Heel mooi gezegd van Sam.
Ook niet vergeten dat vele cross media héél klein zijn en het aantal prof. websites kun je op één hand tellen. Daardoor maakt het dat een gratis inkom vaak de enige manier is voor deze websites/magazines/... om hun vrijwilligers te belonen voor hun werk. Diezelfde vrijwilligers die vaak in een te kleine container zitten nog lang na de wedstrijden gedaan zijn omdat ze afgejaagd worden door een publiek dat verwacht dat tekst en foto's nog dezelfde dag online staan. En oooo weeeee als er een dt fout in staat!!!
ALS m'n al plaats voorziet voor die mensen. Anders moeten die nog een uurtje naar huis rijden, eten, douchen ... dan is het snel 9uur 's avonds en dan ben je al zo'n 14-16 uur wakker, heb je een hele dag rondgelopen met ~4kg rond je nek + je moet de volgende dag gaan werken.
En wat de grote media betreft als Sporza, kranten ... tja, die worden overstelpt met allerhande persberichten, artikels ... Dan kan je niet verwachten dat die een hele dag naar een evenement gaan zomaar uit zichzelf waar achteraf toch amper iemand in geïnteresseerd is, want je moet eerlijk zijn, motorcross is geen voetbal.
Het wauw effect in de sport is al enkele jaren verdwenen en m'n moet beginnen beseffen dat niks meer van zelf zal gaan. Zowel niet met de media als met de circuits, talenten, interesse, organisaties ...
Dat is iets wat slechts enkele organisaties beseffen en die stijgen dan ook boven eender welke andere organisatie van hun niveau uit. (Balen, Kester, Everts & Friends, bmb Hasselt ...)
Tot daar m'n nederige mening