SMX- zolder

alles over de mclb, vlm, vmcf, vbm, mc lille,..
Ro
Roland Rombaut
125cc junior EK
Berichten: 53
Lid geworden op: Ma 25 Jan 2010, 20:16
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE

SMX- zolder

Berichtdoor Roland Rombaut Ma 22 Okt 2012, 16:23

de eerste smx wedstrijd te zolder was zeer positief te noemen ,vooral dan hoe het circuit was aangelegd ,maar met oa keeno als raadgever kon dit bijna niet anders !
de grote afwezige waren weeral de piloten voornl dan die van bmb !en dan maar klagen en zagen dat er niet kan gereden worden .Als er dan iets uniek word gecréerd dan hoort men alle mogelijke uitvluchten om er niet te zijn .Het was een prachtig spektakel voor rijders en publiek en met enkele meerdere piloten in de finales was het zeker nog veel spannender geworden .Hopelijk laten de inrichters de moed niet zakken en is het volgend jaar opnieuw ,misschien dan wel op een andere datum indien mogelijk !Hier zit zeker toekomst in om met deze formule verder te gaan!
0 x


Po
Polfliet Jochem
ama lites eastcoast champ
Berichten: 445
Lid geworden op: Ma 20 Jul 2009, 17:43
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VMCF
Locatie: Lembeke/Eeklo

Re: SMX- zolder

Berichtdoor Polfliet Jochem Ma 22 Okt 2012, 17:49

Ik wou graag meedoen maar men 2 de kwetsuur dit jaar zorgde voor het tegenovergestelde :-s
0 x


Mi
Mike Van Dijck
mx1 wk rookie
Berichten: 339
Lid geworden op: Di 25 Mei 2010, 21:58
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VLM

Re: SMX- zolder

Berichtdoor Mike Van Dijck Ma 22 Okt 2012, 19:24

mij zie je volgend jaar zeker terug!
zet zo 5 crossen op de bmb kalender en pak mij direct vergunning :)
0 x


STAY STRONG W198!! Get Well Soon!
Gebruikersavatar
Kevin Thans
125cc rookie
Berichten: 133
Lid geworden op: Vr 13 Aug 2010, 22:09
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VBM
Locatie: heusden-zolder
Contact:

Re: SMX- zolder

Berichtdoor Kevin Thans Ma 22 Okt 2012, 19:29

Had ergens horen vallen dat het circuit 10x per jaar geopend ging zijn voor trainingen, is dit waar of een gerucht ? zou fijn zijn aangezien ik zelf van zolder ben.
0 x


Terug naar “mx amateur”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten

Aanmelden · Registreer