Pagina 1 van 1

25 april paasrit enduro

Geplaatst: Za 26 Mar 2011, 08:59
door Jeroen Vanrysselberghe
Wie doet er mee?
wie heeft er ervering mee?



ik doe men eerste endurorit mee :ugeek:
tips zijn welkom

http://www.endurogrensland.be/index.php?page=event&event=69

ook allroad mogelijk

Re: 25 april paasrit enduro

Geplaatst: Di 29 Mar 2011, 22:10
door Benedikte De Backer
Jeroen das een ritje in de kempen met wisselende stukken die je met roadbook of tripy rijd
de ritten van grensland zijn altijd mooi en verzorgd je vertrekt op het glosso circuit begint dan aan de rit en bij het inleveren van je roadbook na de rit mag je nog zoveel rondjes rijden als je wild :P

Ik heb me vorig jaar ook lid gemaakt van grensland want er zijn ook wat ritjes die enkel toegelaten zijn voor leden zoals de triatlon in juni, de nachtrit in december en der zijn er nog meer

Je kan ook nog altijd bij Marcel Sannen(bestuur) terecht met je vragen(ook op het forum aanwezig) en anders op b4b waar er binnenkort wel een topic wordt geopend :idea:


ps: zaterdag 2 april is het den Enclaverit in nl ( Ad Ketelaars) ook met tripy of roadbook das een ritje waar je geregeld de grens doorkruist nl/be (en heel veel zand) er liggen 4 soorten roadbooks klaar van rond de 200km en eentje van 320km....ik rij deze ook mee met nog 2 andere dames
ene gisteren nog mail gekregen van Ad, er was nog plaats ;)

Re: 25 april paasrit enduro

Geplaatst: Ma 25 Apr 2011, 21:52
door Jeroen Vanrysselberghe
net terug van de paasrit van grensland!

we hebben ons geamuzeerd! maar

3 wegversperingen door boze mensen,
ene met de auto dwars over de weg, 2 beken langs niemand kon door tot de politie kwam... die zeiden dat meneer onreglementair geparkeerd was :D


stof, stof en nog eens stof en dat geeft zo niet, maar dat dit langs fietswegels loopt waar 1000den mensen fietsten, echte barbaren wij endurorijders!

veel verharde weg gezien, weinig echte enduro, teveel huizen gezien. tzou beter geweest zijn met sliks.

ofwel had het parcour langs meer veldwegels moeten liggen (geen fietspaden of veldwegen met fietspad ernaast!) ofwel afgelast wegens te droog!

Re: 25 april paasrit enduro

Geplaatst: Di 26 Apr 2011, 09:37
door Steven Electeur
vond het zeer ondermaats, +50% op asfalt gereden en roadbooks klopten niet (extra lus) en op het einde altijd langs de drukste recreatiegebieden en fietsroutes van de streek gestuurd, tot grote frustratie van de andere recreanten(stof!!!)...

Re: 25 april paasrit enduro

Geplaatst: Di 26 Apr 2011, 12:44
door Benedikte De Backer
Er werd zelfs overwogen om dit evenement af te gelasten wegens de droogte

Der was inderdaad veel te veel stof.....en veel politie (4 combi's) :evil: .....effe rechtsomkeer en nummerplaat maar wettelijk gaan bevestigen

Deze rit was eerder een allroad dan enduroritje....wa jammer was

Was ook een compleet andere rit dan vorig jaar.... nu reden we richting Lummen en omstreken, terwijl dit vorig jaar Hoogstraten-Rijkevorsel en omstreken was.... en der was toen ook nogal wa modder.... dus dan ook nie te vergelijken met gisteren

Wij hebben de rit gereden met Tripy en hebben geen problemen ondervonden.....maar een paar vrienden met papieren roadbooks raakten blijkbaar da bos nie meer uit :roll:

Re: 25 april paasrit enduro

Geplaatst: Zo 15 Mei 2011, 19:44
door Benedikte De Backer
Der is best nog een leuk filmpje geplaatst op youtube van de rit

http://www.youtube.com/watch?v=6YtLHkhe ... e=youtu.be