16 mei pinkstermaandag mc lille

alles over de mclb, vlm, vmcf, vbm, mc lille,..
Fr
Frank Janssen
the legend!
Berichten: 3969
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:49
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
Locatie: ARENDONK

16 mei pinkstermaandag mc lille

Berichtdoor Frank Janssen Za 07 Mei 2016, 09:37

op maandag 16 mei ronken de motoren weer op de breugelheide in Lille.
niet erg veel federaties hebben tegenwoordig een hoge pet op om van pasen en pinksteren een tweedaagse op poten te zetten ,de maandag blijft een beetje een schim op de kalenders , welnu de mensen van mc lille springen hier handig op in zij organiseren op pinkstermaandag hun 5de wedstrijd van het seizoen .de hemelvaartcross was een heuse topper met meer dan 350piloten , en ook deze mag met een fluo stift aangestipt worden. het zit er dik in dat we weer een delegatie van allerlei bonden gaan samenkrijgen en we weer mogen genieten van spannende wedstrijden.ik hoorde van toevallige toeschouwers afgelopen wedstrijd zeggen , we zijn is afgekomen vanuit het brusselse vanwege de reclame , en ik moet zeggen , als het weer het toelaat zijn wij de volgende cross weer hier , want hier krijg je een hele dag waar voor je geld .aanvang van de wedstrijden is 10u15 .inschrijven kan al op zondag van 19 tot 21h en maandag uiteraard tussen 7 en 9.de trainingen beginnen stipt om 9h.en uiteraard kan en mag iedereen hier meedoen .er zijn klasses genoeg waar ook jij in past !jeugd , oldtimers , quads , lady's en de gebruikelijke klasses van belofte tot inter alles zie je bij ons! iedereen welkom
Laatst gewijzigd door Frank Janssen op Wo 11 Mei 2016, 17:50, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x


speaker Frankske
Fr
Frank Janssen
the legend!
Berichten: 3969
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:49
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
Locatie: ARENDONK

Re: 16 mei pinkstermaandag mc lille

Berichtdoor Frank Janssen Wo 11 Mei 2016, 17:48

het weer zal iets minder zijn , maar wellicht zullen ook, weer heel wat rijders uit de vjmo /mclb aanwezig zijn , en ook vanuit vlm die slechts een kwartier verder (ranst) wedstrijd hebben op zondag zullen er wel een flink aantal op de breugelheide belanden .zondag kan er nog getraind worden tot 18h .inschrijvingen op zondagavond tussen 19 en 21h maandag morgen tussen 7 en 9 .aanvang training is exact 9h.vanaf scholingpilootjes tot internationaal , met ook nog quads , lady's , oldtimers ,je gaat je ogen flink de kost kunnen geven ,zoveel is er te zien op de breugelheide. gps rooversstraat neem parallel wegje langs autobaan , dat is de kortste en veiligste route om aan het circuit te geraken .er staan wegwijzers crossterrein!!
0 x


speaker Frankske

Terug naar “mx amateur”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten

Aanmelden · Registreer