European Veteran Challenge 22 ,23 en 24 juli

alles over de mclb, vlm, vmcf, vbm, mc lille,..
To
Tom V Gompel
125cc junior EK
Berichten: 55
Lid geworden op: Di 24 Nov 2009, 19:22
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

European Veteran Challenge 22 ,23 en 24 juli

Berichtdoor Tom V Gompel Di 26 Apr 2016, 11:12

Ben jij een veteraan crosser van 35 jaar of ouder en wil je een weekend een wedstrijd rijden met je leeftijdsgenoten? Dan is dit het moment om mee te doen met het Europeen Veterans Championship.

MC de Wielewaal in Reusel organiseert op 22, 23 en 24 juli een Europees Kampioenschap Veteranencross. Dit evenement is voor iedereen die de leeftijd van 35 jaar bereikt heeft.

Er wordt gereden in de klassen:

Van 35 jaar tot 40 jaar

Van 40 jaar tot 45 jaar

Van 45 jaar tot 50 jaar

Van 50 jaar tot 55 jaar

Van 55 jaar tot 60 jaar

Vanaf 60 jaar. Dames vanaf 35 jaar.

Elke klasse wordt ingedeeld in 3 niveaus:

Novice (hobby-nieuwelingen)
Intermediate (gemiddelde rijders-nationale)
Experts (inters – deskundige)
Er wordt een speciale klasse 35 + EX-PRO gereden, dit zijn rijders die professional geweest zijn. Deze rijders rijden voor een prijzenpot waarbij €2400,- te verdelen is.

Er wordt niet op leeftijd of inhoud van de motoren gelet, alleen op de leeftijd van de berijder. Dus alle motoren vanaf 125cc zijn welkom.

Er wordt onder auspiciën van de MON gereden en trainingspassen of startbewijzen van de MON zijn toegelaten. Eventuele verzekeringspassen zijn voor dit evenement bij de MON op het circuit af te sluiten voor 1 dag of voor het gehele weekend.

Voor inschrijving of meer informatie zie www.mcwielewaal.nl of voor vragen ga naar de facebook pagina van European Veteran Challenge.
0 x


Terug naar “mx amateur”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten

Aanmelden · Registreer