de vrijetijds laten rijden.

Jurgen De Smet schreef:ja je kan ik de reeks rijden waar je in hoort .
niet vergunning ergens juniors en bij ons dan nieuw proberen .
zoals er zo vele proberen .
Franky Faquaet schreef:Jurgen De Smet schreef:ja je kan ik de reeks rijden waar je in hoort .
niet vergunning ergens juniors en bij ons dan nieuw proberen .
zoals er zo vele proberen .
Da's toch simpel op te lossen,piloten die willen rijden in hun eigen reeks,vraag je aan de inschrijving om hun vergunning van hun bond te tonen,wie geen vergunning wil of kan tonen laat je maar vrijetijds rijden,zo zal iedereen op zijn plaats rijden
Olivier Van De Walle schreef:ja hopelijk rijden die dagvergunningen dan beetje fair,want voor hen hangt er nie veel van af tegenover bij ons is het proef en in sommige reeksen zijn de punten wel belangrijk,dat er niemand voor heeft zoals ik in gouy les pietons,daar waren ook veel dagvergunningen,en was er toch ene bij die mij ondersteboven reed,alsof zijn leven der vanaf hing,sebiet kosten voor mij,zelf goe toegetakeld en punten waren ook gaan vliegen
heb zeker geen probleem mee dat crossers uit andere bonden in hun eigen reeks mogen rijden,ik rijd ook graag in mijn reeks als ik bij hen ga rijden,maar tmoet verstandig gebeuren dan,zo rij ik ook als ik bij hun ga rijden.
tzullen allesinds volle reeksen dan zijn vantweekend,dus alvast spektakel verzekerd
Lander Vanderstraeten schreef:@steve, moet maar gas geven é
Davy Vanderhaeghen schreef:Olivier Van De Walle schreef:ja hopelijk rijden die dagvergunningen dan beetje fair,want voor hen hangt er nie veel van af tegenover bij ons is het proef en in sommige reeksen zijn de punten wel belangrijk,dat er niemand voor heeft zoals ik in gouy les pietons,daar waren ook veel dagvergunningen,en was er toch ene bij die mij ondersteboven reed,alsof zijn leven der vanaf hing,sebiet kosten voor mij,zelf goe toegetakeld en punten waren ook gaan vliegen
heb zeker geen probleem mee dat crossers uit andere bonden in hun eigen reeks mogen rijden,ik rijd ook graag in mijn reeks als ik bij hen ga rijden,maar tmoet verstandig gebeuren dan,zo rij ik ook als ik bij hun ga rijden.
tzullen allesinds volle reeksen dan zijn vantweekend,dus alvast spektakel verzekerd
Olivier, voor ons is het ook maar een hobby ze! Ge hebt toch ook geen problemen gehad zondag in Huldenberg>
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten