meer pk
-
Serneels TonySe
- peewee pilot
- Berichten: 7
- Lid geworden op: Di 29 Jun 2010, 21:57
- Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
meer pk
graag had ik wat meer informatie over mijn enduro,ik rijd kawa klx 250 enheb hem nieuw gekocht,hij heeft nu 1000km en vind hem te licht voormij,bestaat er een mogelijkheid om hem meer pk te geven,groetjes
Laatst gewijzigd door Serneels Tony op Wo 30 Jun 2010, 22:07, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
-
Dave CoekaertsDa
- mx all time winner
- Berichten: 1060
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 19:00
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Locatie: Aarschot
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten