hey , meschien een dom vraagje , maar hoe kanje eigenlijk weten wanneer uw rem en koppelingshendel goed staan ? en idem voor het stuur.. ?
groetjes
stuur,hendels , hoe te plaatsen ?
-
Louis ProvostLo
- 125cc rookie
- Berichten: 135
- Lid geworden op: Do 16 Jul 2009, 17:32
- Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Brian Antonissen
- wk mister 875cc
- Berichten: 2020
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 21:05
- Ik ben een..: geen van bovenstaande
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: stuur,hendels , hoe te plaatsen ?
zelf zoeken tot je er comfortabel mee bent.
begin met je stuur in lijn te zetten met je vering en dan een tikje naar achter.
je rem en koppeling iets lager dan je stuur proberen.
maar gewoon zoeken tot het goed is voor jou.
begin met je stuur in lijn te zetten met je vering en dan een tikje naar achter.
je rem en koppeling iets lager dan je stuur proberen.
maar gewoon zoeken tot het goed is voor jou.
0 x
"Comparing times between smaller and larger cc bikes is a time honored tradition of the know nothing idiot."
-
Johan Van HelvoortJo
- mx1 wk rookie
- Berichten: 317
- Lid geworden op: Wo 22 Jul 2009, 09:58
- Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: stuur,hendels , hoe te plaatsen ?
boutjes niet te vast aan draaien van de koppelings handel en de rem
scheelt een hele hoop handels per jaar
bij een val draaid de handel gewoon iets omhoog ipv af te breken.........
scheelt een hele hoop handels per jaar
bij een val draaid de handel gewoon iets omhoog ipv af te breken.........
0 x
-
Dimitri LamoteDi
- world THQ sx champ
- Berichten: 1661
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 19:14
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: UFOLEP (fr)
Re: stuur,hendels , hoe te plaatsen ?
de hendels een beetje naar binnen zettenniet tegen je handvaten, kijken naar je hefboom van je rem en koppelingshendel enne ze breken dan ook niet zo makkelijk.
Mijn stuur staat gelijk met de vork en dan iets naar voren,maken dat je goed al rechtstaand kunt rijden
Mijn stuur staat gelijk met de vork en dan iets naar voren,maken dat je goed al rechtstaand kunt rijden
0 x
- Brian Antonissen
- wk mister 875cc
- Berichten: 2020
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 21:05
- Ik ben een..: geen van bovenstaande
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: stuur,hendels , hoe te plaatsen ?
om je hendels heel te houden kan je wat teflon tape rond het stuur doen, zodat ze wat draaien als je valt.
0 x
"Comparing times between smaller and larger cc bikes is a time honored tradition of the know nothing idiot."
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten