meer pk

mx filmpjes, mx fotos, vette pics, enzz
Se
Serneels Tony
peewee pilot
Berichten: 7
Lid geworden op: Di 29 Jun 2010, 21:57
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

meer pk

Berichtdoor Serneels Tony Wo 30 Jun 2010, 21:57

graag had ik wat meer informatie over mijn enduro,ik rijd kawa klx 250 enheb hem nieuw gekocht,hij heeft nu 1000km en vind hem te licht voormij,bestaat er een mogelijkheid om hem meer pk te geven,groetjes
Laatst gewijzigd door Serneels Tony op Wo 30 Jun 2010, 22:07, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x


Da
Dave Coekaerts
mx all time winner
Berichten: 1060
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 19:00
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Locatie: Aarschot

Re: meer pk

Berichtdoor Dave Coekaerts Wo 30 Jun 2010, 21:59

ik zou deze vraag bij Mechanic Area posten, daar ga je meer reactie krijgen denk ik ;)
0 x


Terug naar “mx media”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten

Aanmelden · Registreer