net terug van de paasrit van grensland!
we hebben ons geamuzeerd! maar
3 wegversperingen door boze mensen,
ene met de auto dwars over de weg, 2 beken langs niemand kon door tot de politie kwam... die zeiden dat meneer onreglementair geparkeerd was
stof, stof en nog eens stof en dat geeft zo niet, maar dat dit langs fietswegels loopt waar 1000den mensen fietsten, echte barbaren wij endurorijders!
veel verharde weg gezien, weinig echte enduro, teveel huizen gezien. tzou beter geweest zijn met sliks.
ofwel had het parcour langs meer veldwegels moeten liggen (geen fietspaden of veldwegen met fietspad ernaast!) ofwel afgelast wegens te droog!