekeken. We zijn naar VMCF gekomen, met mooie beloftes die ons werden gedaan in ons achterhoofd. Maar van die beloftes heb ik niet veel gezien!!! Eén ervan was een mooigevulde kalender. De wedstrijd in Wambeek vorige week was de 18e VMCF-inrichting. Als Vilvoorde doorgaat, sluiten we het seizoen dus af op 19 VMCF crossen. Daarbovenop wel 6 Vlaamse Kampioenschappen, maar op 2 hiervan mochten wij als nieuweling zelfs niet deelnemen. Maar hiervan liggen we niet echt wakker. Het concept van het Vlaams Kampioenschap trekt toch op niks. Als je ziet dat andere federaties zoals VLM en MCLB meer dan 30 crossen hebben, dan is mijn besluit rap genomen. Volgend seizoen wil ik waar voor mijn geld!!!
0 x


Wa
Walter Vantilt 2
125cc junior EK
Berichten: 52
Lid geworden op: Ma 05 Dec 2011, 19:34
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: MCLB

Re: vmcf peutie vilvoorde

Berichtdoor Walter Vantilt 2 Vr 27 Sep 2013, 16:16

André, om dezelfde reden, zijn wij ook "verhuist"....
0 x


Ji
Jimmy Wauters
50cc rider
Berichten: 11
Lid geworden op: Zo 21 Aug 2011, 10:03
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VLM
Locatie: Begijnendijk

Re: vmcf peutie vilvoorde

Berichtdoor Jimmy Wauters Ma 30 Sep 2013, 18:13

welke ondergrond is da daar?
0 x


Sc
Schepmans Tom
ama lites eastcoast champ
Berichten: 421
Lid geworden op: Wo 22 Jul 2009, 11:32
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond

Re: vmcf peutie vilvoorde

Berichtdoor Schepmans Tom Ma 30 Sep 2013, 20:58

Was vroeger een akker , maar was altijd wel mooi bij schoon bergen. Ik weet niet als het op de zelfde plaats is.
0 x


To
Tom Van Cappellen
european champ mx2
Berichten: 214
Lid geworden op: Vr 15 Apr 2011, 21:12
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VLM

Re: vmcf peutie vilvoorde

Berichtdoor Tom Van Cappellen Ma 30 Sep 2013, 22:43

iemand foto's van de omloop? daglid mogelijk?
0 x


St
Steven Electeur
125cc rookie
Berichten: 131
Lid geworden op: Wo 22 Jul 2009, 08:18
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: vmcf peutie vilvoorde

Berichtdoor Steven Electeur Di 01 Okt 2013, 09:10

snap niet waarom er een "american race" wordt gehouden...

de laatste van 1ste reeks mag als 1ste vertrekken en kan dan 20 keer worden ingehaald
en de 1ste van de 1ste reeks mag laatste vertrekken en kan dan 20 piloten inhalen
0 x


Ju
Jurgen De Smet
mx2 wk champ
Berichten: 604
Lid geworden op: Zo 19 Jul 2009, 17:37
Ik ben een..: motocross fotograaf, ik cross zelf niet
Ik ben aangesloten bij..: VMCF

Re: vmcf peutie vilvoorde

Berichtdoor Jurgen De Smet Di 01 Okt 2013, 18:13

als we eens iets anders proberen om het eens spannend of zo te maken is het ook nooit goed .
in een superfinale vertrekken de betere ook achter de mindere de meeste piloten die mij zondag aansproken vonden het eens iets anders en plezant . en als we het eens niet proberen kunnen we het ook niet weten of het aanspreekt he .

laten we gewoon het beste van maken
0 x


Lu
Luc Defraine
50cc rider
Berichten: 12
Lid geworden op: Di 18 Dec 2012, 21:26
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VMCF
Locatie: S.P.Leeuw

Re: vmcf peutie vilvoorde

Berichtdoor Luc Defraine Di 01 Okt 2013, 20:35

Jurgen, gewoon doen !!
0 x


St
Steve Van Calster
50cc rider
Berichten: 19
Lid geworden op: Do 10 Mei 2012, 18:26
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VMCF

Re: vmcf peutie vilvoorde

Berichtdoor Steve Van Calster Di 01 Okt 2013, 21:03

Toen ik in de jaren 90 vbm reed werden de 3laatste crossen altijd zo gereden. Vindt het een tof idee Jürgen dan hebben de mindere rijders ook kans om eens verder in de uitslag te komen.
0 x


St
Steven Electeur
125cc rookie
Berichten: 131
Lid geworden op: Wo 22 Jul 2009, 08:18
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: vmcf peutie vilvoorde

Berichtdoor Steven Electeur Wo 02 Okt 2013, 11:52

Ok, ben benieuwd :)
0 x


Da
David Jacobs
mx2 amateur champ
Berichten: 154
Lid geworden op: Zo 27 Jun 2010, 20:05
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VMCF
Locatie: Wespelaar

Re: vmcf peutie vilvoorde

Berichtdoor David Jacobs Wo 02 Okt 2013, 21:46

Palen zijn geklopt en koorden zijn gespannen.
Vrijdag de tent zetten en in het weekend knallen. ;)
Tot dan.
0 x


"VMCF Nieuw. open A #48.Suzuki & vintage MX racing .Team Banden Michel Boortmeerbeek.WWW.JacobsMotoren.tk herstelling bromfietsen tuinmachines alle merken Haacht&Weerde 0479/97.74.32.
To
Tom Van Cappellen
european champ mx2
Berichten: 214
Lid geworden op: Vr 15 Apr 2011, 21:12
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VLM

Re: vmcf peutie vilvoorde

Berichtdoor Tom Van Cappellen Wo 02 Okt 2013, 21:55

zijn er veel springbergen enzo? iemand foto's?
0 x


Ju
Jurgen De Smet
mx2 wk champ
Berichten: 604
Lid geworden op: Zo 19 Jul 2009, 17:37
Ik ben een..: motocross fotograaf, ik cross zelf niet
Ik ben aangesloten bij..: VMCF

Re: vmcf peutie vilvoorde

Berichtdoor Jurgen De Smet Do 03 Okt 2013, 06:43

Laatste wat ik hoorde is dan Indy meysman de bergen ging leggen (Zemst)
0 x


To
Tom Van Cappellen
european champ mx2
Berichten: 214
Lid geworden op: Vr 15 Apr 2011, 21:12
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VLM

Re: vmcf peutie vilvoorde

Berichtdoor Tom Van Cappellen Do 03 Okt 2013, 21:01

Ja , ben net gaan zien lag een klein dubbelke in en da wast hopelijk leggen ze er nog wat bij..
0 x


Gu
Guy Dick
the legend!
Berichten: 3392
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 13:17
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: Galmaarden

Re: vmcf peutie vilvoorde

Berichtdoor Guy Dick Vr 04 Okt 2013, 10:30

Andre Verschueren schreef:Op welke datum is het nu eigenlijk cross in Vilvoorde??? Ik heb de vraag al meerdere malen gesteld, zowel aan mr Roels als aan mr Hoolants. De ene week zegt men 13 oktober, dan weer 6 oktober, zondag hoorde ik in Wambeek dat het in Vilvoorde ging teamtrofee zijn ook (maar men wist niet of het 6 of 13 oktober ging zijn). Nu lees ik hier dat er een American race gaat zijn, dus geen teamtrofee??? Ik kan niet meer volgen!!! Maar voor ons hoeft het niet meer. Wij houden het hierbij voor bekeken. We zijn naar VMCF gekomen, met mooie beloftes die ons werden gedaan in ons achterhoofd. Maar van die beloftes heb ik niet veel gezien!!! Eén ervan was een mooigevulde kalender. De wedstrijd in Wambeek vorige week was de 18e VMCF-inrichting. Als Vilvoorde doorgaat, sluiten we het seizoen dus af op 19 VMCF crossen. Daarbovenop wel 6 Vlaamse Kampioenschappen, maar op 2 hiervan mochten wij als nieuweling zelfs niet deelnemen. Maar hiervan liggen we niet echt wakker. Het concept van het Vlaams Kampioenschap trekt toch op niks. Als je ziet dat andere federaties zoals VLM en MCLB meer dan 30 crossen hebben, dan is mijn besluit rap genomen. Volgend seizoen wil ik waar voor mijn geld!!!


Uw kritiek is niet helemaal terecht...
Met uw VMCF-vergunning mocht je gratis rijden bij VLM, MC Lille en UMC Genk.
Met een VMBB-vergunning mocht je - bij geen BMB - gratis rijden bij VMCF, VLM, MC Lille en UMC Genk (geen prijzengeld dan).
Met een MCLB (FAM)-vergunning kon je enkel bij MCLB rijden. Anders was het een dagvergunning in een andere bond...
0 x


The greatest lesson in life is to know that even fools are right sometimes
An
Andre Verschueren
80cc pilot
Berichten: 42
Lid geworden op: Wo 04 Sep 2013, 10:15
Ik ben een..: geen van bovenstaande
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: vmcf peutie vilvoorde

Berichtdoor Andre Verschueren Vr 04 Okt 2013, 10:43

Guy Dick schreef:
Andre Verschueren schreef:Op welke datum is het nu eigenlijk cross in Vilvoorde??? Ik heb de vraag al meerdere malen gesteld, zowel aan mr Roels als aan mr Hoolants. De ene week zegt men 13 oktober, dan weer 6 oktober, zondag hoorde ik in Wambeek dat het in Vilvoorde ging teamtrofee zijn ook (maar men wist niet of het 6 of 13 oktober ging zijn). Nu lees ik hier dat er een American race gaat zijn, dus geen teamtrofee??? Ik kan niet meer volgen!!! Maar voor ons hoeft het niet meer. Wij houden het hierbij voor bekeken. We zijn naar VMCF gekomen, met mooie beloftes die ons werden gedaan in ons achterhoofd. Maar van die beloftes heb ik niet veel gezien!!! Eén ervan was een mooigevulde kalender. De wedstrijd in Wambeek vorige week was de 18e VMCF-inrichting. Als Vilvoorde doorgaat, sluiten we het seizoen dus af op 19 VMCF crossen. Daarbovenop wel 6 Vlaamse Kampioenschappen, maar op 2 hiervan mochten wij als nieuweling zelfs niet deelnemen. Maar hiervan liggen we niet echt wakker. Het concept van het Vlaams Kampioenschap trekt toch op niks. Als je ziet dat andere federaties zoals VLM en MCLB meer dan 30 crossen hebben, dan is mijn besluit rap genomen. Volgend seizoen wil ik waar voor mijn geld!!!


Uw kritiek is niet helemaal terecht...
Met uw VMCF-vergunning mocht je gratis rijden bij VLM, MC Lille en UMC Genk.
Met een VMBB-vergunning mocht je - bij geen BMB - gratis rijden bij VMCF, VLM, MC Lille en UMC Genk (geen prijzengeld dan).
Met een MCLB (FAM)-vergunning kon je enkel bij MCLB rijden. Anders was het een dagvergunning in een andere bond...


@ Guy Dick: ik heb een VMCF vergunning genomen met de intentie om in VMCF te rijden, niet in VLM of MC Lille of AMC Genk!!! Ik heb het ook gewoon moeilijk met alle beloftes die voorbije winter gedaan werden en waar niks is van in huis gekomen (misschien herinner je je het artikel nog dat gepubliceerd werd in Motorgazet???)
En nog iets: VLM en MCLB piloten hebben geen dagvergunningen nodig!! Die hebben een volle kalender van mid februari tot bijna eind oktober. Daar wordt het seizoen niet plots twee weken vroeger beëindigd als op de kalender staat!!!
0 x


Ma
Mario Vandaele
ama lites national champ
Berichten: 454
Lid geworden op: Vr 02 Okt 2009, 18:24
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: MCLB
Locatie: Middelkerke

Re: vmcf peutie vilvoorde

Berichtdoor Mario Vandaele Vr 04 Okt 2013, 11:38

Hey Andre, die spookkalender bij de vmcf is een oud zeer hoor, telkens voor het seizoen een belofte volle kalender opstellen maar in princiepe kan je daar niet oprekenen want die veranderd toch constant, je kunt die mensen ook nieveel kwalijk nemen het is een federatie die telkens moet opboksen om te kunnen overleven chapeau daarvoor toch voor die mensen!Het is uw keuze waar je wil rijden natuurlijk, maar in elke bond is er wel iets hoor, in de vmcf krijg je trouwens uw vrijheid als je keer ergens anders wil gaan rijden enzo.
0 x


Wa
Walter Vantilt 2
125cc junior EK
Berichten: 52
Lid geworden op: Ma 05 Dec 2011, 19:34
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: MCLB

Re: vmcf peutie vilvoorde

Berichtdoor Walter Vantilt 2 Vr 04 Okt 2013, 16:07

Guy Dick, als je zegt dat je met een mclb vergunning nergens mag rijden, ben je mis! Je krijgt er afvaardigingen om elders te gaan rijden! Bmb, Vlm, Vmcf of waar dan ook. Maar,mclb heeft regels! Een betrouwbare kalender, waardoor het NIET nodig is, om elders te MOETEN gaan rijden. Groeten.
0 x


Terug naar “mx amateur”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 37 gasten

Aanmelden · Registreer