4 & 5 Mei Vlaams Kampioenschap VMCF-VLM-VMBB Boortmeerbeek.
-
Jurgen De SmetJu
- mx2 wk champ
- Berichten: 604
- Lid geworden op: Zo 19 Jul 2009, 17:37
- Ik ben een..: motocross fotograaf, ik cross zelf niet
- Ik ben aangesloten bij..: VMCF
Re: 4 & 5 Mei Vlaams Kampioenschap VMCF-VLM-VMBB Boortmeerb
is hetzelfde schema als in vollezele
0 x
-
Jurgen De SmetJu
- mx2 wk champ
- Berichten: 604
- Lid geworden op: Zo 19 Jul 2009, 17:37
- Ik ben een..: motocross fotograaf, ik cross zelf niet
- Ik ben aangesloten bij..: VMCF
Re: 4 & 5 Mei Vlaams Kampioenschap VMCF-VLM-VMBB Boortmeerb
vergeet niet wie wil rijden moet zich inschrijven
dit wil zeggen wie in vollezele gereden heeft moet zich aanmelden en mail sturen dat ze terug meerijden naam en categorie is genoeg
wie de eerste keer meedoet moet een inschrijvingsformulier invullen en doormailen :
http://www.vlmcross.be/InschrijvingVlaamsKamp2013.doc
dit wil zeggen wie in vollezele gereden heeft moet zich aanmelden en mail sturen dat ze terug meerijden naam en categorie is genoeg
wie de eerste keer meedoet moet een inschrijvingsformulier invullen en doormailen :
http://www.vlmcross.be/InschrijvingVlaamsKamp2013.doc
0 x
-
De Craene PascalDe
- 125cc rookie
- Berichten: 133
- Lid geworden op: Do 24 Sep 2009, 22:19
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VMCF
Re: 4 & 5 Mei Vlaams Kampioenschap VMCF-VLM-VMBB Boortmeerb
Hoe zit dat nu met de experten? In vollezele reden die op zaterdag volgens het schema; tot ik de zondag tot mn verbazing ze aan de start zag staan
0 x
-
Mattie BlommaersMa
- 125cc junior EK
- Berichten: 94
- Lid geworden op: Zo 26 Jul 2009, 11:31
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VMCF
Re: 4 & 5 Mei Vlaams Kampioenschap VMCF-VLM-VMBB Boortmeerb
@ robert : dat zijn 3 kleine bergskes en geen waves eigenlijk. maar met de minste moeite spring je tot tegen de 2de berg hoor.
hierbij een filmke van 2 ronden op het circuit vandaag.
circuit ligt er goed bij, bergen liggen mooi aan, alles inorde voor een topweekend !
http://www.youtube.com/watch?v=2pRQZlqY ... If0Q9ex5NS
parking is open vrijdag vanaf 16 u...
hierbij een filmke van 2 ronden op het circuit vandaag.
circuit ligt er goed bij, bergen liggen mooi aan, alles inorde voor een topweekend !
http://www.youtube.com/watch?v=2pRQZlqY ... If0Q9ex5NS
parking is open vrijdag vanaf 16 u...
0 x
-
David JacobsDa
- mx2 amateur champ
- Berichten: 154
- Lid geworden op: Zo 27 Jun 2010, 20:05
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VMCF
- Locatie: Wespelaar
Re: 4 & 5 Mei Vlaams Kampioenschap VMCF-VLM-VMBB Boortmeerb
Matie,
Bedankt voor het filmke ,dat ziet er super uit!!
En goed weer dit weekend
,dat kan niet mislukken
Tot dan.
Bedankt voor het filmke ,dat ziet er super uit!!
En goed weer dit weekend
Tot dan.
0 x
"VMCF Nieuw. open A #48.Suzuki & vintage MX racing .Team Banden Michel Boortmeerbeek.WWW.JacobsMotoren.tk herstelling bromfietsen tuinmachines alle merken Haacht&Weerde 0479/97.74.32.
-
Tommy AndriesTo
- 50cc rider
- Berichten: 19
- Lid geworden op: Wo 14 Apr 2010, 20:36
- Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Locatie: duffel
Re: 4 & 5 Mei Vlaams Kampioenschap VMCF-VLM-VMBB Boortmeerb
Als ik het goed begrijp kunde zondags ni mee rijden met een dagvergunning?
0 x
-
Jurgen De SmetJu
- mx2 wk champ
- Berichten: 604
- Lid geworden op: Zo 19 Jul 2009, 17:37
- Ik ben een..: motocross fotograaf, ik cross zelf niet
- Ik ben aangesloten bij..: VMCF
Re: 4 & 5 Mei Vlaams Kampioenschap VMCF-VLM-VMBB Boortmeerb
jawel in vollezele kon men ook met dagvergunning meerijden
0 x
-
Tommy AndriesTo
- 50cc rider
- Berichten: 19
- Lid geworden op: Wo 14 Apr 2010, 20:36
- Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Locatie: duffel
Re: 4 & 5 Mei Vlaams Kampioenschap VMCF-VLM-VMBB Boortmeerb
Da klopt want da heb ik toen ook gedaan. Zondag toch vd parij 
0 x
-
Lieven WielemanLi
- mx2 wk rookie
- Berichten: 259
- Lid geworden op: Di 06 Apr 2010, 18:00
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: MCLB
Re: 4 & 5 Mei Vlaams Kampioenschap VMCF-VLM-VMBB Boortmeerb
schoon pleintje, technisch precies...
0 x
MX is a way of life: nieuw Open #89
-
Roland RombautRo
- 125cc junior EK
- Berichten: 53
- Lid geworden op: Ma 25 Jan 2010, 20:16
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
Re: 4 & 5 Mei Vlaams Kampioenschap VMCF-VLM-VMBB Boortmeerb
voor op zaterdag mee te rijden moet men zich toch niet op voorhand inschrijven dacht ik ? ik wil met een clubvergunning mee doen bij de amateurs B
0 x
-
Guido De GraefGu
- 125cc junior EK
- Berichten: 58
- Lid geworden op: Do 05 Apr 2012, 21:01
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VLM
Re: 4 & 5 Mei Vlaams Kampioenschap VMCF-VLM-VMBB Boortmeerb
ik lees.bergen liggen mooi aan.der heeft nog maar een piloot overgereden
en er zijn al sporen in. een laagje beton erover dan hebt ge ne springberg.
mijn mening maar.
en er zijn al sporen in. een laagje beton erover dan hebt ge ne springberg.
mijn mening maar.
0 x
- Robert Van Den Boer
- ama lites eastcoast champ
- Berichten: 437
- Lid geworden op: Di 10 Aug 2010, 20:54
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VLM
Re: 4 & 5 Mei Vlaams Kampioenschap VMCF-VLM-VMBB Boortmeerb
Sporen en putten, das cross hé Guido.
0 x
-
Petrus De WinterPe
- mx all time winner
- Berichten: 1275
- Lid geworden op: Wo 29 Jul 2009, 20:28
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
Re: 4 & 5 Mei Vlaams Kampioenschap VMCF-VLM-VMBB Boortmeerb
GUIDO DE GRAEF schreef:ik lees.bergen liggen mooi aan.der heeft nog maar een piloot overgereden
en er zijn al sporen in. een laagje beton erover dan hebt ge ne springberg.
mijn mening maar.
Guido , Ja recht over ne berg rijden is ook niet uw specialiteit ( heb het in het verleden aan de lijve ondervonden ) en afgelopen zondag waren er ook al klachten over
0 x
-
sharon de keysersh
- mx2 amateur champ
- Berichten: 177
- Lid geworden op: Ma 11 Jul 2011, 23:30
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VBM
Re: 4 & 5 Mei Vlaams Kampioenschap VMCF-VLM-VMBB Boortmeerb
Ik heb mailtje naar VLM gestuurd, maar krijg geen antwoord. Ik mag er toch van uit gaan dat ik zaterdag mag starten dan?
0 x
-
Jo AmericaJo
- 125cc junior EK
- Berichten: 62
- Lid geworden op: Ma 27 Aug 2012, 23:33
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Ik ben aangesloten bij..: VBM
Re: 4 & 5 Mei Vlaams Kampioenschap VMCF-VLM-VMBB Boortmeerb
Heb ook een mail gestuurd om in te schrijven en een tegenbericht gevraagd als inschrijving in orde is, maar ook geen antwoord gehad.
0 x
-
Margareta Van Den BoschMa
- 125cc rookie
- Berichten: 141
- Lid geworden op: Do 15 Dec 2011, 20:59
- Ik ben een..: geen van bovenstaande
- Ik ben aangesloten bij..: VLM
Re: 4 & 5 Mei Vlaams Kampioenschap VMCF-VLM-VMBB Boortmeerb
wie zijne moto mag ik lenen ... want de suzuki ligt volledig uiteen .... liefst ne rappe!!!! de boer zn yamaha wil ik wel is proberen 
0 x
- Robert Van Den Boer
- ama lites eastcoast champ
- Berichten: 437
- Lid geworden op: Di 10 Aug 2010, 20:54
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VLM
Re: 4 & 5 Mei Vlaams Kampioenschap VMCF-VLM-VMBB Boortmeerb
Normaal krijg je toch een mail terug met 'gelezen'. Als hem verstuurd is nie te veel zorgen maken.
Alé Jan van Eycken alias Margareta, nu al stukken. Kheb wel nog een yz85 staan. Das misschien meer jouw maat
Alé Jan van Eycken alias Margareta, nu al stukken. Kheb wel nog een yz85 staan. Das misschien meer jouw maat
0 x
-
Mike Van DijckMi
- mx1 wk rookie
- Berichten: 339
- Lid geworden op: Di 25 Mei 2010, 21:58
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VLM
Re: 4 & 5 Mei Vlaams Kampioenschap VMCF-VLM-VMBB Boortmeerb
In Vollezele super goe meegevallen.. Inters B met nationalen was veel plezanter! en aan het weer zalt ook nie liegen 
spijtig da mne bak mazout van de bus bekan leeg is dus zal wa korter bij in Lille moete gaan meerijn
spijtig da mne bak mazout van de bus bekan leeg is dus zal wa korter bij in Lille moete gaan meerijn
0 x
STAY STRONG W198!! Get Well Soon!
-
Petrus De WinterPe
- mx all time winner
- Berichten: 1275
- Lid geworden op: Wo 29 Jul 2009, 20:28
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
Re: 4 & 5 Mei Vlaams Kampioenschap VMCF-VLM-VMBB Boortmeerb
Mike jonge toch , en gij zet dat er hier zomaar op man, man, man .DAT MAG NIET just zoals ge niet moogt rijden in het rennerspark . Dat mag ook niet .
0 x
- Filip Hardis
- world THQ sx champ
- Berichten: 1813
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 21:48
- Ik ben een..: van de pers en ik schrijf artikels over de motocross
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: 4 & 5 Mei Vlaams Kampioenschap VMCF-VLM-VMBB Boortmeerb
Petrus , uw pillekes nog is pakken makker!
Gij krijgt het nog is aan uwe wekker gij! Lol
Gij krijgt het nog is aan uwe wekker gij! Lol
0 x
hardis ik kan nog promotie maken, gij blijft nog tot aan uw pensioen bij de nieuwelingen b mee ronddraaien. en daar heb ik geen gegatlek gedoe voor nodig!
Dixit Frankske de speaker! :D :D :D
Dixit Frankske de speaker! :D :D :D
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten