als da zo is kan ik wel helpen met organisatie etc...
VMCF GRIMBERGEN
-
Tom Van CappellenTo
- european champ mx2
- Berichten: 214
- Lid geworden op: Vr 15 Apr 2011, 21:12
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VLM
VMCF GRIMBERGEN
VMCF in grimbergen waar presies?
als da zo is kan ik wel helpen met organisatie etc...
als da zo is kan ik wel helpen met organisatie etc...
0 x
-
Steven ElecteurSt
- 125cc rookie
- Berichten: 131
- Lid geworden op: Wo 22 Jul 2009, 08:18
- Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
-
Tom Van CappellenTo
- european champ mx2
- Berichten: 214
- Lid geworden op: Vr 15 Apr 2011, 21:12
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VLM
-
Luc DejongheLu
- mxdn winner
- Berichten: 869
- Lid geworden op: Wo 12 Aug 2009, 22:50
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: VMCF GRIMBERGEN
ga da anders keer vragen op gemeentehuis
die zullen zich daar n hoedje schrikken 
0 x
-
Christian VerschurenCh
- 125cc junior EK
- Berichten: 93
- Lid geworden op: Zo 01 Jul 2012, 22:04
- Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: VMCF GRIMBERGEN
Ik denk dat dit georganiseer zal worden in een deelgemeente van Grimbergen =Humbeek aan de vaart.
0 x
-
Marleen BuyleMa
- 125cc rookie
- Berichten: 121
- Lid geworden op: Vr 07 Aug 2009, 22:20
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Ik ben aangesloten bij..: VMCF
Re: VMCF GRIMBERGEN
Grimbergen of Humbeek staan niet op de kalender van de VMCF.
Voor de juiste informatie volg de VMCF site of neem contact op met het bestuur.
Voor de juiste informatie volg de VMCF site of neem contact op met het bestuur.
0 x
-
Tom Van CappellenTo
- european champ mx2
- Berichten: 214
- Lid geworden op: Vr 15 Apr 2011, 21:12
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VLM
Re: VMCF GRIMBERGEN
Ik woon aan humbeek aan de vaaart...ja de kalender is gewijzigt eerst stond er grimbergen op 
0 x
-
Dourte GerritDo
- ama sx 250 champ
- Berichten: 732
- Lid geworden op: Ma 12 Okt 2009, 19:28
- Ik ben een..: geen van bovenstaande
- Ik ben aangesloten bij..: FFM (fr)
-
Marleen BuyleMa
- 125cc rookie
- Berichten: 121
- Lid geworden op: Vr 07 Aug 2009, 22:20
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Ik ben aangesloten bij..: VMCF
Re: VMCF GRIMBERGEN
@Gerrit,ik denk dat jij ook achter de motocross staat in het algemeen zoals ik en dan weet je ook dat wij elkaar moeten steunen wat de VMCF nu doet met de VBM,er worden een paar crossen samen gegeven en dan vallen er andere weg,dat is waardoor de kalender gewijzigd is.grts
0 x
-
Tom Van CappellenTo
- european champ mx2
- Berichten: 214
- Lid geworden op: Vr 15 Apr 2011, 21:12
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VLM
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 27 gasten