4 & 5 Mei Vlaams Kampioenschap VMCF-VLM-VMBB Boortmeerbeek.

alles over de mclb, vlm, vmcf, vbm, mc lille,..
Ju
Jurgen De Smet
mx2 wk champ
Berichten: 604
Lid geworden op: Zo 19 Jul 2009, 17:37
Ik ben een..: motocross fotograaf, ik cross zelf niet
Ik ben aangesloten bij..: VMCF

Re: 4 & 5 Mei Vlaams Kampioenschap VMCF-VLM-VMBB Boortmeerb

Berichtdoor Jurgen De Smet Di 30 Apr 2013, 20:44

is hetzelfde schema als in vollezele
0 x


Ju
Jurgen De Smet
mx2 wk champ
Berichten: 604
Lid geworden op: Zo 19 Jul 2009, 17:37
Ik ben een..: motocross fotograaf, ik cross zelf niet
Ik ben aangesloten bij..: VMCF

Re: 4 & 5 Mei Vlaams Kampioenschap VMCF-VLM-VMBB Boortmeerb

Berichtdoor Jurgen De Smet Di 30 Apr 2013, 20:47

vergeet niet wie wil rijden moet zich inschrijven
dit wil zeggen wie in vollezele gereden heeft moet zich aanmelden en mail sturen dat ze terug meerijden naam en categorie is genoeg
wie de eerste keer meedoet moet een inschrijvingsformulier invullen en doormailen :
http://www.vlmcross.be/InschrijvingVlaamsKamp2013.doc
0 x


De
De Craene Pascal
125cc rookie
Berichten: 133
Lid geworden op: Do 24 Sep 2009, 22:19
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VMCF

Re: 4 & 5 Mei Vlaams Kampioenschap VMCF-VLM-VMBB Boortmeerb

Berichtdoor De Craene Pascal Di 30 Apr 2013, 23:00

Hoe zit dat nu met de experten? In vollezele reden die op zaterdag volgens het schema; tot ik de zondag tot mn verbazing ze aan de start zag staan
0 x


Ma
Mattie Blommaers
125cc junior EK
Berichten: 94
Lid geworden op: Zo 26 Jul 2009, 11:31
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VMCF

Re: 4 & 5 Mei Vlaams Kampioenschap VMCF-VLM-VMBB Boortmeerb

Berichtdoor Mattie Blommaers Di 30 Apr 2013, 23:03

@ robert : dat zijn 3 kleine bergskes en geen waves eigenlijk. maar met de minste moeite spring je tot tegen de 2de berg hoor.

hierbij een filmke van 2 ronden op het circuit vandaag.
circuit ligt er goed bij, bergen liggen mooi aan, alles inorde voor een topweekend !

http://www.youtube.com/watch?v=2pRQZlqY ... If0Q9ex5NS

parking is open vrijdag vanaf 16 u...
0 x


Da
David Jacobs
mx2 amateur champ
Berichten: 154
Lid geworden op: Zo 27 Jun 2010, 20:05
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VMCF
Locatie: Wespelaar

Re: 4 & 5 Mei Vlaams Kampioenschap VMCF-VLM-VMBB Boortmeerb

Berichtdoor David Jacobs Wo 01 Mei 2013, 00:16

Matie,
Bedankt voor het filmke ,dat ziet er super uit!!
En goed weer dit weekend 8-) 8-) ,dat kan niet mislukken ;)
Tot dan.
0 x


"VMCF Nieuw. open A #48.Suzuki & vintage MX racing .Team Banden Michel Boortmeerbeek.WWW.JacobsMotoren.tk herstelling bromfietsen tuinmachines alle merken Haacht&Weerde 0479/97.74.32.
To
Tommy Andries
50cc rider
Berichten: 19
Lid geworden op: Wo 14 Apr 2010, 20:36
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: duffel

Re: 4 & 5 Mei Vlaams Kampioenschap VMCF-VLM-VMBB Boortmeerb

Berichtdoor Tommy Andries Wo 01 Mei 2013, 09:01

Als ik het goed begrijp kunde zondags ni mee rijden met een dagvergunning?
0 x


Ju
Jurgen De Smet
mx2 wk champ
Berichten: 604
Lid geworden op: Zo 19 Jul 2009, 17:37
Ik ben een..: motocross fotograaf, ik cross zelf niet
Ik ben aangesloten bij..: VMCF

Re: 4 & 5 Mei Vlaams Kampioenschap VMCF-VLM-VMBB Boortmeerb

Berichtdoor Jurgen De Smet Wo 01 Mei 2013, 09:16

jawel in vollezele kon men ook met dagvergunning meerijden
0 x


To
Tommy Andries
50cc rider
Berichten: 19
Lid geworden op: Wo 14 Apr 2010, 20:36
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: duffel

Re: 4 & 5 Mei Vlaams Kampioenschap VMCF-VLM-VMBB Boortmeerb

Berichtdoor Tommy Andries Wo 01 Mei 2013, 09:37

Da klopt want da heb ik toen ook gedaan. Zondag toch vd parij :-)
0 x


Li
Lieven Wieleman
mx2 wk rookie
Berichten: 259
Lid geworden op: Di 06 Apr 2010, 18:00
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: MCLB

Re: 4 & 5 Mei Vlaams Kampioenschap VMCF-VLM-VMBB Boortmeerb

Berichtdoor Lieven Wieleman Wo 01 Mei 2013, 10:41

schoon pleintje, technisch precies...
0 x


MX is a way of life: nieuw Open #89
Ro
Roland Rombaut
125cc junior EK
Berichten: 53
Lid geworden op: Ma 25 Jan 2010, 20:16
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE

Re: 4 & 5 Mei Vlaams Kampioenschap VMCF-VLM-VMBB Boortmeerb

Berichtdoor Roland Rombaut Wo 01 Mei 2013, 17:20

voor op zaterdag mee te rijden moet men zich toch niet op voorhand inschrijven dacht ik ? ik wil met een clubvergunning mee doen bij de amateurs B
0 x


Gu
Guido De Graef
125cc junior EK
Berichten: 58
Lid geworden op: Do 05 Apr 2012, 21:01
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VLM

Re: 4 & 5 Mei Vlaams Kampioenschap VMCF-VLM-VMBB Boortmeerb

Berichtdoor Guido De Graef Wo 01 Mei 2013, 19:13

ik lees.bergen liggen mooi aan.der heeft nog maar een piloot overgereden
en er zijn al sporen in. een laagje beton erover dan hebt ge ne springberg.
mijn mening maar.
0 x


Gebruikersavatar
Robert Van Den Boer
ama lites eastcoast champ
Berichten: 437
Lid geworden op: Di 10 Aug 2010, 20:54
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VLM

Re: 4 & 5 Mei Vlaams Kampioenschap VMCF-VLM-VMBB Boortmeerb

Berichtdoor Robert Van Den Boer Wo 01 Mei 2013, 20:13

Sporen en putten, das cross hé Guido.
0 x


Pe
Petrus De Winter
mx all time winner
Berichten: 1275
Lid geworden op: Wo 29 Jul 2009, 20:28
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE

Re: 4 & 5 Mei Vlaams Kampioenschap VMCF-VLM-VMBB Boortmeerb

Berichtdoor Petrus De Winter Wo 01 Mei 2013, 20:21

GUIDO DE GRAEF schreef:ik lees.bergen liggen mooi aan.der heeft nog maar een piloot overgereden
en er zijn al sporen in. een laagje beton erover dan hebt ge ne springberg.
mijn mening maar.


Guido , Ja recht over ne berg rijden is ook niet uw specialiteit ( heb het in het verleden aan de lijve ondervonden ) en afgelopen zondag waren er ook al klachten over :twisted:
0 x


sh
sharon de keyser
mx2 amateur champ
Berichten: 177
Lid geworden op: Ma 11 Jul 2011, 23:30
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VBM

Re: 4 & 5 Mei Vlaams Kampioenschap VMCF-VLM-VMBB Boortmeerb

Berichtdoor sharon de keyser Do 02 Mei 2013, 11:23

Ik heb mailtje naar VLM gestuurd, maar krijg geen antwoord. Ik mag er toch van uit gaan dat ik zaterdag mag starten dan?
0 x


Jo
Jo America
125cc junior EK
Berichten: 62
Lid geworden op: Ma 27 Aug 2012, 23:33
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: VBM

Re: 4 & 5 Mei Vlaams Kampioenschap VMCF-VLM-VMBB Boortmeerb

Berichtdoor Jo America Do 02 Mei 2013, 14:56

Heb ook een mail gestuurd om in te schrijven en een tegenbericht gevraagd als inschrijving in orde is, maar ook geen antwoord gehad.
0 x


Ma
Margareta Van Den Bosch
125cc rookie
Berichten: 141
Lid geworden op: Do 15 Dec 2011, 20:59
Ik ben een..: geen van bovenstaande
Ik ben aangesloten bij..: VLM

Re: 4 & 5 Mei Vlaams Kampioenschap VMCF-VLM-VMBB Boortmeerb

Berichtdoor Margareta Van Den Bosch Do 02 Mei 2013, 17:22

wie zijne moto mag ik lenen ... want de suzuki ligt volledig uiteen .... liefst ne rappe!!!! de boer zn yamaha wil ik wel is proberen ;)
0 x


Gebruikersavatar
Robert Van Den Boer
ama lites eastcoast champ
Berichten: 437
Lid geworden op: Di 10 Aug 2010, 20:54
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VLM

Re: 4 & 5 Mei Vlaams Kampioenschap VMCF-VLM-VMBB Boortmeerb

Berichtdoor Robert Van Den Boer Do 02 Mei 2013, 19:52

Normaal krijg je toch een mail terug met 'gelezen'. Als hem verstuurd is nie te veel zorgen maken.

Alé Jan van Eycken alias Margareta, nu al stukken. Kheb wel nog een yz85 staan. Das misschien meer jouw maat :D
0 x


Mi
Mike Van Dijck
mx1 wk rookie
Berichten: 339
Lid geworden op: Di 25 Mei 2010, 21:58
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VLM

Re: 4 & 5 Mei Vlaams Kampioenschap VMCF-VLM-VMBB Boortmeerb

Berichtdoor Mike Van Dijck Do 02 Mei 2013, 21:43

In Vollezele super goe meegevallen.. Inters B met nationalen was veel plezanter! en aan het weer zalt ook nie liegen :)

spijtig da mne bak mazout van de bus bekan leeg is dus zal wa korter bij in Lille moete gaan meerijn :D
0 x


STAY STRONG W198!! Get Well Soon!
Pe
Petrus De Winter
mx all time winner
Berichten: 1275
Lid geworden op: Wo 29 Jul 2009, 20:28
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE

Re: 4 & 5 Mei Vlaams Kampioenschap VMCF-VLM-VMBB Boortmeerb

Berichtdoor Petrus De Winter Vr 03 Mei 2013, 13:01

Mike jonge toch , en gij zet dat er hier zomaar op man, man, man .DAT MAG NIET just zoals ge niet moogt rijden in het rennerspark . Dat mag ook niet .
0 x


Gebruikersavatar
Filip Hardis
world THQ sx champ
Berichten: 1813
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 21:48
Ik ben een..: van de pers en ik schrijf artikels over de motocross
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: 4 & 5 Mei Vlaams Kampioenschap VMCF-VLM-VMBB Boortmeerb

Berichtdoor Filip Hardis Vr 03 Mei 2013, 13:42

Petrus , uw pillekes nog is pakken makker! :D
Gij krijgt het nog is aan uwe wekker gij! Lol
0 x


hardis ik kan nog promotie maken, gij blijft nog tot aan uw pensioen bij de nieuwelingen b mee ronddraaien. en daar heb ik geen gegatlek gedoe voor nodig!

Dixit Frankske de speaker! :D :D :D

Terug naar “mx amateur”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten

Aanmelden · Registreer