Gesloten aanhanger

Op zoek naar een MX bike, MX onderdeel, MX kledij of iets anders? Misschien vind je het hier wel..
Th
Thomas Krops
125cc junior EK
Berichten: 54
Lid geworden op: Wo 24 Nov 2010, 18:34
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Gesloten aanhanger

Berichtdoor Thomas Krops Ma 12 Mei 2014, 12:53

Hallo,

Heeft er iemand nog een gesloten aanhanger te koop staan?
Wit met containersluiting. Enkel of dubbelasser maakt niet uit.
Moet wel onder de 750kg blijven (b rijbewijs)


Graag via pb als iemand wat heeft.

Mvg
0 x


Di
Dirk Vansummeren
125cc junior EK
Berichten: 78
Lid geworden op: Zo 09 Aug 2009, 22:16
Ik ben een..: geen van bovenstaande

Re: Gesloten aanhanger

Berichtdoor Dirk Vansummeren Za 24 Mei 2014, 08:35

de heer LUDO MIOT heeft een hele mooie te koop staan ,staat op facebook
0 x


Le
Leon Balder
mx2 wk rookie
Berichten: 298
Lid geworden op: Ma 20 Jul 2009, 23:09
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: VBM
Locatie: kinrooi
Contact:

Re: Gesloten aanhanger

Berichtdoor Leon Balder Za 24 Mei 2014, 12:43

0 x


Baseball, Football, Basketball...the "Balls" are provided for you...
~ In "Motocross", you have to bring your own ! www.boyd.be

Terug naar “gezocht”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten

Aanmelden · Registreer