Hallo,
Heeft er iemand nog een gesloten aanhanger te koop staan?
Wit met containersluiting. Enkel of dubbelasser maakt niet uit.
Moet wel onder de 750kg blijven (b rijbewijs)
Graag via pb als iemand wat heeft.
Mvg
Gesloten aanhanger
-
Thomas KropsTh
- 125cc junior EK
- Berichten: 54
- Lid geworden op: Wo 24 Nov 2010, 18:34
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
-
Dirk VansummerenDi
- 125cc junior EK
- Berichten: 78
- Lid geworden op: Zo 09 Aug 2009, 22:16
- Ik ben een..: geen van bovenstaande
-
Leon BalderLe
- mx2 wk rookie
- Berichten: 298
- Lid geworden op: Ma 20 Jul 2009, 23:09
- Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
- Ik ben aangesloten bij..: VBM
- Locatie: kinrooi
- Contact:
Re: Gesloten aanhanger
0 x
Baseball, Football, Basketball...the "Balls" are provided for you...
~ In "Motocross", you have to bring your own ! www.boyd.be
~ In "Motocross", you have to bring your own ! www.boyd.be
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten