Mc Lille

alles over de mclb, vlm, vmcf, vbm, mc lille,..
Fr
Frank Janssen
the legend!
Berichten: 3969
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:49
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
Locatie: ARENDONK

Re: Mc Lille

Berichtdoor Frank Janssen Di 19 Jul 2016, 20:18

en ook de vjmo /mclb rijders nodigen we van harte uit , net ook gemerkt dat de wedstrijd van middelkerke op 21juli en dan vrij weekend.deze kunnen dus de verplaatsing maken naar het binnenland , op zaterdag trainen en zondag een wedstrijd bij mc lille , wat een weelde he .hoe meer zielen ,hoe meer vreugd , inschrijven zaterdag mogelijk vanaf 19 tot 21h zondag vanaf 7 tot 9 .training vanaf 9h .nog niet geweest? geen nood , bij ons is iedereen welkom,zowel hobbyist als wedstrijdrijders.kom maar af , maar pas op , want het lille virus kan toeslaan , 1maal hier geweest wil je terugkomen!
0 x


speaker Frankske
Fr
Frank Janssen
the legend!
Berichten: 3969
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:49
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
Locatie: ARENDONK

Re: Mc Lille

Berichtdoor Frank Janssen Di 02 Aug 2016, 06:20

op zondag 14augustus trappen de rijders de motoren weer op gang na een afwezigheid van een drietal weken op de Breugelheide , inderdaad zondag 14augustus ,en niet maandag 15 augustus zoals oorspronkelijk vermeld stond op de kalenders.
dan is de bekende oefenomloop in de Antwerpse Kempen het strijdtoneel voor de 11de wedstrijd al van het seizoen .
het is intussen geweten dat iedere rijder die een motor bezit mag deelnemen , of je ergens licentiehouder bent of hobbyrijder , voor iedereen is er wel een klasse waar je in kan deelnemen.
vanaf beginnend jeugdpiloot je tot oldtimer , de verschillende klasses kan je ook bekijken op onze club website http://www.mc-lille.be.
hier vind je een aangename sfeer die je nergens anders terug vindt.met wedstrijden die op het scherpst van de snede worden afgehaspelt en waar we regelmatig een belgie nederland treffen hebben, wat natuurlijk altijd de toeschouwers op de toppen van de tenen doet toekijken.en dat kan je over het ganse circuit!!!! niets hoef je te missen van het spektakel , komt dat zien op 14 augustus vanaf 10.20starten de wedstrijden .inschrijven kan al de dag ervoor van 19 tot 21h of op zondag van 7tot 9 , zorg dat u erbij bent ,want we reserveerden al een plek voor jou op ons immens rennerspark.!
0 x


speaker Frankske
Fr
Frank Janssen
the legend!
Berichten: 3969
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:49
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
Locatie: ARENDONK

Re: Mc Lille

Berichtdoor Frank Janssen Do 04 Aug 2016, 18:56

op zaterdag en zondag 6en 7 augustus richt mc lille ook hun jaarlijks mosselfeest in , dit in de gekende hallen van rik cuylaerts aan de boskant 133 in lille
een hoog vleesgewicht mosselen met friet , steak champignon roomsaus met frietjes, of friet stoofvlees , zijn de menu's die jou doen watertanden, we hebben genoeg , dus kom gerust eens langs , iedereen welkom
zaterdag van 16 tot 22h , zondag van 12 tot 21h .
0 x


speaker Frankske
Fr
Frank Janssen
the legend!
Berichten: 3969
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:49
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
Locatie: ARENDONK

Re: Mc Lille

Berichtdoor Frank Janssen Zo 07 Aug 2016, 20:54

de weergoden zouden in de helft van de week nog wat tegenspartelen en wat regen gaan produceren , maar twee droge dagen en dan een stralend weekend , en dan nog op de hei vertoeven , wat is een mens tegenwoordig toch snel gelukkig.er staan nog slechts enkele wedstrijden op het programma ,en na de volgende cross zullen er waarschijnlijk al wel kampioenen kunnen gekroond worden in enkele reeksen.het zullen dus alweer ^pannende capriolen gaan worden in de diverse reeksen die van start gaan op de breugelheide ,een circuit waar ver buiten de landsgrenzen zelfs over wordt gebabbeld en dit altijd in de goede zin van het woord .ben jij er nu nog altijd niet geweest??? shame on you! het is een club waar iedereen aan de wedstrijden kan en mag deelnemen of je nu ergens een licentie hebt of een gepassioneerd motorcrosser bent , kom maar langs en geniet van de aangename sfeer die je nergens anders terug vindt! inschrijven kan zaterdag reeds van 19 tot21h of op zondag morgen van het krieken van de dag voor velen, van 7tot 9h om preciezer te zijn.trainingen vangen aan in de initiatiereeks vanaf 9h stipt en eerste start vanaf 10.20h .alle jeugd rijders ,van initiatie tot aspirant , groteren vanaf belofte tot experten , lady's , oldtimers en kleine en grote quads zijn van harte uitgenodigd , en breng gerust je supporters mee en laat hen ook mee genieten! dit dus op zondag 14augustus en NIET zoals op de kalenders staat 15augustus.
0 x


speaker Frankske
Fr
Frank Janssen
the legend!
Berichten: 3969
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:49
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
Locatie: ARENDONK

Re: Mc Lille

Berichtdoor Frank Janssen Do 11 Aug 2016, 06:22

niet vergeten , zeer belangrijk nieuws , nu zondag 14 augustus ipv maandag 15 augustus 11de wedstrijd bij mc lille .startgelegenheid voor zowat iedereen , jeugd , volwassenen , oldtimers , lady's , veteranen(experten), quads klein en groot. heb je ergens een licentie , speelt geen rol , ook jij mag meerijden, kom en geniet is 1van onze leuzes ; en sinds de komst van de regionale tv is er ook nog ,mc Lille waar motorcross nog een feest is! zaterdag kan er uiteraard eerst nog getraind worden tot 18h! overnachten kan uiteraard.!
0 x


speaker Frankske
Fr
Frank Janssen
the legend!
Berichten: 3969
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:49
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
Locatie: ARENDONK

Re: Mc Lille

Berichtdoor Frank Janssen Vr 12 Aug 2016, 17:38

aan de breugelheide staat alles in gereedheid om jullie te verwelkomen, morgen of zondagmorgen .morgen zijn er nog vrije trainingen voor jan en alleman,en zondag is er al de 11de wedstrijd in een rij van 13. de finales komen er stilletjes aan , hier en daar zitten in enkele categorieën uitblinkers die nu zondag reeds zekerheid kunnen verwerven omtrent de kampioenentrui.het betekent uiteraard dat er zeker en vast weer heel wat te gebeuren staat .om nu al een voorbeeld te nemen aan de internationalen waar er duchtig wordt gestreden om de dagwinst , maar bjorn blauwers is er al heeeeeeel dicht bij , bij de zwart geel rode trui. hij heeft ook al drie ruikers behaald dit jaar eentje meer dan jeffrey van kempen .andere winnaars waren reeds bram Valckx ,raf belmans, Wesley verheyen , jens van meer en de laatste winnaar werd oververdiend Gunther truyens .toch al bij al bekende namen ,
wie gaat de volgende dagwinnaar worden bij de inters .en natuurlijk in al de overige klassen.je kan het zelf meemaken , vanop de eerste rij , nu zondag vanaf 10.20h ! iedereen welkom bij de gezelligste club van't land!
0 x


speaker Frankske
Fr
Frank Janssen
the legend!
Berichten: 3969
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:49
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
Locatie: ARENDONK

Re: Mc Lille

Berichtdoor Frank Janssen Ma 15 Aug 2016, 21:55

op zondag 21 augustus dan zijn we al aan de voorlaatste mc Lille cross van dit seizoen toe.voor velen staan de zenuwen strak gespannen want de titels gaan in diverse kategorieen al worden uitgedeeld.vooral bij de oldtimers die meteen voor het laatste op de kalender staan , want de finale cross op 4september herbergt enkele extra spektakelreeksen .maar....laten we jullie eerst al uitnodigen voor de volgende wedstrijd nu zondag reeds! nieuwkomers die willen komen proeven van de lille sfeer die zijn uiteraard van harte welkom ,alsook onze vakantiegangers verwachten we terug op het appèl.,en dit om de strijd aan te gaan met vriend en tegenstander. we verwachten dus heel wat sensatie en spanning die te snijden zal zijn .wie worden de kampioenen , en in lille zijn dat er telkens heel wat.zaterdag is het circuit geopend voor vrije trainingen en vanaf 19h tot 21h zitten jef en johnny weer trouw op jullie te wachten voor de inschrijvingen, dewelke ook nog kunnen op zondagmorgen en dit vanaf de koffie doorgelopen is en dat is om zowat 7h, je kan inschrijven tot exact 9h en dan maken we het uurschema op .let wel op want wegens wegenwerken is de op en afrit Lille afgesloten in beide richtingen . mensen die vanuit antwerpen komen kunnen of de afrit zoersel nemen ofwel afrit beerse , dat is de afrit net voorbij lille , de signalisatie zal lille wel aanduiden .de mensen die vanuit eindhoven komen nemen dus 1afrit vroeger dan gewoonlijk afrit beerse en volgen dan uiteraard de pijlen naar lille .het klinkt moeilijker dan het is hoor maar we geven het ff mee voor de mensen die zondag pas komen dat die tijdig op het circuit geraken .iedereen van harte welkom
0 x


speaker Frankske
Fr
Frank Janssen
the legend!
Berichten: 3969
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:49
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
Locatie: ARENDONK

Re: Mc Lille

Berichtdoor Frank Janssen Wo 17 Aug 2016, 06:24

toch nog even de melding maken dat iedereen bij ons kan meerijden , of je nu ergens al een licentie hebt of je voor het eerst van de sport wil proeven , wij hebben voor iedere crosser wel ergens een plekje.training begint om 9h stipt , zolang duren op zondag dus ook de inschrijvingen ,maar de mensen van mc lille ziiten dan ook al vanaf 7h op jullie te wachten!.uiteraard als je geen vroege vogel bent kan je de verplaatsing maken op zaterdag en dan kan je inschrijven van19 tot21h. de eerste start is telkens om 10.20h voor een nonstop programma tot net voor zes uur de laatste motoren stil staan.startgelegenheid voor jeugd vanaf initiatie tot aspirant, volwassenen vanaf beloften tot inter, debutanten (beginners) ,oldtimers , kleine en grote quads,en uiteraard onze lady's.
voor iedereen wat wils dus.waarom uitstellen wat dit weekend weer kan, een dagje breugelheide,dat is genieten van de eerste tot de laatste minuut!
0 x


speaker Frankske
Fr
Frank Janssen
the legend!
Berichten: 3969
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:49
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
Locatie: ARENDONK

Re: Mc Lille

Berichtdoor Frank Janssen Za 20 Aug 2016, 16:12

mogen we nogmaals de aandacht vestigen op de omleiding aan de op en afrit lille , het best is de afrit beerse te nemen , komende van antwerpen is dit voorbij lille , ,komende vanuit eindhoven is dit net voor lille , van daaruit doe je de rotonde richting lille om dan via gierle naar lille te rijden , op de grote baan uitkomend ga je rechtsaf en zo kom je aan de brug waar je links in gaat (aan de carpoolparking) en zo de parallelweg met de autosnelweg ,om alzo het circuit te bereiken.zorg dat je tijdig aanwezig bent!
0 x


speaker Frankske
Fr
Frank Janssen
the legend!
Berichten: 3969
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:49
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
Locatie: ARENDONK

Re: Mc Lille

Berichtdoor Frank Janssen Za 27 Aug 2016, 09:58

op zondag 4 september krijgen we de finale van het mc lille clubkampioenschap, een kampioenschap dat openstaat voor iedere crosser die eens van een ander circuit , een andere omgeving of een leuke vriendengroep wil kennismaken. de wedstrijden zijn van een hoog kwaliteits gehalte , al moeten we toegeven dat het er hier wel iets losser aan toe gaat dan in eender welke andere federatie.wij zijn dan ook maar een club , maar wel de gezelligste club uit de kempen!
de laatste cross , het zal weer wennen worden de volgende zondagen , maar het oefencircuit zal nog heel wat weken open blijven voor vrije trainingen , tot zolang het weer het toelaat.
heel wat reeksen en heel wat rijders telkens die zorgen voor een aangenaam verblijf op de Breugelheide want je kan hier werkelijk van de eerste tot de laatste meter volgen en dit op een zandcircuit met de nodige springbergen , kombochten en zelfs een heuse tafelberg.
bij minder goed weer kan je de wedstrijden volgen vanuit de kantine , van waaruit je een hoogte overzicht op het circuit verkrijgt waar je niet meer weg wil !
de finale zorgt bij de fans ook altijd weer voor de nodige spanning ,net zo zeer als de rijders weer het allerbeste van zichzelf geven. in heel wat categorieën is de kampioen nog niet gekend dus zal het zeker weer de moeite lonen om aanwezig te zijn.
ook zijn er gewoontegetrouw weer enkele extra reeksen om de superboy , en superkampioen te kennen , maar om dit alles in juiste lijnen te lezen verwijs ik je naar de clubwebsite al is ook de blog van jef de cnodder meer dan de moeite en kan je meteen ook de deelnemerslijsten raadplegen wie hiervoor geselecteerd zijn. laten we hopen dat de rijders voor de laatste keer ook nog is een inspanning willen doen om ons jubileumjaar in alle schoonheid te kunnen afsluiten. inschrijven kan op zaterdag van 19tot 21h en op zondag van 7 tot 9. let op!!!! wegens wegenwerken is de op en afrit lille nog steeds enkel te bereiken via een omlegging via beerse is de makkelijkste route .vanuit antwerpen ligt beerse net voorbij lille , via eindhoven mag je 1 afrit vroeger beerse afdraaien. je komt op een afritten complex en dan ga je richting gierle lille om alzo aan de benzinepomp op de grote baan lille herentals rechtsaf te gaan tot de brug van de autobaan en alzo linksaf langs de parallelweg van de autobaan naar het circuit te rijden.iedereen welkom! gps rooversstraat
http://www.mc-lille.be
jef de cnodder blog seniorennet/crossertje
intussen heb ik bericht ontvangen dat het op en afrit complex lille terug geopend is .dus je kan gewoon tot afslag lille rijden , als dat geen meevaller is!
0 x


speaker Frankske
Fr
Frank Janssen
the legend!
Berichten: 3969
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:49
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
Locatie: ARENDONK

Re: Mc Lille

Berichtdoor Frank Janssen Zo 28 Aug 2016, 15:36

via onze voorzitter jef kreeg ik ook de melding dat de mensen van wegen en verkeer ook is een pluim verdienen voor hun snelle werk. het op en afritcomplex Lille zit al in een nieuw kleedje dus we hoeven niet meer om te rijden!!!
0 x


speaker Frankske
Fr
Frank Janssen
the legend!
Berichten: 3969
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:49
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
Locatie: ARENDONK

Re: Mc Lille

Berichtdoor Frank Janssen Wo 31 Aug 2016, 17:34

a.s zondag is de place to be , de breugelheide van Lille.
daar staan immers de slotreeksen van het seizoen in de spotlights .
wie worden de kampioenen ,? in sommige reeksen is het al een zekerheid wie de kampioen is of gaat worden , maar dr staan nog bijzonder spannende ontknopingen te gebeuren. zoals bij de beloften waar leider frans kerckhofs zijn sleutelbeen brak en de vorige wedstrijd niet kon meerijden , is hij voldoende hersteld of is giliano perret de nieuwe kampioen??
gino de schuymer verliet mclb om zich bij mc lille op te werken als titelkandidaat,houdt hij de zenuwen onder controle of is kahn beyens nog zinnens een alles of niets poging te ondernemen.
bij de nieuw a ook nog niets beslist slechts enkel puntjes verschil tussen michael mees , kevin haegeman en vooral de man in sterke doen jasper gilops.en dan vergeet ik hier nog een heleboel reeksen.spanning en sensatie gaat er meer dan voldoende zijn.de afwezigen zouden dit wel is kunnen gaan beklagen.de laatste keer dit seizoen worden de degens gekruist om achteraf in mekaars armen te vallen, buiten de oldtimers die niet meer aan bod komen zijn er nog extraatjes , de top 7 in zowat elke reeks doet mee aan het superkampioenschap waar ook uiteraard apart voor moet worden ingeschreven , kost niks enkel een kleine moeite om het te melden bij de inschrijving!
het debutantenkampioenschap waar alle winnaars dit jaar met de huidige lichting debutanten terug de baan opgaan voor drie reeksen , (2tellen mee voor dagklassement derde is extraatje voor de kampioen aan te duiden , dus de drie reeksen worden opgeteld (als ik het goed voorheb) .voor de superboy aan te duiden die rijden geen extra reeks wegens tijdgebrek maar hun reeks zal dienen om de superboy te bepalen , uiteraard zal ook hier de sensatie er vanaf druipen.
1goede raad voor de inschrijving , begeef je even onderaan de trap aan het secretariaat daar hangen de rijders die aan extra reeksen kunnen en mogen deelnemen , als je meedoet, fijn , meld dit even bij de inschrijving, doe je niet mee , even goed meld dit aub ook even , het is dan ook voor de speakers wat fijner om de juiste namen bij de juiste nrs te vinden.inschrijven kan zaterdag al vanaf 19 tot 21h , of op zondag tussen 7en 9. en denk eraan kijk eerst even of je naam bij de extra reeksen staan voor je naar boven komt , het zal zo al hectisch genoeg worden.uiteraard is iedereen welkom en nieuwe rijders mogen ook nog altijd binnen! aan allen veel succes zondag!
0 x


speaker Frankske
Fr
Frank Janssen
the legend!
Berichten: 3969
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:49
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
Locatie: ARENDONK

Re: Mc Lille

Berichtdoor Frank Janssen Zo 04 Sep 2016, 20:27

proficiat aan alle nieuwe kampioenen!!!!
0 x


speaker Frankske

Terug naar “mx amateur”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten

Aanmelden · Registreer