12juli mc lille

alles over de mclb, vlm, vmcf, vbm, mc lille,..
Fr
Frank Janssen
the legend!
Berichten: 3969
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:49
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
Locatie: ARENDONK

12juli mc lille

Berichtdoor Frank Janssen Di 30 Jun 2015, 21:48

de negende clubwedstrijd van mc Lille staat geprogrammeerd op 12juli 2015
hier is uiteraard ook iedereen weer van harte welkom.
traditioneel is de vakantieperiode toch wel een maand om de batterijtjes op te laden , de stress van de school valt weg, de meeste mensen hebben bouwverlof en dan is een uitje naar de Breugelheide toch wel een aanrader.de rijders strijden om iedere vierkante meter dat het een ware lust voor het oog is.de initiatie pilootjes bijten de spits af en dan volgen toch wel enkele jeugdcategorieën gaande van 65 ,85 cc met kleine als met grote wielen 125cc vanaf 12jaar.quads en blasters voor jeugd. daarna krijgen we debutanten waarbij de winnaar, de volgende wedstrijd ,verplicht moet overstappen naar de nieuwelingen klasse. samen met de lady's , die wel hun mannetje staan !
dan volgen de grotere klasses gaande van beloften, nieuwelingen junioren en internationalen, nationalen worden ingeschreven als inter a, b , of inter mx2. .veteranen ofwel experten zijn onderverdeeld in een a en b klasse volgens leeftijd. oldtimers zijn er ook bij met een 20tal
gaande van het jaartal 79tot 96 in diverse categorieën ingedeeld zodat hier ook duchtig wordt gestreden voor de dagverse bloemtuil, palm of de bekers.dan heb ik het wel over de leeftijd van de motoren he!
iedereen is welkom om deel te nemen aan de wedstrijden of je nu pas begint of je al internationaal rijdt , voor eenieder is hier een plekje! ook grote quads van harte welkom.
aangezien de vlm rijders geen cross hebben zijn deze ook welkom , en kunnen op vertoon van de licentie gratis deelnemen, dus enkel je entree betalen en je kan naar hartenlust meevlammen voor de prijzen.
het circuit zal zoals altijd weer omgetoverd worden tot een pareltje door onze ervaren tractorchauffeurs.de mensen van mc Lille staan klaar om jullie in grote getalen te ontvangen , by the way de pils staat al goed koud in de kantine ,dus waar wachten jullie nog op?
alle rijders zijn dus welkom .een nieuwe belgie nederland of zijn er ook weer enkele gastrijders die toch benieuwd zijn geworden en ook willen afkomen , niet twijfelen, doen, hoe meer zielen ,hoe meer vreugd!
inschrijven zaterdag van 19 tot 21h ,of zondagmorgen vanaf 7tot 9h , na de inschrijving wordt de programmering van de dag gemaakt, en vanaf 9h30kan je een programma op het secretariaat gaan halen. trainingen vangen in principe aan om 9h ,
genoeg uitleg? VERGEET DE DATUM NIET 12JULI!!!!!
gps adres rooverstraat lille
Laatst gewijzigd door Frank Janssen op Di 07 Jul 2015, 11:16, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x


speaker Frankske
Fr
Frank Janssen
the legend!
Berichten: 3969
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:49
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
Locatie: ARENDONK

Re: 12juli mc lille

Berichtdoor Frank Janssen Do 02 Jul 2015, 20:08

hopelijk zijn de temperaturen dan terug wat normaler voor de lage landen.tussen20 en 25graden is meer dan genoeg!
0 x


speaker Frankske
Fr
Frank Janssen
the legend!
Berichten: 3969
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:49
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
Locatie: ARENDONK

Re: 12juli mc lille

Berichtdoor Frank Janssen Za 04 Jul 2015, 11:18

ook heel belangrijk is wel het feit dat de jeugdrijders onder de 12jaar niet hoeven te wachten tot de volledige cross gedaan is , want deze krijgen al hun huldiging na afloop van de jeugdreeksen zowat ergens rond de klok van 4h , dit wordt door de speakers omgeroepen.
toch ook wel fijn dat velen al hun weg naar huis vroeger kunnen aanvatten, je mag uiteraard ook blijven tot het laatste hoor !
0 x


speaker Frankske
En
Engelen Steven
125cc rookie
Berichten: 110
Lid geworden op: Ma 27 Feb 2012, 21:00
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond

Re: 12juli mc lille

Berichtdoor Engelen Steven Ma 06 Jul 2015, 11:45

kan je met een jms vergunning gewoon deelnemen of moet je nog een dagvergunning nemen?grts
0 x


Fr
Frank Janssen
the legend!
Berichten: 3969
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:49
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
Locatie: ARENDONK

Re: 12juli mc lille

Berichtdoor Frank Janssen Ma 06 Jul 2015, 16:28

steven , je kan met een jms en vlm vergunning gratis deelnemen aangezien deze ook aangesloten zijn bij umc, wel licentiepasje meebrengen aub en even tonen bij de inschrijvingen.grts
0 x


speaker Frankske
Fr
Frank Janssen
the legend!
Berichten: 3969
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:49
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
Locatie: ARENDONK

Re: 12juli mc lille

Berichtdoor Frank Janssen Ma 06 Jul 2015, 16:32

ook goed nieuws ,van wegen en verkeer, want de wegenwerken zijn afgerond in grote mate ,wat wil dit zeggen , dat de op en afrit lille terug open is , zowel komende uit de richting eindhoven als uit richting antwerpen .dus je kan bij het huiswaarts rijden ook direct de autobaan terug op in welke richting dan ook , zolang je dan maar niet gaat spookrijden!
iedereen van harte welkom. laten we er weer een mooie onvergetelijke dag van maken.!
0 x


speaker Frankske
Fr
Frank Janssen
the legend!
Berichten: 3969
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:49
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
Locatie: ARENDONK

Re: 12juli mc lille

Berichtdoor Frank Janssen Do 09 Jul 2015, 21:31

gps rooverstraat zonder nummer lille
volg de wegwijzers crossterrein lille breugelheide!
0 x


speaker Frankske
Fr
Frank Janssen
the legend!
Berichten: 3969
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:49
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
Locatie: ARENDONK

Re: 12juli mc lille

Berichtdoor Frank Janssen Vr 10 Jul 2015, 19:53

de laatste wedstrijd liep andy Pauwels zijn eerste en mss wel enige nederlaag van het seizoen op, en dit door pech , de winnaars waren bij de
b bo petersen
a rob konings
mx2 fransje van bladel
wie worden de volgende winnaars?
0 x


speaker Frankske
Fr
Frank Janssen
the legend!
Berichten: 3969
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:49
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
Locatie: ARENDONK

Re: 12juli mc lille

Berichtdoor Frank Janssen Ma 13 Jul 2015, 12:47

alweer genoten van een mooie wedstrijddag die met ruim 240deelnemers een voltreffer bleek.
de wedstrijden bij mc lille worden tegenwoordig druk bijgewoond en dat kunnen we alleen maar toejuichen , een bedankje aan iedere aanwezige is hier dus zeker op zijn plaats!
0 x


speaker Frankske

Terug naar “mx amateur”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten

Aanmelden · Registreer