de eerste smx wedstrijd te zolder was zeer positief te noemen ,vooral dan hoe het circuit was aangelegd ,maar met oa keeno als raadgever kon dit bijna niet anders !
de grote afwezige waren weeral de piloten voornl dan die van bmb !en dan maar klagen en zagen dat er niet kan gereden worden .Als er dan iets uniek word gecréerd dan hoort men alle mogelijke uitvluchten om er niet te zijn .Het was een prachtig spektakel voor rijders en publiek en met enkele meerdere piloten in de finales was het zeker nog veel spannender geworden .Hopelijk laten de inrichters de moed niet zakken en is het volgend jaar opnieuw ,misschien dan wel op een andere datum indien mogelijk !Hier zit zeker toekomst in om met deze formule verder te gaan!
SMX- zolder
-
Roland RombautRo
- 125cc junior EK
- Berichten: 53
- Lid geworden op: Ma 25 Jan 2010, 20:16
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
-
Polfliet JochemPo
- ama lites eastcoast champ
- Berichten: 445
- Lid geworden op: Ma 20 Jul 2009, 17:43
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VMCF
- Locatie: Lembeke/Eeklo
Re: SMX- zolder
Ik wou graag meedoen maar men 2 de kwetsuur dit jaar zorgde voor het tegenovergestelde :-s
0 x
-
Mike Van DijckMi
- mx1 wk rookie
- Berichten: 339
- Lid geworden op: Di 25 Mei 2010, 21:58
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VLM
Re: SMX- zolder
mij zie je volgend jaar zeker terug!
zet zo 5 crossen op de bmb kalender en pak mij direct vergunning
zet zo 5 crossen op de bmb kalender en pak mij direct vergunning
0 x
STAY STRONG W198!! Get Well Soon!
- Kevin Thans
- 125cc rookie
- Berichten: 133
- Lid geworden op: Vr 13 Aug 2010, 22:09
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VBM
- Locatie: heusden-zolder
- Contact:
Re: SMX- zolder
Had ergens horen vallen dat het circuit 10x per jaar geopend ging zijn voor trainingen, is dit waar of een gerucht ? zou fijn zijn aangezien ik zelf van zolder ben.
0 x
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten