13 september mc lille (finales)

alles over de mclb, vlm, vmcf, vbm, mc lille,..
Fr
Frank Janssen
the legend!
Berichten: 3969
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:49
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
Locatie: ARENDONK

13 september mc lille (finales)

Berichtdoor Frank Janssen Wo 02 Sep 2015, 18:22

op zondag 13 september zal het seizoen worden afgesloten met denderende finales voor zowat alle kategorieen.er worden zelfs nog twee extra reeksen ingelast !!
last discovery het debutanten kampioenschap!(deze wordt gereden in drie reeksen)
wie mag hieraan deelnemen?
alle piloten die in 2015 minstens twee wedstrijden bij de debutanten hebben meegereden
de piloten die in de loop van dit seizoen moesten overgaan van debutanten naar een andere kategorie weliswaar na 2 keer bij de debutanten gereden te hebben .
de eerste twee reeksenword gereden door alle huidige en geselecteerde debutanten en er is een aparte uitslag voor het dagklassement voor de huidige debutanten en lady's
de voorstelling en de finale vd last discovery is alleen voor al de geselecteerden
de last discovery is de algemene winnaar van deze drie reeksen.

superkampioenschap de 7 eerste uit het kampioenschap na 30/8 uitgezonderd quads , huidige debutanten en aspiranten.en alleen diegene met minimum 4deelnames op voorlaatste wedstrijd mogen hieraan deelnemen.
er is hier wel een kosteloze speciale inschrijving voor nodig!
deze aparte wedstrijd is de afsluitrace van het seizoen
hiervoor is er wel een gewijzigd startsysteemvoorzien en de rijtijd is 20min +1r
de dag zelf is er een huldiging voor de superman (winnaar van de reeks +2EN 3(volgens transponderuitslag en voor elke eerste uit iedere kategorie is er een palm voorzien (in totaal 10palmen volgens handicap punten uitslag
de bekendmaking van de superkampioen +2 en 3 ( reuze trofees tijdens kamp bal)en uitreiking van transponderuitslagen met vermelding van iedere piloot zijn snelste rondetijd en kopieen van hadicappunten uitslag
superboy daar de tijd ontbreekt om nog een extra reeks te rijden zal de trofee van de super boy te verdienen zijn tijdens hun twee reeksen op deze dag.hiervoor komen alleen de piloten in aanmerking met 4 deelnames op 30/8.hiervoor is ook een handicap punten systeemwaar de piloot met de snelste rondetijdop zijn naam ook de meeste handicappuntenkrijgt toegewezenper reeks( hoogste aantal ptn is gelijk aan het aantal in aanmerking komende deelnemers )
deze wordendan samen geteld met zijn behaalde plaatsen in zijn 2 reeksen en diegene met de minste totale ptn word dan voor dit jaar de superboy
de lijst met de piloten die in aanmerking komen is te bezichtigen aan het bureel in de week voor de wedstrijd reeds!
uiteraard wenst mc lille jullie een fantastische motorcrossdag toe!!!
0 x


speaker Frankske
Fr
Frank Janssen
the legend!
Berichten: 3969
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:49
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
Locatie: ARENDONK

Re: 13 september mc lille (finales)

Berichtdoor Frank Janssen Wo 02 Sep 2015, 18:32

uiteraard is iedereen welkom buiten de oldtimers , die reeds de vorige wedstrijd hun finales kregen .vandaar de extra reeksen . de initiatie rijdertjes zijn uiteraard ook van harte welkom , al hebben deze geen apart kampioenschap want het zijn voor ons allemaal kampioenen! de overige reeksen rijden hun laatste manches tellende voor het kampioenschap en dan wordt het rekenen geblazen want slechts de 23 beste uitslagen op 26 reeksen tellen mee .enkele zijn al zeker van de titel , maar het zal nog in veel kategorieen een thriller van jewelste worden , en uiteraard hopen we erop dat jij hier ook getuige van kan zijn , want dit wil je voor geen geld ter wereld missen . 1 inkomticket van slechts 10euro voor een ganse dag sport spanning spektakel van de hoogste plank ,je bent voor een voetbalmatch van anderhalf uur een pak meer kwijt, en dan blijf je vaak nog op je honger kwa spektakelwaarde. voor het overige zijn alle rijders buiten oldtimers dus van harte welkom om mee te rijden voor de laatste clubwedstrijd van dit jaar bij mc lille !
0 x


speaker Frankske
Fr
Frank Janssen
the legend!
Berichten: 3969
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:49
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
Locatie: ARENDONK

Re: 13 september mc lille (finales)

