5mei oh hemelvaartcross lille

alles over de mclb, vlm, vmcf, vbm, mc lille,..
Fr
Frank Janssen
the legend!
Berichten: 3969
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:49
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
Locatie: ARENDONK

5mei oh hemelvaartcross lille

Berichtdoor Frank Janssen Ma 25 Apr 2016, 22:00

op donderdag 5mei zullen de motoren weer ronken op het overbekende oefencircuit van de Breugelheide in lille.
vele andere federaties zoals vlm , mclb , bmb-fmb , vjmo , jms hebben die dag geen wedstrijd op de kalender staan . bij deze nodigen we dan ook iedereen uit om deel te nemen in 1van de vele categorieën, velen denken dat je lid moet zijn van de club om deel te kunnen of mogen nemen, niets is minder waar , bij ons is er geen enkel beletsel om jou niet toe te laten .bij ons rijdt iedereen of je klein of groot , jong of oud , en zelfs blank of zwart bent.iedereen is welkom vanaf de klasse der initiatierijdertjes die met hun 50cc motoren de knepen van het vak leren en zelfs al ferm de gas weten te vinden.Verder rijden alle jeugdklassen, vaak weliswaar enkele klasses samengevoegd om er een deftig deelnemersveld van te maken.Verder uiteraard ook de gekende categorieën vanaf beloften tot internationaal. rijders die weinig of geen ervaring hebben rijden bij de debutanten een klasse die een inloopklasse is naar het echte werk, deze hebben zelfs het genoegen om te mogen samenrijden met enkele snelle lady's die mc lille ook rijk is. Quads hebben we ook? zowel kleine als grote en deze zijn ook meer dan het bekijken waard.Een volle dag genieten ,het kan op donderdag 5mei in lille . vanaf woendag kan je inschrijven op het circuit tussen 19en 21h en op de wedstrijddag zelf tussen 7 en 9 , toeschouwers hoeven helemaal geen kou te lijden of nat te worden ,want de breugelhut is de ganse dag geopend met mooi zicht op het circuit. GPS ROOVERSTRAAT LILLE
0 x


speaker Frankske
Fr
Frank Janssen
the legend!
Berichten: 3969
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:49
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
Locatie: ARENDONK

Re: 5mei oh hemelvaartcross lille

Berichtdoor Frank Janssen Do 28 Apr 2016, 09:44

de ideale familieuitstap voor het ganse gezin! als nu ook de weergoden willen mee helpen.
0 x


speaker Frankske
Fr
Frank Janssen
the legend!
Berichten: 3969
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:49
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
Locatie: ARENDONK

Re: 5mei oh hemelvaartcross lille

Berichtdoor Frank Janssen Za 30 Apr 2016, 11:11

als de weersvoorspellers gelijk hebben , dan zal niets een knappe organisatie in de weg staan , goed weer, een stralend zonnetje, het geeft een wedstrijd zoveel meer glans . wie mc lille zegt weet direct dat het hier altijd gezellig is .het is een club waar elke wedstrijd een feest is , in een zeg maar aparte sfeer die je nergens anders terug vind!, kom getuige zijn , maar weet dat het virus dat je hier opdoet besmettelijk is , je gaat goedgezind naar huis en de volgende wedstrijd ben je ongetwijfeld terug hier.wedstrijden waar iedereen kan deelnemen zowel piepjonge jeugd vanaf initiatierijder tot internationaal.ook reeksen voor quads , oldtimers en beginnelingen die we debutanten noemen en samen rijden met de lady's .dames uiteraard ook altijd welkom.inschrijven kan de avond voor de wedstijd tussen 19 en 21h of wedstrijddag zelf tussen 7 en 9. eerste training volgt om 9h eerste start zowat half elf. niet te missen! zorg dat je erbij bent!
0 x


speaker Frankske
Fr
Frank Janssen
the legend!
Berichten: 3969
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:49
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
Locatie: ARENDONK

Re: 5mei oh hemelvaartcross lille

Berichtdoor Frank Janssen Vr 06 Mei 2016, 06:33

een ware topper werd het, meer dan 350piloten , zonovergoten , een bedankje toch wel aan alle rijders , toeschouwers , vlaggemannen , kantine personeel enz.......enige vlek op deze mooie dag de scheen en kuitbeenbreuk van rijder Yves princen die we bij deze een spoedig en volledig herstel wensen!! er werd ook nog een andere rijder gekwetst afgevoerd we dachten jourdy lammerse die we bij deze ook spoedig herstel wensen.we hopen jullie allen terug te mogen begroeten , dit kan al op onze bbq op 14 mei vanaf 16h in de boskant in lille pijlen vanaf het circuit ofwel op pinkstermaandag voor de volgende mc lille cross.
0 x


speaker Frankske

Terug naar “mx amateur”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 25 gasten

Aanmelden · Registreer