8mei umc kampioenschap boortmeerbeek
- Werner Castelyns
- the legend!
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: 8mei umc kampioenschap boortmeerbeek
Heeft er iemand foto's van de reeksen op zaterdag?
0 x
Being a good mechanic means a lot more then just twisting nuts and bolts!
http://www.katesretropage.be
http://www.katesretropage.be
-
Polfliet JochemPo
- ama lites eastcoast champ
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VMCF
Ik vond het al bij al een goede organisatie!
Vond de bergen eigenlijk wel goed!
Op sommige Konde echt vliege
Vond de start wel Wa kort. En het parcour ook!
Maar buiten dat vond ik het zeker zo slecht niet!
Ik heb me geamuseerd. Dast belangrijkste!
Een aan de vechters bedankt mannen!
Geef de cross nog wat meer van dat voetbal bacterieen!!!!
Vond de bergen eigenlijk wel goed!
Op sommige Konde echt vliege
Vond de start wel Wa kort. En het parcour ook!
Maar buiten dat vond ik het zeker zo slecht niet!
Ik heb me geamuseerd. Dast belangrijkste!
Een aan de vechters bedankt mannen!
Geef de cross nog wat meer van dat voetbal bacterieen!!!!
0 x
-
Davy BierensDa
- mx1 wk rookie
- Ik ben aangesloten bij..: VLM
Niet veel worden aan vuil maken het was gewoon Rotslecht zoiets moesten ze verbieden !!!!
0 x
- Dimitri Wuyts
ik vond het gewoon een echte ramp het parcour. maar de mensen hebben wel een best gedaan dat is tog ook al iets achja ieder zijne eigen smaak zeker 
0 x
Mister Crash #859 ! VBM Nationale Mx1/Mx3 {No Pain ~ No game}
'4 strokes are like tampons, every pussy has one'
-
Danny LangenbergDa
- 80cc pilot
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Niet alleen parkoer was een ramp. Wat te denken van de nieuwe opzet umc kampioenschap alle toppers van de 2 bonden tegen elkaar. De opkomst was zeer matig. Was mischien beter ook want als hier 45 inters hadden moeten starten?
Willen ze ooit nog de super mooie fam crossen evenaren zal er uit een ander vaatje getapt moeten worden en een groter parkoer.
Willen ze ooit nog de super mooie fam crossen evenaren zal er uit een ander vaatje getapt moeten worden en een groter parkoer.
0 x
the fun begins where the road ends www.dannylangenberg.nl
-
Mike Van DijckMi
- mx1 wk rookie
goed gesproeid zaterdag savonds .. eerst wa gesfreesd en dan nat gezet, was goe gedaan. heb al erger crossen gezien ze ..
juist die 2 bergskes na de start, daar moeste hem tog nie open houde ze
dan gade na gank denk
snap alleen nie goe waarom ze zo lang pauze pakken en wachten terwijl ze weten da ze meer dan een uur achter lopen.. met resultaat da ge geen volk in de tent hebd savonds want iedereen wil 'optijd' naar thuis
indd zoals Danny zegt, voor gewoon cross oke.. maar als ge cross wil geven waar alle bonden same kunne kome had het wel wa anders, (groter) gemogen
juist die 2 bergskes na de start, daar moeste hem tog nie open houde ze
snap alleen nie goe waarom ze zo lang pauze pakken en wachten terwijl ze weten da ze meer dan een uur achter lopen.. met resultaat da ge geen volk in de tent hebd savonds want iedereen wil 'optijd' naar thuis
indd zoals Danny zegt, voor gewoon cross oke.. maar als ge cross wil geven waar alle bonden same kunne kome had het wel wa anders, (groter) gemogen
0 x
STAY STRONG W198!! Get Well Soon!
-
Louis Van DievelLo
- 125cc junior EK
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
@Jurgen Bijnens
'K Vind voor U goed dat ge je geamuseerd hebt in Olmen,in Boortmeerbeek had je immers toch geen platte prijs gereden.
Het is trouwens ZEER triestig dat een club die zelf 2 crossen geeft hun"zogenaamde toprijders" oproept om niet naar Boortmeerbeek te gaan.
grtz
'K Vind voor U goed dat ge je geamuseerd hebt in Olmen,in Boortmeerbeek had je immers toch geen platte prijs gereden.
Het is trouwens ZEER triestig dat een club die zelf 2 crossen geeft hun"zogenaamde toprijders" oproept om niet naar Boortmeerbeek te gaan.
grtz
0 x
-
Maxime Van Der HaeghenMa
- 125cc rookie
Super parcourke, Goed verzorgd.. Tof Weekenendje..
En tzijn er VEEL dat de volgende keer liefst mogen thuis blijven.. Oftewel wat ne mindere grote mond opzetten.. Want wat ik zondag allemaal gehoord en gezien heb.. Tis soms te gek voor woorden..
Er zaten zelfst tussen die aan de baar de organisator stonden uit te schelden voor HOMO..
Ohjaa, Ze zullen het wel allemaal beter kunnen zeker?
En tzijn er VEEL dat de volgende keer liefst mogen thuis blijven.. Oftewel wat ne mindere grote mond opzetten.. Want wat ik zondag allemaal gehoord en gezien heb.. Tis soms te gek voor woorden..
Er zaten zelfst tussen die aan de baar de organisator stonden uit te schelden voor HOMO..
Ohjaa, Ze zullen het wel allemaal beter kunnen zeker?
0 x
- David De Merlier
- mx3 wk champ
@Louis van dievel,
rustig man
0 x
http://www.patatskimxshop.be" onclick="window.open(this.href);return false;
Mclb Crossdealer , wekelijk s te vinden op alle MCLB en BMB wedstrijden.
-
Frank JanssenFr
- the legend!
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
vond wel lachen dat een vmcf officiele ne stamp ging verkopen aan een toeschouwer die in de startzone (verboden zone) stond, die mens die daar stond was een beer van een vent, als die officiele een fluitje had gepakt en gewezen van hup of er wordt niet gestart , maar die ging zelf eigenhandig de persoon tot de orde roepen , dat kleine officieeltje pakte nogal ne post
tofste was dat het een eigen vmcf piloot was.
besluit met fatsoenlijk op een fluitje te blazen en het volk aanmanen om elders te gaan staan bereik je meer dan het heft in eigen handen te nemen want dan krijgt ge kletsen!
k geloof dat fotograaf dirk verheyen dit voorval op de gevoelige plaat heeft gelegd
besluit met fatsoenlijk op een fluitje te blazen en het volk aanmanen om elders te gaan staan bereik je meer dan het heft in eigen handen te nemen want dan krijgt ge kletsen!
k geloof dat fotograaf dirk verheyen dit voorval op de gevoelige plaat heeft gelegd
0 x
speaker Frankske
-
Frank JanssenFr
- the legend!
over de wedstrijd zelf viel me wel 1 rijder serieus op
clement bij de nieuwelingen 125cc , is wel een talent in wording
maar van vlm zijde thomas vermijl bij de beloften die na val in de start nog zo goed remonteerde dat hij nog eindoverwinnaar werd van de wedstrijd.
iemand nieuws over brambo zijn blessures?
clement bij de nieuwelingen 125cc , is wel een talent in wording
maar van vlm zijde thomas vermijl bij de beloften die na val in de start nog zo goed remonteerde dat hij nog eindoverwinnaar werd van de wedstrijd.
iemand nieuws over brambo zijn blessures?
0 x
speaker Frankske
-
Maxime Van Der HaeghenMa
- 125cc rookie
@ Frankske, Er zijn wel meer dingen op de gevoelige plaats (FILM) vast gelegd

0 x
- Gunther Truyens
- ama lites national champ
waar ik ook ga rijde, ik raak nergens ne platte prijs
ma ik amuzeer mij ook veel beter in olmen dan op zon parkoerke,had beter in de week eens gaan kijken dan was de keus snel gemaakt!het sproeien zaterdagavond was perfet ma de rest trok op ni veel!en het aanleggen van de 4bulte tss de reekse was ook positief!kga 18 jaar na de cross ma wat ik dit weekend zag heb ik nooit gezien

0 x
-
Jurgen De SmetJu
- mx2 wk champ
- Ik ben een..: motocross fotograaf, ik cross zelf niet
dit was een organisatie van banden michel zijn eerste ooit .
wat het parkoer betreft iedereen akkoord het mocht groter . mits dat was de rest ok . ik dnek dat michel hier ook zal uit leren .
wat betreft de opkomst TRIESTIG VAN de VLM INTERS
bij ons was segers in amerika , schepmans , schellens , kieschnick , govaerts damon , stijn verstrepen zijn gekwest en de rest zoals demerlier , blauwers , maarten g enz waren in bmb met een vergunning .
de inters van vlm gingen liever trainen of gewoon thuis zitten .
dus aan de inters die er niet waren dit weekend ga volgend weekend ook maar trainen want in vmcf in het niet goed .
aan de piloten die er wel waren van de vlm die zijn van harte welkom op mijne cross te westdorpe vmcf .
kwa vechtpartijen !!!!!!!!!!!!!!!
3 vechtpartijen gezien en 3x vlm piloot tegen vlm piloot . dit is toch raar hoor .
ik heb iets gezien wat niet door de beugel kon en het staat op film . dit mag en moet gevolgen hebben !!!!!!
umc cross kan iets groots worden maar dit jaar is het nieuw laat ons leren uit fouten en opbouwen .
groeten jds en tot volgende week in westdorpe
wat het parkoer betreft iedereen akkoord het mocht groter . mits dat was de rest ok . ik dnek dat michel hier ook zal uit leren .
bij ons was segers in amerika , schepmans , schellens , kieschnick , govaerts damon , stijn verstrepen zijn gekwest en de rest zoals demerlier , blauwers , maarten g enz waren in bmb met een vergunning .
dus aan de inters die er niet waren dit weekend ga volgend weekend ook maar trainen want in vmcf in het niet goed .
aan de piloten die er wel waren van de vlm die zijn van harte welkom op mijne cross te westdorpe vmcf .
