Paastrofee MCLB-VJMO Beernem 7-8-9 APRIL 2012

alles over de mclb, vlm, vmcf, vbm, mc lille,..
Ca
Catteeuw Geert
ama sx 250 champ
Berichten: 702
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:07
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond

Re: Paastrofee MCLB-VJMO Beernem 7-8-9 APRIL 2012

Berichtdoor Catteeuw Geert Di 10 Apr 2012, 11:59

De discussie gaat erover hoeveel het is om alleen op zondag naar de cross te gaan ,niet hoeveel het is om daar drie dagen te zijn.Ge kunt zo afkomen , ik ben daar al van den donderdag en t,was maar 4 € per dag.Lekker 2 dagen om te relaxen en 3 dagen cross te zien.
0 x


Hoogmoed komt voor de val. Words by faceman 2011 !
Gebruikersavatar
Suz Haeck
mx all time winner
Berichten: 1483
Lid geworden op: Di 15 Sep 2009, 21:22
Ik ben een..: van de pers en ik schrijf artikels over de motocross
Ik ben aangesloten bij..: MCLB

Re: Paastrofee MCLB-VJMO Beernem 7-8-9 APRIL 2012

Berichtdoor Suz Haeck Di 10 Apr 2012, 12:55

Het is toch poepsimpel,
velengd weekende 20 euro ( normaal 22 euro ) wij waren al blij dat we 2 euro profijt deden, ;)
en ja anders moeten ze da volgend jaar ook maar afschaffen e ! gedaan mee da geneut over de prijs op zondag alleen,vind het niet meer dan normaal dat je als organistie je piloten en toeschouwers zoveel mogelijk wil behouden,

vind de discussie niet opgaan tegenover het bedrag dat je maar terug kreeg op zondag avond,
De boodschap is dan , thuisblijven das goeikoopste !!
0 x


Suz-mx Team

Liever gehaat om rechtuit men mening te zeggen, dan geliefd door schijnheilig te doen !
Gebruikersavatar
Jens De Bruyne
125cc junior EK
Berichten: 85
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 20:29
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: MCLB

Re: Paastrofee MCLB-VJMO Beernem 7-8-9 APRIL 2012

Berichtdoor Jens De Bruyne Di 10 Apr 2012, 13:07

GVD!!! stop eens met zagen!!! het is ALTIJD IETS ME JULLIE!!! heb je mx gehad ofnie!!! man toch!
0 x


nieuwelingen mx2 -#15- *MCLB*
sh
sharon de keyser
mx2 amateur champ
Berichten: 177
Lid geworden op: Ma 11 Jul 2011, 23:30
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VBM

Re: Paastrofee MCLB-VJMO Beernem 7-8-9 APRIL 2012

Berichtdoor sharon de keyser Di 10 Apr 2012, 14:22

vond het al leuk en positief dat ik 5€ per bandje terug kreeg zondagavond...
0 x


Gr
Greg Vullers
mx2 amateur champ
Berichten: 175
Lid geworden op: Vr 24 Jul 2009, 19:42
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond

Re: Paastrofee MCLB-VJMO Beernem 7-8-9 APRIL 2012

Berichtdoor Greg Vullers Di 10 Apr 2012, 19:52

@ peter de backer

bij vmcf 12 € voor beide dagen.
0 x


Kr
Kris Cornu
125cc rookie
Berichten: 127
Lid geworden op: Vr 09 Okt 2009, 19:15
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Paastrofee MCLB-VJMO Beernem 7-8-9 APRIL 2012

Berichtdoor Kris Cornu Di 10 Apr 2012, 20:35

ik snap nie dat als je graag crost, ligt te neuten over een paar euro. ik ben neutraal he , ik zit niet in een bestuur of een club maar als je uitrekent wat een cross seizoen kost dan zal het op die paar euro toch niet aankomen he. Het belangrijkste vind ik , is dat al die clubs cross willen blijven geven zodat wij wekelijks onze hobby kunnen beleven. Ik zie daar gasten rondrijden met een moto met alles op en aan,duizenden euro's extra, wat hun recht is,die dan zeuren over enkele euro's. Waar zijn we dan over bezig
0 x


Gebruikersavatar
Suz Haeck
mx all time winner
Berichten: 1483
Lid geworden op: Di 15 Sep 2009, 21:22
Ik ben een..: van de pers en ik schrijf artikels over de motocross
Ik ben aangesloten bij..: MCLB

Re: Paastrofee MCLB-VJMO Beernem 7-8-9 APRIL 2012

Berichtdoor Suz Haeck Di 10 Apr 2012, 20:38

@ Kris awel da wou ik ook al zeggen, maar dacht mor kga wijselijk zwijgen of kot wordt hier te kleine,
bij deze deel ik je mening ;)
0 x


Suz-mx Team

Liever gehaat om rechtuit men mening te zeggen, dan geliefd door schijnheilig te doen !
Kr
Kris Cornu
125cc rookie
Berichten: 127
Lid geworden op: Vr 09 Okt 2009, 19:15
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Paastrofee MCLB-VJMO Beernem 7-8-9 APRIL 2012

Berichtdoor Kris Cornu Di 10 Apr 2012, 22:14

awel suz, meestal ben ik hier maar een lezer, maar nu kon ik mij toch niet inhouden. Gij zegt ook altijd uw gedacht en dat moet kunnen. ik heb het nu ook eens gezegd se. En als er dan al es ene in zijn gat gebeten is dan is da spijtig. ik ga er mijne slaap niet voor laten. Als ik dat hier al die jaren al lees hebben der veel een groot bakkes op het forum maar voor de rest durven ze hunne mond nie opentrekken.Hier is het altijd makkelijk commentaar geven en met de vinger wijzen. Als er ene een probleem heeft mag die dat altijd in mijn gezicht komen zeggen. Ben elke week op de cross.
0 x


Ca
Catteeuw Geert
ama sx 250 champ
Berichten: 702
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:07
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond

Re: Paastrofee MCLB-VJMO Beernem 7-8-9 APRIL 2012

Berichtdoor Catteeuw Geert Di 10 Apr 2012, 22:16

Aub , nen hoop foto,s en geniet ervan.Tis vo niets.

http://www.mxsteffipics.be/fotos/mclb/8.-MCLB-Beernem

En wa die 5 € betreft , wtf kan mij da schelen .Het is het principe die telt.Vanaf nu mag van mij iedere inrichter 15 € vragen .Da,s hun goed recht dan zeker.Ben eens benieuwd wie er dan gaat neuten.

Mvg Geert
0 x


Hoogmoed komt voor de val. Words by faceman 2011 !
Gebruikersavatar
Jens De Bruyne
125cc junior EK
Berichten: 85
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 20:29
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: MCLB

Re: Paastrofee MCLB-VJMO Beernem 7-8-9 APRIL 2012

Berichtdoor Jens De Bruyne Di 10 Apr 2012, 23:28

dat was omdat ze wisten da het cross was in Valkenswaard en Axel.. en dat er VEEEEEL Piloten weg gingen... ze organiseren geen paasweekend om maar 1 dag te gaan rijden é!!!! bedoeling is 2 dagen te gaan rijden! en die dat zondag hebben gereden en maandag ergens anders.. en die zagen over de prijs! moet et ma weten! moest maar zondag thuis zijn gebleven!
0 x


nieuwelingen mx2 -#15- *MCLB*
Ma
Maes Michael Marc
125cc rookie
Berichten: 106
Lid geworden op: Wo 20 Apr 2011, 19:46
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: MCLB
Locatie: overmere

Re: Paastrofee MCLB-VJMO Beernem 7-8-9 APRIL 2012

Berichtdoor Maes Michael Marc Wo 11 Apr 2012, 00:55

peter de backer en greg vullers ga dan vlm of vmcf he en stop met zage die dan 3 dage kwamme die zoude blij zijn 2 euro minder ja die dan zagen dan ze zondag maar 4 euro of 5 euro weer kregen die zijn dan kwn oe dom om weg te gaan he anders stop met crosse he en ga gwn wat gaan dan gwn achter een bal lopen of in je zetel nix doen die mense van thoekske hebbe echt hun best gdn die mense hebbe hun tijd en werk in da plein gestokke dus stop gvd allemaal met zage die dan ier zitte te neute
0 x


Je
Jean-pierre Vandesteene
50cc rider
Berichten: 23
Lid geworden op: Vr 26 Mar 2010, 21:45
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: MCLB

Re: Paastrofee MCLB-VJMO Beernem 7-8-9 APRIL 2012

Berichtdoor Jean-pierre Vandesteene Wo 11 Apr 2012, 10:02

beste motorsportvrienden

Ten eerste willen wij iedereen bedanken voor zijn aanwezigheid en medewerking op onze paastrofee,ondanks het natte weer op maandag.
De bedoeling van onze 3daagse is om iedereen 3 dagen cross te geven en om zich de zondagavond niet meer te moeten verplaatsen naar een ander terrein voor de voordelige prijs van 20euro in plaats van 22euro.
Die 5euro terug op zondagavond was de bedoeling om zoveel mogelijk piloten en toeschouwers te kunnen behouden voor maandag,wat ons jammer genoeg niet gelukt is.
Sorry voor degene die niet konden blijven door omstandigheden.
Wat die entree betreft denken wij dat werken met bandjes de enige juiste manier van werken is als iedereen zijn bandje aan de ingang aandoet.
Maar daar begint het al met allerlei foefkes zoals,Ik kan het niet aandoen want ik moet naar een feest vanavond.
Iedereen die een cross georganiseerd heeft weet ook wat ze zo allmaal uitvinden om toch maar gratis binnen te geraken.
Al meegemaakt dat ene gratis inkomkaart krijgt en zondagavond met andere entree kaart probeert zondagavond geld terug te krijgen.
2 mensen komen de zondagavond aan de entree en vragen voor 4 kaarten geld terug met de reden onze vrouwen zijn aande andere uitgang naar buiten enzovoort enz.
Mensen besef nu toch eens dat een 3daagse inrichten veel geld kost,organisatie,tent,afvalcontainer terrein,kranen en tracktoren en nog vele andere dingen.
Dat er vele vrijwilligers zich al weken inzetten voor het plezier van jullie piloten.
Jullie willen ,gratis binnen, oma en opa gratis want ze bijven maar op zaterdag alleen en bij het vertrek laten jullie nog een heleboel smurrie achter.
wc word geledigd in de grachten en op de rennersparken,vuile pampers en maandverbanden worden zomaar op het rennerspark achtergelaten ondanks dat er geld besteed is voor een container aan de grote tent. kuis da maar allemaal eens op.
Piloten begin eens te beseffen en te respekteren wat die inrichters allemaal moeten doen om u alle weekends uw geliefde sport te kunnen beoefenen.
En dan maar zagen over 4euro extra.
Bedankt aan wie het begrijpe
Het bestuur
MC THOEKSKE
0 x


Mi
Michael Coopman
50cc rider
Berichten: 16
Lid geworden op: Di 06 Okt 2009, 19:33
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: MCLB
Locatie: Wingene

Re: Paastrofee MCLB-VJMO Beernem 7-8-9 APRIL 2012

Berichtdoor Michael Coopman Wo 11 Apr 2012, 10:15

@ Catteeuw Geert

bedankt voor de foto's...

juniors mx2 #85
0 x


Pain is temporary, quitting is forever!
Mi
Michael Baillieu
mx2 wk champ
Berichten: 617
Lid geworden op: Di 22 Sep 2009, 22:18
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: MCLB
Locatie: hoeke

Re: Paastrofee MCLB-VJMO Beernem 7-8-9 APRIL 2012

Berichtdoor Michael Baillieu Wo 11 Apr 2012, 17:00

knap werk vant mc thoekske mooiste circuit dat ik ooit al zag in beerneem en reed der al zo graag mooi breed bergen mooi verzorgt! knappe organisatie juist jammer van de veele plooiers de maandag 8-)
0 x


RIP TIMO :( we gonna miss you!
Lu
Luc Dejonghe
mxdn winner
Berichten: 869
Lid geworden op: Wo 12 Aug 2009, 22:50
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Paastrofee MCLB-VJMO Beernem 7-8-9 APRIL 2012

Berichtdoor Luc Dejonghe Wo 11 Apr 2012, 18:16

der zijn geen echte venten meer Ballieuke,buiten enkele uitzonderingen dan ;) :)
0 x


Ge
Geoffrey Cordy
peewee pilot
Berichten: 7
Lid geworden op: Di 19 Apr 2011, 19:28
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Paastrofee MCLB-VJMO Beernem 7-8-9 APRIL 2012

Berichtdoor Geoffrey Cordy Do 12 Apr 2012, 02:08

Ht zijn nu natuurlijk zij die 3 dagen kunnen gaan zijn die nu hoog van te toren staan te blazen natuurlijk . Ik ben niet 1 van die zovelen die proberen gratis binnen te muizen , daarvoor zie ik mijn sport veel te graag en als neutrale supporter ben ik ook niet degene die mijn afval zomaar overal laat slingeren , ik deponeer het altijd in de daarvoor voorziene afvalbakken . Maar ik vraag me dan wel af , er zijn ongetwijfeld ook wel mensen die enkel de maandag komen kijken zijn , zouden die dan ook 15 € betaald hebben voor 1 dagje cross ? Ik hoefde niet per se korting te krijgen en ja , had men moeten 12 € vragen voor de zondag alleen had ik er ook mee kunnen leven , het vraagt tenslotte een enorme opoffering van alle medewerkers , van bestuur , Rode Kruis etc .... Maar toch vind ik 15 € er net ietsje over voor een amateurbond . 60 € voor Valkenswaard trouwens ook , zo gaat de MX er echt niet op vooruit . Voor de rest was het wel een puike organisatie maar zoals ik in een vorig bericht al zei was het een saaie bedoening , vooral door de afwezigheid ( zelfs op zondag reeds al ) van vele piloten en bijgevolg ook vele crossfans . Misschien nog 1 tip boor de organisatoren van MC 't Hoeksje , volgend jaar voor alle categorieën een proef voor het BK , dan zullen zij die er niet waren nie moeten klagen als nadien blijkt dat zei net door die cross te missen misschien wel een titel missen . Ik denk dat het nu echt wel tijd wordt dat we deze topic kunnen afsluiten en verder gaan want het seizoen is nog lang en er staat ons nog veel mx-plezier te wachten . En by the way , moesten er volgend jaar proeven zijn in Beernem , dan ben ik er graag weer van de partij , ook al kost het dan wat meer .
0 x


Gebruikersavatar
Erwin v Tatenhove
125cc rookie
Berichten: 132
Lid geworden op: Ma 27 Jul 2009, 21:32
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: MCLB

Re: Paastrofee MCLB-VJMO Beernem 7-8-9 APRIL 2012

Berichtdoor Erwin v Tatenhove Do 12 Apr 2012, 11:48

Wat is de mensen hun probleem eigenlijk, als iedereen nu voor zichzelf beslist wat hij doet, kan en wil dan is het toch het snelste opgelost en geen gezeik!

De baan was op zaterdag in elk geval perfect voor de jeugd met mooie bergen waar ze op konden springen of over rijden zonder te verongelukken en goed gesproeid, voor de groten weet ik niet hoe het was, ik was er niet want mag/kan momenteel toch niet rijden dus zaten we in Valkenswaard waar het trouwens stukken duurder is dan 12, 15, 20 of 22 euro.
0 x


Pe
Pedro Vandroogenbroeck
50cc rider
Berichten: 10
Lid geworden op: Di 21 Sep 2010, 13:33
Ik ben een..: geen van bovenstaande
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Paastrofee MCLB-VJMO Beernem 7-8-9 APRIL 2012

Berichtdoor Pedro Vandroogenbroeck Do 12 Apr 2012, 22:11

aan Catteeuw Geert ,Steffi


bedank voor de mooie fotos dat je iedere week maakt

junior mx2 #89
0 x


Jo
Joeri Lambrecht
125cc rookie
Berichten: 142
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 21:14
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Paastrofee MCLB-VJMO Beernem 7-8-9 APRIL 2012

Berichtdoor Joeri Lambrecht Di 17 Apr 2012, 10:56

@jean pierre vandersteene dit is het beste wat hier op deze 3 pagina's al geschreven is,en toen werd het stil....

ik kom zelf nog maar zelden naar de cross,heb jaren gecrosst en met mijn ouders jaren wedstrijden mee georganiseerd...

ik ga hier niet zeggen of 15 euro te veel,20 euro te weinig was of wat dan ook,maar kan er mij iemand 2 of 3 sporten opnoemen waar je een ganse dag kan naar gaan kijken voor bijvoorbeeld de som van 15 euro ???
0 x


Gebruikersavatar
Lander Vanderstraeten
wk mister 875cc
Berichten: 2451
Lid geworden op: Ma 13 Jul 2009, 19:01
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: Kortrijk, West-Vlaanderen
Contact:

Re: Paastrofee MCLB-VJMO Beernem 7-8-9 APRIL 2012

Berichtdoor Lander Vanderstraeten Di 17 Apr 2012, 11:04

Ik ben hier naar een lokale voetbalwedstrijd geweest, was ook 15 euro inkom voor 2x 45minuten.

Maar het gaat hier om het principe: de bonden leven hun reglement niet meer na, is al de 2de keer dat de MCLB het reglement niet naleeft, vorig jaar stond er niks over transponders in het reglement , en op het eind van het seizoen waren transponders dan oppeens verplicht..
0 x


enjoy the ride, don't destroy it

Terug naar “mx amateur”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 gasten

Aanmelden · Registreer