18 en 19 Juli VLM cross te RETIE !!!

alles over de mclb, vlm, vmcf, vbm, mc lille,..
Al
Alain Vandeneynde
peewee pilot
Berichten: 7
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:51
Ik ben een..: geen van bovenstaande
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: Tessenderlo

Re: 18 en 19 Juli VLM cross te RETIE !!!

Berichtdoor Alain Vandeneynde Vr 17 Jul 2009, 17:33

En werner wanner rijd je mee zaterdag of zondag? Al even geleden dat we je nog in actie gezien hebben.
0 x


Gebruikersavatar
Joeri Grandjean
mx2 wk champ
Berichten: 634
Lid geworden op: Do 16 Jul 2009, 11:13
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VLM
Locatie: Houtvenne

Re: 18 en 19 Juli VLM cross te RETIE !!!

Berichtdoor Joeri Grandjean Za 18 Jul 2009, 11:59

ale, laatste crosske voor ik op reis vertrek... laat de regen maar wat achterwege, retie is altijd 1 van de betere crosse van het seizoen vind ik
0 x


*AKA* Schicht
Lu
Luka Pera
mx2 amateur champ
Berichten: 165
Lid geworden op: Zo 19 Jul 2009, 10:04
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VLM

Re: 18 en 19 Juli VLM cross te RETIE !!!

Berichtdoor Luka Pera Zo 19 Jul 2009, 10:18

ik kan niet komen.. beide radiatoren stuk :cry:
0 x


Th
Theunis Sietse
mx2 amateur champ
Berichten: 162
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 20:49
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: VLM

Re: 18 en 19 Juli VLM cross te RETIE !!!

Berichtdoor Theunis Sietse Zo 19 Jul 2009, 20:20

beestig crosske!!! spijtig da we daar nie wa meer kunne rije!!
0 x


Gebruikersavatar
Annelies Van Thielen
mx1 wk rookie
Berichten: 332
Lid geworden op: Zo 19 Jul 2009, 11:43
Ik ben een..: motocross fotograaf, ik cross zelf niet
Ik ben aangesloten bij..: VLM
Locatie: Tessenderlo
Contact:

Re: 18 en 19 Juli VLM cross te RETIE !!!

Berichtdoor Annelies Van Thielen Zo 19 Jul 2009, 20:57

Ale Joeri goei verlof!
Ik zen just terug se.
0 x


www.k-9pics.be

Racing Pics - MX ain't nothing without a women's eye!
www.racingpics.be
Fr
Frank Janssen
the legend!
Berichten: 3969
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:49
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
Locatie: ARENDONK

Re: 18 en 19 Juli VLM cross te RETIE !!!

Berichtdoor Frank Janssen Zo 19 Jul 2009, 21:26

door de ogen van de speaker
beloften mx 2
dat de nederlander perry nagelkerken voluit voor de titel gaat zal niemand meer ontkennen.
beide reeksen schreef hij bij op zen palmares. de kopstarts moest hij in beide reeksen laten aan thuisrijder ake hens. robin luyck en roy sillien haalden een puntendeling en in deze volgorde mochten ze de bloemenmiss gaan kussen. ake hens de berimar rijder en zoon van de organisator moest tevreden zijn met een plaats net buiten het podium terwijl vds rijder shaun peeters vorige week teamwinnaar blijkbaar de goede vorm te pakken heeften 5de werd.
nieuw mx 2
deze categorie heeft ook stilaan zijn alleenheerser gevonden in wim haupthenne die beide reeksen won ook clyde wouters 1 van de vele nieuwkomers dit seizoen werd knap 2de en dan bats bjorn aerts voortreffelijk als derde mee naar het podium.steven de swaef kende een erg goede en een pechreeks en viel daar mee net naast de podiumplaatsen terwijl maarten van den bosch 5 werd
nieuw mx1/3 a
spannende strijd met een bk proef en dan komen de toppers toch wel opzetten. dimi coeckelberghs en dave kaers gaan beiden voor de titel. een puntendeling werd het deel en vooral voor kaers was dit net als vorige week een dagzege en een morele overwinning. dimi coeckelberghs blijft wel leider in de bk stand. jonathan van de voorde werd drie voor koen van loon en bart janssens.
0 x


speaker Frankske
Fr
Frank Janssen
the legend!
Berichten: 3969
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:49
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
Locatie: ARENDONK

Re: 18 en 19 Juli VLM cross te RETIE !!!

Berichtdoor Frank Janssen Zo 19 Jul 2009, 21:39

nieuw mx1/3 b
el sympathico gio jochmans stond geblesseerd aan de zijlijn gekluisterd toe te kijken hoe de concurrenten het er vanaf zouden brengen.de witte franky cortens nam de snelstart .het werd een rare wedstrijd met toch tal van verrassingen. ben jannis werd na 2 reeksen de dagwinnaar . danny willemsen mooi op een 2de plaats. reekswinnaar van steenlandt mocht ook nog opstappen naar het podium. beersenaar nick martens blijkbaar in zijn schik op weidecrossen werd 4 voor bk leider kevin van rijmenant.
de tweede reeks werd nog opgeschrikt door franky cortens die door de mug dienst naar het hospitaal werd gevoerd .heb net telefonisch contact gehad en franky zou een genelde zenuw opgelopen hebben tussen de onderste ruggewervel en het staart been. spoedig herstel witte.
nieuw mx1/3 c
in de oudjes categorie stonden weer heel wat deelnemers te drummen om van start te gaan.
voor thuisrijder peter sas ging het al onmiddelijk mis en w"erd gekwetst afgevoerd .ook spoedig herstel peter!
dirk geudens overklaste de tegenstand ,al moest hij er wel voor knokken daniel sillien werd met een puntendeling ,maar betere tweede reeks 2de voor frans van overveld die ook bezig is aan een bereseizoen.voor desselaar jan moors zat er net geen podium in voor eigen aanhang en dre vossius werd mooi 5de.
jun mx2
tegen bram schoepen viel vandaag ook al geen zalf te strijken tweemaal lopstart en de tegenstand kon enkel in de uitlaat even kijken net na de start. de vogel was al snel gaan vliegen. glenn cools werd beste achtervolger terwijl wouter van massenhoven ook mee naar het podium stapte. nederlander van geldorp kende beide reeksen valpartijen en tuimelde zo naar achter ,terwijl knappe remontes hem nog bijna het podium opleverde ,terwijl martin sanders knap 5 is geworden
0 x


speaker Frankske
Ji
Jimmy Van Kemenade
80cc pilot
Berichten: 44
Lid geworden op: Do 16 Jul 2009, 14:01
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VLM
Locatie: Ranst
Contact:

Re: 18 en 19 Juli VLM cross te RETIE !!!

Berichtdoor Jimmy Van Kemenade Zo 19 Jul 2009, 21:41

Ik heb ne slechte dag gehad vandaag, amai.....
Niet fit te geraken, bij de start nog eens goed in mijn gat gevlamd en vanalles da ni deugd...
Dagje om snel te vergeten.... :roll:
0 x


Fr
Frank Janssen
the legend!
Berichten: 3969
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:49
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
Locatie: ARENDONK

Re: 18 en 19 Juli VLM cross te RETIE !!!

Berichtdoor Frank Janssen Zo 19 Jul 2009, 21:51

quads
punten voor het bk te verdienen en leider stefan haesendonckx liet niet met zich sollen
enkel het startgebeuren liet hij even aan sabrina van calster en dan was het al haesendonckx wat de klok sloeg. rene stallman kon ook wat goedmaken en is mooi twee geworden voor joeri de cremer in de tweede reeks toch even aan de leiding geweest .lambrichts van de quadshop in alken verloor wat van zen pluimen maar kon de schade toch wel beperlen en werd 4 voor snelle dame sabrina van calster. natascha haesendonck eerste reeks ook sterk bezig ,jammer geneog kende haar quad problemen in de tweede heat en was achtervolgen met 1 ronde achterstand geen makkelijk karwei.kop op natascha binnenkort lukt dat wel!
jun mx1/3
de start werd feilloos genomen door de uit blessure terugkerende raf belmans.hij liet slecht kruimels aan de tegenstand. tommy ceulemans nam de snelste start ,maar kon slechts even genieten in de spits. dimitri van tendeloo reed een erg sterke wedstrijd , nodigde ons gister uit ten huize van mx inactie filmers jim en grietje en werd een gezellige ,lekkere en aangename avond. wat een banaan met choco op de bbq kan doen , dimi inspireerde het blijkbaar , terwijl ikzelf uren op de pot mocht doorbrengen vannacht :cry: patrick elro brouns werd nog 2de voor wim moors die iets beter deed dan broer jan en wel de lekker zoenen mocht gaan ontvangen bij de bloemenmiss. deltacrosser jelle meeus werd vier voor patrick bosch.
geert cerstiaans reed de wedstrijd van het seizoen en vocht bikkelharde duels uit met de koplopers terwijl banaan dimi 7werd , zijn beste cross ook van het seizoen
0 x


speaker Frankske
Fr
Frank Janssen
the legend!
Berichten: 3969
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:49
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
Locatie: ARENDONK

Re: 18 en 19 Juli VLM cross te RETIE !!!

Berichtdoor Frank Janssen Zo 19 Jul 2009, 22:01

dat de nationalen open worden overheerst door de mx 2 rijders kan nu wel niemand meer ontkennen. nederlander sander van hooff en boezemvriend van inter bas verhoeven krijgt blijkbaar een prima leerschool , hij werd glansrijk overwinnaar. klasbak kevin cockheydt werd de eerste manche onderuit gekegeld door een bruusk maneuver van een tegenstander en revancheerde zich op sportieve wijze door de reeks zege te pakken.dat leverde hem in de eindstand de tweede plaats nog op voor steven peeters die deze week jammer genoeg zijn clubvoorzitter mee ten grave moest dragen.kevin schellens werd nog 4 voor kenzo buys die lang uit de roulatie was door klierkoorts maar zich aan het klaarstomen is voor zijn eigen organisatie op 16 augustus in rijkevorsel.
de mx1/3 kreeg een onverwachte winnaar , maar daarom niet minder verdiend met mario schildermans zijn eerste ruiker van het seizoen. gast rijder ,maar in eigen rangen ,erg bekend roger loos had bijna de dagwinst mee naar essen genomen de laatse ronde was er blijkbaar teveel aan.bob woestenborghs uit vosselaar is na zijn polskwetsuur ook terug regelmatig en dat leverde hem de derde plaats op voor sunoco rijder bert van calster en kevin alentyns die enkel door een domme val van het podium bleef.
0 x


speaker Frankske
Fr
Frank Janssen
the legend!
Berichten: 3969
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:49
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
Locatie: ARENDONK

Re: 18 en 19 Juli VLM cross te RETIE !!!

Berichtdoor Frank Janssen Zo 19 Jul 2009, 22:14

dat de toeschouwers talrijk aanwezig waren konden we opmerken bij de start van de inters open.mister great jelle grade opende sterk maar na zowat halfwedstrijd vond bas verhoeven het tijd om te gaan drukken, hij had er zoveel tijd voor nodig dat slechts bij het ingaan van de laatste ronde verhoeven met een schalks maneuver de kop kon overnemen, hij had enkel ronden haasje over proberen te spelen ,maar slechts meters verder zat dan grade weer aan de kop te p^ronken.huysmans was de grote meneer in de tweede heat die de lakens ging uitdelen ,maar telekns met verhoeven en grade op enkel meters.wauters en kenny janssens deden al wat hen verlangd werd en gingen meestrijden. tot weer op 1 minuut van het einde verhoeven de kop overnam en weg waren de bloemen. dubbel dus voor verhoeven die na afloop lovende woorden overhad voor de organisatie voor het perfect aangelegde circuit.huysmans en grade mochten mee naar de bloemenmiss. kenny janssens en danny wauters werden 4 en 5
marco briers deelde ook mokerslagen uit in deze proef tellend voor het bk, al moest hij wel een reekszege laten aan arendonkenaar steven engelen. jurgen bijnens werd nog derde voor teamgenoot dennis deckx en berimar sterrijder sven wouters
geert lauryssen gespaard van valpartijen toonde zich veruit de sterkste inter b tom coeckelberghs en sven scheynen na dolle achtervolging in eerste reeks na zware val mochten mee opstappen naar het podium. scheynen beleefde idd de schrik van zijn leven toen hij bovenop gevallen rijders sprong na een springschans. de vlaggeman in kwestie had niet goed opgelet en met boze blikken koos die het hazepad . vlaggemannen staan er wel voor de veiligheid van de piloten!!! thuisrijder nick loots reed sterk vandaag ,jammer genoeg werd hij net vierde voor bk leider gunther truyens die een doldwaze achtervolging nog tot een goed einde kon brengen na een bijna uitzichtloze situatie
0 x


speaker Frankske
Gebruikersavatar
Michiel Borghs
125cc rookie
Berichten: 126
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 21:40
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: VLM
Contact:

Re: 18 en 19 Juli VLM cross te RETIE !!!

Berichtdoor Michiel Borghs Zo 19 Jul 2009, 22:20

Indeed zalig croske !
0 x


This burn is on tour !
Fr
Frank Janssen
the legend!
Berichten: 3969
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:49
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
Locatie: ARENDONK

Re: 18 en 19 Juli VLM cross te RETIE !!!

Berichtdoor Frank Janssen Zo 19 Jul 2009, 22:30

zijspannen
geen goethals vandeursen wegens vakantie ,dan lag de weg open voor corthouts somers die beide reeksen op hun actief konden schrijven na hun sterke prestatie in de nevenreeksen van de sidecar gp te genk.cle eggers werden de beste achtervolgers terwijl de mannen van het jg crossteam hun teamboss plezierden met de derde plaats . nieuwkomers reipen en vlasselaers toonden ook hun kunnen en werden na b kampioen vanderschraelen herrijgers mooi 5
de b's kenden in steven peeters en stief vantongerloo gelukkige winnaars , ze zagen in de slotronde heersers christophe vanderveken danny meeus hun machine de geest geven en mochten zo als primus de kussen ontvangen vdveken meeus die hun kapotte machine duwend de finisch nog lieten bereiken werden toch nog erg verdienstelijk 2 voor vader en zoon vanden bulck. voor filip opde beeck en wim van roy zat er net geen podium in al had filip geen oog dicht gedaan want zijn vrouwke schonk hem gister een prachtige dochter
van harte filip. ivo cornelis en jurgen janssen werden mooi 5
bedank alvast de club mc hanenberg voor de mooie crossdag.
bedank de gastvrijheid van mxinactie mensen jim en grietje ,speciaal ook de uitnodiging van dimi en kelly voor de uitnodiging van de bbq. veel gelachen , lekker gegeten goed gezwanst ,en vooral een erg vieze wc pot rijker :roll:
volgende wedstrijd kraaienhorst st lenaerts
speaker franksken 8-)
0 x


speaker Frankske
Gebruikersavatar
Annelies Van Thielen
mx1 wk rookie
Berichten: 332
Lid geworden op: Zo 19 Jul 2009, 11:43
Ik ben een..: motocross fotograaf, ik cross zelf niet
Ik ben aangesloten bij..: VLM
Locatie: Tessenderlo
Contact:

Re: 18 en 19 Juli VLM cross te RETIE !!!

Berichtdoor Annelies Van Thielen Zo 19 Jul 2009, 22:40

En dankzij franksken mis ik niets als ik er niet bij kon zijn!
Dank u!
0 x


www.k-9pics.be

Racing Pics - MX ain't nothing without a women's eye!
www.racingpics.be
Fr
Frank Janssen
the legend!
Berichten: 3969
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:49
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
Locatie: ARENDONK

Re: 18 en 19 Juli VLM cross te RETIE !!!

Berichtdoor Frank Janssen Zo 19 Jul 2009, 22:41

das graag gedaan eh annelies :oops:
0 x


speaker Frankske
Fr
Frank Janssen
the legend!
Berichten: 3969
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:49
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
Locatie: ARENDONK

Re: 18 en 19 Juli VLM cross te RETIE !!!

Berichtdoor Frank Janssen Zo 19 Jul 2009, 22:55

reactie mogen komen zenne maar wacht even de pot roept :?
0 x


speaker Frankske
Gebruikersavatar
Annelies Van Thielen
mx1 wk rookie
Berichten: 332
Lid geworden op: Zo 19 Jul 2009, 11:43
Ik ben een..: motocross fotograaf, ik cross zelf niet
Ik ben aangesloten bij..: VLM
Locatie: Tessenderlo
Contact:

Re: 18 en 19 Juli VLM cross te RETIE !!!

Berichtdoor Annelies Van Thielen Zo 19 Jul 2009, 23:04

Gio geblesseerd? Uitleg?
Ben weg geweest vanaf vrijdag 10 Juli tot deze morgen zonder dat ik op pc ben geweest dus vermoed dat ik een beetje achterloop.

Frankske neem u een immodiummeke en ge kunt er weer tegen :lol: :lol:
0 x


www.k-9pics.be

Racing Pics - MX ain't nothing without a women's eye!
www.racingpics.be
Sv
Sven Van Mieghem
mx1 wk rookie
Berichten: 320
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 22:43
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: 18 en 19 Juli VLM cross te RETIE !!!

Berichtdoor Sven Van Mieghem Zo 19 Jul 2009, 23:09

zaterdag dacht ik dat met een teletijdmachine even 25 jaar terug in de tijd was gegaan,werner dewit en eddy seel die het tegen elkaar opnamen in de reeks oldtimers,dewit won de reeksen voor hens,seel viel uit in de laatste reeks,25 jaar geleden reden seel en dewit in de toenmalige jeugdbond tegen elkaar,hadden toen al talent te over en vochten meermaals mooie duels uit en zelfs op die oudere motoren kwam dit talent wederom bovendrijven.
0 x


Gebruikersavatar
Giovanni Jochmans
mx2 wk rookie
Berichten: 273
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:26
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VLM
Locatie: Wommersom
Contact:

Re: 18 en 19 Juli VLM cross te RETIE !!!

Berichtdoor Giovanni Jochmans Zo 19 Jul 2009, 23:25

@Annelies:Mijn seizoen zit er normaal gezien op, verleden week zondag te pulderbos 2de reeks schouder uit de kom gevlogen.
Donderdag naar Peersman geweest en die heeft een MRI scan aanbevolen,volgende week vrijdag gaat dat gebeuren.Als ze dan zien dat die scheur groot genoeg is gaat Peersman mij normaal opereren en gaat hij die schouder vastzetten met bouten.Waarom die bouten:dan zou die schouder er minder of nimeer mogen uitschieten met een bruuske beweging te doen.Herstel periode na operatie:ongeveer 10a 12 weken.Met andere woorden,seizoen afgelopen :(

@Franksken:uw verslagen zijn TOP makker!!!
En nog eens bedankt hè,je weet wel voor wa ;)
0 x


DE SKY IS THE LIMIT!
Fr
Frank Janssen
the legend!
Berichten: 3969
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:49
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
Locatie: ARENDONK

Re: 18 en 19 Juli VLM cross te RETIE !!!

Berichtdoor Frank Janssen Zo 19 Jul 2009, 23:41

thx gio enne graag gedaan he makker
ps zie dat ge niet verloren rijd he met nathalie achter het stuur
laat da meiske maar gerust die vind parijs wel!!
goede en veilige trip toegewenst
0 x


speaker Frankske

Terug naar “mx amateur”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten

Aanmelden · Registreer