3 vechtpartijen gezien en 3x vlm piloot tegen vlm piloot . dit is toch raar hoor .
ik heb iets gezien wat niet door de beugel kon en het staat op film . dit mag en moet gevolgen hebben !!!!!!
umc cross kan iets groots worden maar dit jaar is het nieuw laat ons leren uit fouten en opbouwen .
0 x
- Dimitri Wuyts
Frank Janssen schreef:vond wel lachen dat een vmcf officiele ne stamp ging verkopen aan een toeschouwer die in de startzone (verboden zone) stond, die mens die daar stond was een beer van een vent, als die officiele een fluitje had gepakt en gewezen van hup of er wordt niet gestart , maar die ging zelf eigenhandig de persoon tot de orde roepen , dat kleine officieeltje pakte nogal ne posttofste was dat het een eigen vmcf piloot was.
kerel gij kunt toch iets vertellen ze. Wat ik zondag heb gezien eh dat is nog een pak erger dan die kleine officieeltje! er zijn er bij de zeer laag gevallen zijn BV dat voor val met wesley en mike gilot daar kon gilot echt wel niks aan doen ze maar wat was er weer te zien ? en dan bij de juniors mx1 die kerel e die moeste ze levens lang schorsen ! als die moto die kleine moest geraakt hebbe dan had ge daar nog iets gezien hij kreeg nu al kletsen dat het niet normaal was maar voor de rest is de vlm een toffe bond ze frank
0 x
Mister Crash #859 ! VBM Nationale Mx1/Mx3 {No Pain ~ No game}
- David De Merlier
- mx3 wk champ
@Jurgen Desmet, awel man uw post pakt me!!!
Wist nie dat jij zo verstand had 
0 x
http://www.patatskimxshop.be" onclick="window.open(this.href);return false;
- Tony Hermans
- mx3 wk champ
Jurgen De Smet schreef:dit was een organisatie van banden michel zijn eerste ooit .
0 x
MX Planet
Officieel Suzuki-dealer
GSM 0032 475 74 61 33
Bezoek onze nieuwe website: http://www.mx-planet.be" onclick="window.open(this.href);return false;
Officieel Suzuki-dealer MCLB-VJMO
Officieel Suzuki-dealer
GSM 0032 475 74 61 33
Bezoek onze nieuwe website: http://www.mx-planet.be" onclick="window.open(this.href);return false;
Officieel Suzuki-dealer MCLB-VJMO
- Gunny Michiels
- mx all time winner
- Ik ben aangesloten bij..: MCLB
Tony eeft daar precies niks aan toe te voegen 
0 x
#66 Nieuwelingen open
-
Frank JanssenFr
- the legend!
Dimitri Wuyts schreef:Frank Janssen schreef:vond wel lachen dat een vmcf officiele ne stamp ging verkopen aan een toeschouwer die in de startzone (verboden zone) stond, die mens die daar stond was een beer van een vent, als die officiele een fluitje had gepakt en gewezen van hup of er wordt niet gestart , maar die ging zelf eigenhandig de persoon tot de orde roepen , dat kleine officieeltje pakte nogal ne posttofste was dat het een eigen vmcf piloot was.
kerel gij kunt toch iets vertellen ze. Wat ik zondag heb gezien eh dat is nog een pak erger dan die kleine officieeltje! er zijn er bij de zeer laag gevallen zijn BV dat voor val met wesley en mike gilot daar kon gilot echt wel niks aan doen ze maar wat was er weer te zien ? en dan bij de juniors mx1 die kerel e die moeste ze levens lang schorsen ! als die moto die kleine moest geraakt hebbe dan had ge daar nog iets gezien hij kreeg nu al kletsen dat het niet normaal was maar voor de rest is de vlm een toffe bond ze frank
ik heb dat voorval bij de juniors niet gezien maar wel achteraf gehoord dat zijn idd praktijken die niet kunnen en zeker niet thuishoren op een motorcross circuit.de warmte speelde vele rijders parten denk enne dimitri heb ook nooit gezegd dat de vlm zo perfect is he , ben eigelijk nooit elders geweest , bij ons gebeuren ook al wel is opstandjes maar zoals gisteren dat durf ik met de hand op het hart zeggen , NOOIT. overal gebeurt wel eens wat maar hoe bij sommigen het potje zo kan overkoken pffff
0 x
speaker Frankske
-
Frank JanssenFr
- the legend!
awel jurgen ben het eens met uwe post enne succes in westdorpe!
0 x
speaker Frankske