handvatten

problemen met je crossmoto? wie weet kunnen ze U hier helpen..
Ch
Christof Decraemer
125cc rookie
Berichten: 107
Lid geworden op: Zo 20 Nov 2011, 20:31
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden

handvatten

Berichtdoor Christof Decraemer Di 02 Okt 2012, 20:51

hey ik ben op zoek naar de beste keuze handvatten voor op mijn yz 125.

ik heb wel veel last van opgepompte armen mss dat het ook door men handvaten kwam?

vroeger had ik deze.zeer tevreden van maar bijna niet meer te verkrijgen.


Afbeelding

Uploaded with ImageShack.us

ik heb deze gezien waar ik wel intresse in heb.

http://www.benl.ebay.be/itm/Poignees-PR ... 231fd4b5a0

zijn er nog handvaten waarvan jullie zeer tevreden van waren.let me know.

groeten
0 x


Gebruikersavatar
Matthias Vermeersch
world THQ sx champ
Berichten: 1524
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 20:49
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: MCLB
Locatie: West vlaanderen
Contact:

Re: handvatten

Berichtdoor Matthias Vermeersch Di 02 Okt 2012, 21:45

0 x


MCLB - Juniors MX1/3 - Yamaha YZ250 - #26
Ax
Axel Remue
mx2 wk rookie
Berichten: 253
Lid geworden op: Za 19 Dec 2009, 23:49
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond

Re: handvatten

Berichtdoor Axel Remue Di 02 Okt 2012, 22:13

De simpele renthal medium compound vind ik goed.
Had met de diamonds ook veel last van men armen.
Die medium compound zijn iets dunnen waardoor mijn greep niemeer zo hard is rond men stuur.
0 x


Ch
Christof Decraemer
125cc rookie
Berichten: 107
Lid geworden op: Zo 20 Nov 2011, 20:31
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden

Re: handvatten

Berichtdoor Christof Decraemer Wo 03 Okt 2012, 15:40

ik heb domino,s aangeschaft.bedankt voor diegene die gereageerd hebben.
0 x


Gebruikersavatar
Davy Vanderhaeghen
ama lites national champ
Berichten: 535
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 21:37
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: MCLB
Locatie: USofMX

Re: handvatten

Berichtdoor Davy Vanderhaeghen Vr 05 Okt 2012, 13:13

De Renthal kevlars!!
0 x


HONDA VANDEVELDE
racing by DIRK TANGHE
mx#41
you're never to old to be young and stupid!

Terug naar “mecanic area”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten

Aanmelden · Registreer