31.10 Enduro rit Handel (NL)

hier alles ivm enduro!
Gebruikersavatar
Marco Vroon
80cc pilot
Berichten: 49
Lid geworden op: Za 26 Dec 2009, 17:57
Ik ben een..: geen van bovenstaande
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

31.10 Enduro rit Handel (NL)

Berichtdoor Marco Vroon Wo 27 Okt 2010, 18:56

Wie??
0 x


#176
Ma
Marcel Dirks
mxdn winner
Berichten: 995
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 17:38
Ik ben een..: van de pers en ik schrijf artikels over de motocross
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: Motocrossland
Contact:

Re: 31.10 Enduro rit Handel (NL)

Berichtdoor Marcel Dirks Do 28 Okt 2010, 20:11

Ik kan helaas niet, familiale verplichtingen maar anders was ik zeker gegaan. Moet een mooie rit zijn (naar Nederlandse normen).
0 x


Gebruikersavatar
Marco Vroon
80cc pilot
Berichten: 49
Lid geworden op: Za 26 Dec 2009, 17:57
Ik ben een..: geen van bovenstaande
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: 31.10 Enduro rit Handel (NL)

Berichtdoor Marco Vroon Zo 31 Okt 2010, 21:16

Marcel Dirks schreef:Ik kan helaas niet, familiale verplichtingen maar anders was ik zeker gegaan. Moet een mooie rit zijn (naar Nederlandse normen).


Was indd een top rit ondanks het slechte weer druk bezocht..
0 x


#176
Fo
Fons Van Loon
mxdn winner
Berichten: 859
Lid geworden op: Di 22 Sep 2009, 20:33
Ik ben een..: geen van bovenstaande
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: 31.10 Enduro rit Handel (NL)

Berichtdoor Fons Van Loon Vr 12 Nov 2010, 20:05

En Marco hoeveel toeren hebt ge gedaan ? Ik had aan 3 genoeg.Maar wel de moeite weer!
0 x


Terug naar “enduro world”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast

Aanmelden · Registreer