16augustus mc lille

alles over de mclb, vlm, vmcf, vbm, mc lille,..
Fr
Frank Janssen
the legend!
Berichten: 3969
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:49
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
Locatie: ARENDONK

16augustus mc lille

Berichtdoor Frank Janssen Ma 10 Aug 2015, 05:48

de laatste motoren zijn pas uitgeronkt en wij plaatsen al een nieuwe aankondiging voor de volgende wedstrijd.op zondag 16augustus dan is het weer feest aan de breugelheide, want dan is er wedstrijd 11 uit een rijtje van 13.
uiteraard zijn alle piloten alweer van harte welkom uit de klassen initiatie vanaf 5j
nieuwelingen 65 kleine en grote wielen , nieuwelingen 85 kleine en grote wielen .juniors 85 kleine en grote wielen , aspiranten 125 cc, beloften ,debutanten ( de inloopklasse), lady's nieuwelingen mx1/2/3,juniores mx1/2/3, nationalen zijn welkom , maar deze worden mee ingedeeld bij de inters)b
, inters mx1/2/3, oldtimers uit alle jaargangen, kleine quads , blasters , grote quads en de gebruikelijke experten klasse de zogenaamde veteranen.u ziet voor elk wat wils .de toeschouwers zullen alweer hun ogen flink de kost kunnen geven , bij al dat moois.
de inschrijvingen zijn zaterdag vanaf 19tot 21h en zondag vanaf 7voor de vroege vogels (die zijn blijkbaar ook uitgestorven) tot 9h voor de langslapers (en die zijn er dan weer met hopen).iedereen van harte welkom.en voor de crossliefhebbers , ja zelfs in lille is er motorcross op hoog niveau te bekijken ,en zal jij je niet beklagen!
0 x


speaker Frankske
Fr
Frank Janssen
the legend!
Berichten: 3969
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:49
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
Locatie: ARENDONK

Re: 16augustus mc lille

Berichtdoor Frank Janssen Di 11 Aug 2015, 14:51

je kan er uiteraard ook een verlengd weekend van maken , want op vrijdag , zaterdag en zondag is overnachten mogelijk , dan kan je zelfs op zaterdag de snelheid en spieren al testen want dan is het circuit open voor trainingen tot 18h, en daarna wordt alles weer mooi gevlakt en gesproeid voor de wedstrijddag.
0 x


speaker Frankske
Fr
Frank Janssen
the legend!
Berichten: 3969
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:49
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
Locatie: ARENDONK

Re: 16augustus mc lille

Berichtdoor Frank Janssen Wo 12 Aug 2015, 22:31

de spanning zal hoog oplopen want diegenen die nog kans maken op de titel , die zullen ongetwijfeld gaan proberen om deze voortijdig binnen te halen , en de piloten die op enkele punten staan die moeten nu kleur bekennen en voor de zege gaan,zodat het nog erg spannend kan worden in alle kategorieen.de zenuwen zullen strak gespannen staan , bij zowel rijders als supporters .laten we er faire maar uiterst spannende finales van maken.
0 x


speaker Frankske
Fr
Frank Janssen
the legend!
Berichten: 3969
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:49
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
Locatie: ARENDONK

Re: 16augustus mc lille

Berichtdoor Frank Janssen Za 15 Aug 2015, 09:20

na het onweer met bijhorende regenval kunnen we zeggen dat dit een gods geschenk is want er dient niet of weinig gesproeid te worden , het stof is geblust ,en het zal alweer een perfecte baan opleveren om spektakel van de bovenste plank te brengen door de rijders .
0 x


speaker Frankske
Fr
Frank Janssen
the legend!
Berichten: 3969
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:49
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
Locatie: ARENDONK

Re: 16augustus mc lille

Berichtdoor Frank Janssen Za 15 Aug 2015, 17:33

via facebook en andere sites gonst het van de geruchten dat de breugelheide onder water staat, het is zo dat er wel wat water is gevallen en door de droogte van de laatste weken er wat water op het circuit staat momenteel ,wat niet onmiddellijk weggeraakt, maar.... de tractorchauffeurs gaan er alles aan doen vanavond om het circuit optimaal te leggen voor de wedstrijden van morgen. geen reden tot paniek dus....
laat je hier niet door thuishouden want morgen geven ze drie vierde van de dag droog weer!
optimale omstandigheden dus.de wedstrijden gaan dus gewoon door.
0 x


speaker Frankske

Terug naar “mx amateur”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 gasten

Aanmelden · Registreer