gezocht enduro circuit

hier alles ivm enduro!
Do
Dourte Gerrit
ama sx 250 champ
Berichten: 732
Lid geworden op: Ma 12 Okt 2009, 19:28
Ik ben een..: geen van bovenstaande
Ik ben aangesloten bij..: FFM (fr)

gezocht enduro circuit

Berichtdoor Dourte Gerrit Vr 03 Aug 2012, 22:47

Ben op zoek naar een enduro circuit in de streek van Arlon , Metz liefst waar men mag rijden met een mx motor .
0 x


Da
Davy Vanderheyden
80cc pilot
Berichten: 43
Lid geworden op: Wo 09 Sep 2009, 11:15
Ik ben een..: geen van bovenstaande
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: gezocht enduro circuit

Berichtdoor Davy Vanderheyden Ma 06 Aug 2012, 14:02

Gerrit, in Belgie kan je naar Bilstain gaan, da's een mooi enduro domein. Cross circuit daar is wel meestal gesloten. Wij zijn een paar weken geleden naar een enduro domein in Frankrijk gereden, in Salives (een beetje voor Dijon). Is wel 4 uur rijden, maar absoluut de moeite!! Je kan ter plaatse slapen of een Gite in de buurt huren. Daar passeert jaarlijks ook het Franse kampioenschap enduro. Er liggen waarschijnlijk een 3 tal uitgetekende crossomlopen, 1 permanente enduro proef die je zelf in het bos kan verlengen (wij reden een proef van 6 minuten ongeveer) en een groot domein met vele wegen in de bossen of de groeves waar je zelf nog iets kan maken.

Veel plezier!
0 x


Do
Dourte Gerrit
ama sx 250 champ
Berichten: 732
Lid geworden op: Ma 12 Okt 2009, 19:28
Ik ben een..: geen van bovenstaande
Ik ben aangesloten bij..: FFM (fr)

Re: gezocht enduro circuit

Berichtdoor Dourte Gerrit Di 07 Aug 2012, 21:33

How Davy , dat laatste lijkt me wel wat , wij zitten nu 3 weken in Vogezen , misschien maken we wel de verplaatsing ?? zoniet hou ik in men achterhoofd voor later , thanks .
Weten dat we er een paar keer al bijna voorbij gereden hebben dit jaar junior in Metz enz
Ook nabij Dijon ligt er een knap mx circuit in Saint Remy , hele lieve mensen en ze doen altijd open ( elect. en douches ) super hoor !!
In ieder geval bedankt en ik laat zeker iets weten he !!
MX Dourte
0 x


Vi
Vincent Schellinck
peewee pilot
Berichten: 3
Lid geworden op: Do 26 Dec 2013, 14:40
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: gezocht enduro circuit

Berichtdoor Vincent Schellinck Do 26 Dec 2013, 15:01

Ik pik hier graag even op in, heb sinds een jaar terug een enduro en ben op zoek naar enduro domein binnen een straal van 400km rond brussel. Of een qua bezetting kalme crossomloop mag ook vermeld worden. Bestaat er in deze tijd ergens nog zoiets als Kallo 10-15jaar terug?

Gewoon een plaats waar je kan 'spelen' zonder van je motor gereden te worden. Zijn er nuttige links te vinden van domeinen in bv frankrijk want echt veel vind ik er niet over, tenzij over crossomlopen. Antwoord mag gerust in Pm als dat verstandiger is.
0 x


Fo
Fons Van Loon
mxdn winner
Berichten: 859
Lid geworden op: Di 22 Sep 2009, 20:33
Ik ben een..: geen van bovenstaande
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: gezocht enduro circuit

Berichtdoor Fons Van Loon Ma 30 Dec 2013, 16:30

Vincent: Onze politiekers hebben jaren geleden samen met een bende politiek benoemde ambtenaren beslist om legaal enduro rijden onmogelijk te maken! Dus uwe plan trekken en zorgen dat ze u niet pakken!
0 x


Vi
Vincent Schellinck
peewee pilot
Berichten: 3
Lid geworden op: Do 26 Dec 2013, 14:40
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: gezocht enduro circuit

Berichtdoor Vincent Schellinck Wo 01 Jan 2014, 20:56

Ik bedoel vooral over de grenzen heen locaties Fons. Dat kouterbaan-gebagger heb ik wat gehad hier.
0 x


Terug naar “enduro world”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast

Aanmelden · Registreer