31.10 Enduro rit Handel (NL)
- Marco Vroon
- 80cc pilot
- Berichten: 49
- Lid geworden op: Za 26 Dec 2009, 17:57
- Ik ben een..: geen van bovenstaande
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
-
Marcel DirksMa
- mxdn winner
- Berichten: 995
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 17:38
- Ik ben een..: van de pers en ik schrijf artikels over de motocross
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Locatie: Motocrossland
- Contact:
Re: 31.10 Enduro rit Handel (NL)
Ik kan helaas niet, familiale verplichtingen maar anders was ik zeker gegaan. Moet een mooie rit zijn (naar Nederlandse normen).
0 x
- Marco Vroon
- 80cc pilot
- Berichten: 49
- Lid geworden op: Za 26 Dec 2009, 17:57
- Ik ben een..: geen van bovenstaande
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: 31.10 Enduro rit Handel (NL)
Marcel Dirks schreef:Ik kan helaas niet, familiale verplichtingen maar anders was ik zeker gegaan. Moet een mooie rit zijn (naar Nederlandse normen).
Was indd een top rit ondanks het slechte weer druk bezocht..
0 x
#176
-
Fons Van LoonFo
- mxdn winner
- Berichten: 859
- Lid geworden op: Di 22 Sep 2009, 20:33
- Ik ben een..: geen van bovenstaande
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: 31.10 Enduro rit Handel (NL)
En Marco hoeveel toeren hebt ge gedaan ? Ik had aan 3 genoeg.Maar wel de moeite weer!
0 x
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast