vlm sprokkel

alles over de mclb, vlm, vmcf, vbm, mc lille,..
Fr
Frank Janssen
the legend!
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE

Re: vlm sprokkel

Berichtdoor Frank Janssen Ma 01 Dec 2014, 20:45

de mogelijkheid van een dubbele vergunning bij vlm zou dan toch meer voordelen gaan opleveren , er zullen tal van afvaardigingen gaan bijkomen zodat er ook in de bk's kan meegestreden worden
er zouden 10 afvaardigingen kunnen gegeven worden .
bron wwwvlmcross.be (nieuws)
0 x

speaker Frankske
Wi
Wim Salaets
80cc pilot
Ik ben een..: geen van bovenstaande
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Berichtdoor Wim Salaets Ma 01 Dec 2014, 20:57

net naar vlm gebeld
deze mensen die daar aanwezig waren ,konden nog geen antwoord geven of dit werkelijk zo zou gebeuren met de 'bijvergunning'zoals vermeld staat op de vlm site.
ik moet volgende week maar eens terugbellen want hier moeten ze toch nog eens over vergaderen.
zou er iemend te snel geweest zijn met dit bekend te maken???????
0 x

Fr
Frank Janssen
the legend!

Berichtdoor Frank Janssen Ma 01 Dec 2014, 21:06

haal het nieuws ook van de vlm site wim , dus don't shoot!
0 x

speaker Frankske
Di
Dimitri Jannis
peewee pilot

Berichtdoor Dimitri Jannis Di 02 Dec 2014, 10:16

@Carlier Johan: Johan altijd duurder? toen de vergunningen een heel stuk goedkoper werden heb ik hier niemand horen roepen dat er ook eens iets GOEDKOPER werd! maar blijkbaar lezen de mensen altijd en alleen maar de negatieve dingen en zijn het ook alleen de negatieve dingen die men dan op internet gooit.

en voor de rest moet iedereen gewoon eens beseffen dat niet alles altijd wordt beslist om er geld uit te halen , maar ook dikwijls om het bestaan van de motocross te verzekeren.

En NEE ik ben geen fan van de regels en de dingen die duurder worden, maar ik vind wel dat er velen is moeten gaan nadenken en beseffen dat er veel gedaan wordt om nog te KUNNEN organiseren en crossen! We leven nu eenmaal in 2014! en niet meer in de tijd dat een cola 20frank koste in de tent.
0 x

In
Ingrid Deckx
50cc rider

Berichtdoor Ingrid Deckx Di 02 Dec 2014, 23:12

Dus frank, dat wil ook zeggen dat je als vaste vlm piloot volgend jaar 10 keren op een ander mag gaan rijden dan.
0 x

Fr
Frank Janssen
the legend!

Berichtdoor Frank Janssen Wo 03 Dec 2014, 05:26

voor elke rijder gelden dezelfde regels en plichten , dus veronderstel van wel
0 x

speaker Frankske
Brend Peeters
mx2 wk rookie
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden

Berichtdoor Brend Peeters Do 04 Dec 2014, 16:52

wa is nu de kostprijs van een vlm vergunning?
0 x

Jo
John De Cremer
mx2 amateur champ

Berichtdoor John De Cremer Do 04 Dec 2014, 18:54

zien ze daar bij vlm eigenlijk nog het bos door de bomen??? Welke formule's en regeltjes gaan ze daar nog uitvinden? Publicatie op website en als je belt naar secretariaat kunnen ze geen antwoord geven of moeten ze nog eens vergaderen. Spreken die daar eigenlijk tegen elkaar of wat doen die op al die vergaderingen???
0 x

La
Laurens_ Aertssen
50cc rider
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VLM

Berichtdoor Laurens_ Aertssen Vr 05 Dec 2014, 18:23

Weet eigenlijk iemand hoe het zit met die "vergoedings check"? Die ge kunt inwisselen voor uw vergunning gedeeltelijk te betalen? Heb hem dit jaar precies ergens gemist of is dit ook al afgeschaft en iedereen gewoon volle pot betalen?
0 x

Robert Van Den Boer
ama lites eastcoast champ
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VLM

Berichtdoor Robert Van Den Boer Vr 05 Dec 2014, 19:27

De beste optie voor iets te krijgen is vanavond je schoen zetten denk ik...
0 x

Fr
Frank Janssen
the legend!

Berichtdoor Frank Janssen Za 06 Dec 2014, 11:17

piloten dewelke tijdens de eindejaarsperiode in het buitenland vertoeven ,voor een stage of gewoon betere condities om te trainen, die dienen zich verzekerings technisch in orde te stellen met de federatie.dus best even een belletje naar het bureel hieromtrent
www.vlmcross.be
0 x

speaker Frankske
Dr
Driesen Luc
125cc rookie
Ik ben een..: motocross fotograaf, ik cross zelf niet

Berichtdoor Driesen Luc Ma 08 Dec 2014, 11:40

zoeken ze daar ook wat euro's uit te slagen frankske ?? Voor Nederland ben je enkel via een KNMV of MON pas verzekerd voor Frankrijk is ook enkel een FFM pas geldig !!!! dus zie echt niet in wat dat dn inhoud, tevens heeft elke (verstandige) rijder een persoonlijke verzekering is alles dekt ook in het buitenland !!! die heb ik zelfs als fotograaf voor 65€ per jaar !!
0 x

Fr
Frank Janssen
the legend!

Berichtdoor Frank Janssen Ma 08 Dec 2014, 18:20

luc een vergunning telt van 1januari tot 31december , en piloten die tijdens de jaarwisseling in het buitenland vertoeven die kunnen we langs deze weg dan ook verwittigen om de vergunning van 2015 in orde te maken voor vertrek , kwestie van zonder stress te moeten gaan trainen.
0 x

speaker Frankske
Wi
Wim Salaets
80cc pilot

Berichtdoor Wim Salaets Ma 08 Dec 2014, 20:46

vandaag teruggebeld met vlm secretariaat
Ze hebben bevestigd dat piloten welke een VMbb vergunning hebben een vergunning bij vlm kunnen nemen met de garantie dat ze een tiental afvaardigingen krijgen om alzo hun wedstrijden in de bmb te kunnen rijden.
De piloten (vmbb) hebben ook dezelfde rechten en plichten als de vlm vergunninghouders.
Er is blijkbaar toch goede wil aanwezig om samen te werken
0 x

Jo
John De Cremer
mx2 amateur champ

Berichtdoor John De Cremer Do 11 Dec 2014, 10:26

Wim, en als je dus het omgekeerde doet? Een VLM vergunning ... kan je dan ook 10 maal ergens anders gaan rijden? En hebben VLM piloten ook dezelfde rechten en plichten als VMBB vergunninghouders of worden deze opnieuw beperkt in afvaardigingen???? Dus het komt er nu op neer ZO VEEL MOGELIJK VERSCHILLENDE vergunningen aan te schaffen !!! VMBB, VLM, misschien ook nog VMCF, MCLB? Je noemt dat goede wil om samen te werken??? Het enige dat ik al weet, van FMWB piloot - geen VMBB - is dat deze ZONDER ENIGE KOST (0,00 euro) kon rijden binnen MCLB en that's it.
0 x

Ca
Carlier Johan
50cc rider
Ik ben een..: motocross fotograaf, ik cross zelf niet

Berichtdoor Carlier Johan Do 11 Dec 2014, 12:37

Dimitri Jannis schreef:@Carlier Johan: Johan altijd duurder? toen de vergunningen een heel stuk goedkoper werden heb ik hier niemand horen roepen dat er ook eens iets GOEDKOPER werd! maar blijkbaar lezen de mensen altijd en alleen maar de negatieve dingen en zijn het ook alleen de negatieve dingen die men dan op internet gooit.

en voor de rest moet iedereen gewoon eens beseffen dat niet alles altijd wordt beslist om er geld uit te halen , maar ook dikwijls om het bestaan van de motocross te verzekeren.

En NEE ik ben geen fan van de regels en de dingen die duurder worden, maar ik vind wel dat er velen is moeten gaan nadenken en beseffen dat er veel gedaan wordt om nog te KUNNEN organiseren en crossen! We leven nu eenmaal in 2014! en niet meer in de tijd dat een cola 20frank koste in de tent.

Ge moet lezen wat er geschreven staat, da ga ni over ne cola maar over vergunningen!. Als ge naar het buitenland(ADAC,EK enz) wilt gaan crossen MOET ge een VMBB vergunning hebben en als ge naar de VLM wilt komen rijden moet ge terug een vergunning nemen of ge kunt natuurlijk mee doen met dagvergunning maar dan heb je geen prijzengeld. In 2013 kon je een bijvergunning (lidgeld of zo iets) nemen en dat is logisch maar 2 verzekeringen om hetzelfde te doen is er volgens mij iets over en denk daar maar is over na.
0 x

Fr
Frank Janssen
the legend!

Berichtdoor Frank Janssen Za 27 Dec 2014, 17:26

het levert nog altijd voordeel op , om voor het crosseizoen je vergunning in orde te maken
het bespaart jou als crosser een hoop geloop en tijdswinst bij de inschrijvingen de eerste wedstrijden.na 1januari kost een vergunning 250euro .maak je vergunning snel in orde , zo kan vlm ook rekening houden , met de deelnemersaantallen per categorie en zonodig nog ingrijpen!
0 x

speaker Frankske
Di
Dimitri Jannis
peewee pilot

Berichtdoor Dimitri Jannis Ma 05 Jan 2015, 14:24

Carlier Johan schreef:
Dimitri Jannis schreef:@Carlier Johan: Johan altijd duurder? toen de vergunningen een heel stuk goedkoper werden heb ik hier niemand horen roepen dat er ook eens iets GOEDKOPER werd! maar blijkbaar lezen de mensen altijd en alleen maar de negatieve dingen en zijn het ook alleen de negatieve dingen die men dan op internet gooit.

Ge moet lezen wat er geschreven staat, da ga ni over ne cola maar over vergunningen!. Als ge naar het buitenland(ADAC,EK enz) wilt gaan crossen MOET ge een VMBB vergunning hebben en als ge naar de VLM wilt komen rijden moet ge terug een vergunning nemen of ge kunt natuurlijk mee doen met dagvergunning maar dan heb je geen prijzengeld. In 2013 kon je een bijvergunning (lidgeld of zo iets) nemen en dat is logisch maar 2 verzekeringen om hetzelfde te doen is er volgens mij iets over en denk daar maar is over na.

hahaha Johan, gij zegt mij dat ik beter moet lezen wa er staat?! ik ga hier echt niet op antwoorden want ik merk al dat het toch geen nut heeft...En ik weet maar al te goed hoe het wel in elkaar zit, denk gij daar maar is over na.
ik wens u het beste voor 2015 en laat ons het daarbij houden.
0 x

Terug naar “mx amateur”