Stikkers lossen

problemen met je crossmoto? wie weet kunnen ze U hier helpen..
Da
David Caekelberghs
mx2 amateur champ
Berichten: 152
Lid geworden op: Wo 18 Aug 2010, 21:12
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Stikkers lossen

Berichtdoor David Caekelberghs Wo 26 Sep 2012, 09:13

Weet er iemand hoe je het best je stikkers terug op je plastiek kan plakken? Ik heb 3 maanden geleden een nieuwe kit plastiek gekocht en splinternieuwe stikkers eropgeplakt. Maar aan de radiatorkappen beginnen die flappen al te lossen. Hoe kan je dit het beste repareren?

Greet

david
0 x


Ch
Christof Decraemer
125cc rookie
Berichten: 107
Lid geworden op: Zo 20 Nov 2011, 20:31
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden

Re: Stikkers lossen

Berichtdoor Christof Decraemer Wo 26 Sep 2012, 12:03

ik heb dat ooit opgelost met dubbelzijdig kleefband heeft nooit meer losgekomen.
0 x


Dr
Dre v. Hees
mx1 wk rookie
Berichten: 315
Lid geworden op: Di 28 Jul 2009, 17:30
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Stikkers lossen

Berichtdoor Dre v. Hees Wo 26 Sep 2012, 13:46

Gewoon, met bison-kit lijm.
Wel 15min. laten drogen voordat je beide delen laat kleven.
0 x


Gebruikersavatar
Gunny Michiels
mx all time winner
Berichten: 1277
Lid geworden op: Ma 31 Aug 2009, 21:23
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: MCLB
Locatie: aalst

Re: Stikkers lossen

Berichtdoor Gunny Michiels Wo 26 Sep 2012, 18:42

ik zou ook opteren met dubbelzijdige kleefband !
0 x


#66 Nieuwelingen open
Pa
Patrick Schruers
ama lites rookie
Berichten: 362
Lid geworden op: Zo 13 Sep 2009, 10:22
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Stikkers lossen

Berichtdoor Patrick Schruers Wo 26 Sep 2012, 19:35

ik neem gewoon secondenlijm en zelfs bij een nieuw setje leg ik een heel fijn lijntje rond de rand
0 x


Gebruikersavatar
Kenny Vanderheyden
mx2 wk champ
Berichten: 686
Lid geworden op: Ma 20 Jul 2009, 18:34
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VBM
Locatie: betekom
Contact:

Re: Stikkers lossen

Berichtdoor Kenny Vanderheyden Zo 07 Okt 2012, 11:15

int vervolg tegoei ontvette enstickers warm make me haardroger terwijl je plakt,heb nog nooit gehad da ze lossen
0 x


Pain is temporary..... Pride lasts forever
Pa
Patrick Schruers
ama lites rookie
Berichten: 362
Lid geworden op: Zo 13 Sep 2009, 10:22
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Stikkers lossen

Berichtdoor Patrick Schruers Ma 08 Okt 2012, 16:35

Da is nu eens iets wa ge juist nie mogt doen ,ze warm maken staat ook int groot op de stikkersetjes :-) maar het is van groot belang dat je een goed set hebt want heb al veel prul gezien
0 x


Gebruikersavatar
Julien Haemers
ama lites national champ
Berichten: 520
Lid geworden op: Ma 10 Aug 2009, 01:10
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: MCLB
Locatie: Kortrijk
Contact:

Re: Stikkers lossen

Berichtdoor Julien Haemers Ma 08 Okt 2012, 18:26

Amai probeer maar eens stickers te plakken zonder een heatgun of goeie haardroger.
Zonder heat gun krijg je er de plooien nooit uit.
Stickers plakken=
1) plastiek ontvetten met remreiniger
2) sticker kleven mbv heatgun.
3) een paar dagen laten liggen da de lijm kan uitharden.

btw, ik zou ze er helemaal af halen en met spuitlijm (contacktlijm) er weer op doen.
Komt zeker nooit meer los.
0 x


Ch
Christof Decraemer
125cc rookie
Berichten: 107
Lid geworden op: Zo 20 Nov 2011, 20:31
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden

Re: Stikkers lossen

Berichtdoor Christof Decraemer Di 09 Okt 2012, 20:11

ook altijd opletten met stickers dat je laat overkomen met de post tijdens de winter periode. dan kan de lijm vervriezen.heb dat ook eens meegeamaakt met een set uit de usa.en toen plakte het ook niet meer.anders nooit geen problemen gehad met andere.
0 x


Terug naar “mecanic area”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten

Aanmelden · Registreer