OPGELET WIJZIGING!! jms opleidings dagen 20-21 feb. 2010

Hier alles over de mx-jeugd
Je
Jeffrey Feytons
peewee pilot
Berichten: 4
Lid geworden op: Di 19 Jan 2010, 08:44
Ik ben een..: geen van bovenstaande
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

OPGELET WIJZIGING!! jms opleidings dagen 20-21 feb. 2010

Berichtdoor Jeffrey Feytons Wo 20 Jan 2010, 08:54

OPLEIDINGEN op 20 en 21 februari 2010 op het parcours te LOMMEL van 9 tot 13 uur.
Inschrijven in de kantine vanaf 8/ uur.
Belangrijk: iedereen dient in orde te zijn met zijn volledig ingevulde vergunning ( anders verplicht dagvergunning nemen 30€ kostprijs ) en sportpas en met de betaling. ( Ter plaatse nog mogelijk)
Graag even op voorhand inschrijven op welke datum U aanwezig bent via GSM 0475/48 17 35 of via ons e-mailadres rsantermans@hotmail.com
De opleidingen zijn voor piloten vanaf 8 j tot 15 jaar verplicht.
Voor de -8 jarige ten zeerste aanbevolen niet verplicht.
Diegenen die verleden jaar al opleiding gevolgd hebben bij een andere federatie, gelieve Uw sportpas mee te brengen. ( U bent met 1 opleidingsdag in orde).
De nieuwe piloten die nog geen opleiding genoten, zullen verplicht 9 uur moeten volgen, dus op onze openingscross te Wommelgem zullen wij nog opleiding geven, voor diegenen die nog 3 uur moeten bij volgen.
De kostprijs blijft dezelfde als verleden jaar 10€ voor de huur van het circuit en 5€ voor de administratie.
De piloten die het willen kunnen vanaf 13 uur nog vrij trainen op het circuit.
Laatst gewijzigd door Jeffrey Feytons op Wo 03 Feb 2010, 16:50, 2 keer totaal gewijzigd.
0 x


Mi
Michael Buitendijk
125cc junior EK
Berichten: 98
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 21:46
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: VLM
Contact:

Re: jms opleidings dagen 6-7 feb. 2010

Berichtdoor Michael Buitendijk Wo 20 Jan 2010, 12:24

dus als je een sportpas hebt en je bent gekeurd door sportarts maar je neemt geen vergunning kan je niet aan de opleiding meedoen, zo lees ik hier?? Ben je verplicht om een jaarvergunning te nemen??
0 x


Terug naar “mx jeugd”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten

Aanmelden · Registreer