Berichtdoor Frank Janssen Wo 02 Sep 2015, 21:00

intussen kunnen we ook al het dagprogramma meedelen!!
trainingen vangen aan om 9h !
10.00 initiatie solo en quad 10min +1r
10.15 jeugd 65cc -12j 10min+1r
10.30 jeugd 85cc -12j 10min+1r
10.45 jeugd quad en blasters 10min+1R
11.00 aspiranten 85/125cc(+12j) 12min+1r
11.20 grote quads 15min+1r
11.40 debutanten en lady's 15min+1r
12.00 beloften,nieuw mx 1/2/3 en jun mx2 15min+1R
12.20 experten a/b 15min+1r
12.40 inters mx 1/2/3 en jun mx 1 18min+1r
pauze
13.30 initiatie solo en quad
13.45 jeugd 65cc -12j
14.00 jeugd 85cc -12j
14.15 quads en blasters
14.30 aspiranten 85/125cc+12J
14.50 grote quads
15.10 debutanten en lady's
15.30 beloften, nieuw mx1/2/3 en jun mx2
15.50 experten a en b
16.10 inters mx 1/2/3 en jun mx1
16.45 voorstelling last dicovery rijders
17.00 finale last discovery
17.25 voorstelling superkampioenschap deelnemers
17.40 superkampioenschap

opgelet!!!!!!! door deze programmatie begint de jeugd huldiging -12j bij de 2 e reeks der debutanten en lady's , het best kan je dus reeds je plaatsje in de kantine gaan opzoeken om 15h!!
laten we er met z'n allen een bijzonder fijne afsluiter van het seizoen 2015 van maken!
0 x


speaker Frankske
Fr
Frank Janssen
the legend!
Berichten: 3969
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:49
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
Locatie: ARENDONK

Re: 13 september mc lille (finales)

Berichtdoor Frank Janssen Za 05 Sep 2015, 13:03

de lady's rijden hun 2 reeksen bij de debutanten voor het dagklassement, ze mogen ook deelnemen aan het superkampioenschap, (waarvoor de top 7 van elke reeks geselecteert is.)
0 x


speaker Frankske
Fr
Frank Janssen
the legend!
Berichten: 3969
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:49
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
Locatie: ARENDONK

Re: 13 september mc lille (finales)

Berichtdoor Frank Janssen Di 08 Sep 2015, 14:43

de piloten kunnen best eerst eens aan het raam kijken van het secretariaat(beneden de kantine) of ze geselecteerd zijn voor het superkampioenschap , last discovery (debutanten ) of de superboy , want ook wanneer je geselecteerd bent , kan je best hiervoor ook inschrijven , dat is een kleine moeite voor jullie , maar wel een zegen voor ons!
0 x


speaker Frankske
Fr
Frank Janssen
the legend!
Berichten: 3969
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:49
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
Locatie: ARENDONK

Re: 13 september mc lille (finales)

Berichtdoor Frank Janssen Vr 11 Sep 2015, 05:38

hopelijk zitten de weergoden ons ook wat mee!
0 x


speaker Frankske
Fr
Frank Janssen
the legend!
Berichten: 3969
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:49
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
Locatie: ARENDONK

Re: 13 september mc lille (finales)

Berichtdoor Frank Janssen Za 12 Sep 2015, 16:42

net de buienradar bekeken en hoera morgen geen regen.
het zou kunnen omslaan vanaf 17h, met regen die vanuit frankrijk komt maar dan zijn de wedstrijden ver voorbij , dus niks houd ons tegen om er vol voor te gaan .
hopelijk zijn jullie voor deze laatste cross allen aanwezig!
0 x


speaker Frankske
Fr
Frank Janssen
the legend!
Berichten: 3969
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:49
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
Locatie: ARENDONK

Re: 13 september mc lille (finales)

Berichtdoor Frank Janssen Ma 14 Sep 2015, 21:56

fantastische sluitingscross ,bloedstollende races en als slotreeks het superkampioenschap ,waar eenieder op de toppen van hun tenen stonden om van het grote spektakelstuk niets te moeten missen.jammer dat het seizoen voorbij is , maar we hebben nog het niet te missen kampioenenbal op 3oktober, waar de maar liefst 25 verschillende kampioenen als helden gaan gevierd worden.
0 x


speaker Frankske
Fr
Frank Janssen
the legend!
Berichten: 3969
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:49
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
Locatie: ARENDONK

Re: 13 september mc lille (finales)

Berichtdoor Frank Janssen Ma 14 Sep 2015, 21:57

trouwens dikke proficiat aan alle kampioenen !
0 x


speaker Frankske

Terug naar “mx amateur”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 35 gasten

Aanmelden · Registreer