Weet er iemand hoe je het best je stikkers terug op je plastiek kan plakken? Ik heb 3 maanden geleden een nieuwe kit plastiek gekocht en splinternieuwe stikkers eropgeplakt. Maar aan de radiatorkappen beginnen die flappen al te lossen. Hoe kan je dit het beste repareren?
Greet
david
Stikkers lossen
-
David CaekelberghsDa
- mx2 amateur champ
- Berichten: 152
- Lid geworden op: Wo 18 Aug 2010, 21:12
- Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
-
Christof DecraemerCh
- 125cc rookie
- Berichten: 107
- Lid geworden op: Zo 20 Nov 2011, 20:31
- Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Re: Stikkers lossen
ik heb dat ooit opgelost met dubbelzijdig kleefband heeft nooit meer losgekomen.
0 x
-
Dre v. HeesDr
- mx1 wk rookie
- Berichten: 315
- Lid geworden op: Di 28 Jul 2009, 17:30
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: Stikkers lossen
Gewoon, met bison-kit lijm.
Wel 15min. laten drogen voordat je beide delen laat kleven.
Wel 15min. laten drogen voordat je beide delen laat kleven.
0 x
- Gunny Michiels
- mx all time winner
- Berichten: 1277
- Lid geworden op: Ma 31 Aug 2009, 21:23
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: MCLB
- Locatie: aalst
-
Patrick SchruersPa
- ama lites rookie
- Berichten: 362
- Lid geworden op: Zo 13 Sep 2009, 10:22
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: Stikkers lossen
ik neem gewoon secondenlijm en zelfs bij een nieuw setje leg ik een heel fijn lijntje rond de rand
0 x
- Kenny Vanderheyden
- mx2 wk champ
- Berichten: 686
- Lid geworden op: Ma 20 Jul 2009, 18:34
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VBM
- Locatie: betekom
- Contact:
Re: Stikkers lossen
int vervolg tegoei ontvette enstickers warm make me haardroger terwijl je plakt,heb nog nooit gehad da ze lossen
0 x
Pain is temporary..... Pride lasts forever
-
Patrick SchruersPa
- ama lites rookie
- Berichten: 362
- Lid geworden op: Zo 13 Sep 2009, 10:22
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: Stikkers lossen
Da is nu eens iets wa ge juist nie mogt doen ,ze warm maken staat ook int groot op de stikkersetjes
maar het is van groot belang dat je een goed set hebt want heb al veel prul gezien
0 x
- Julien Haemers
- ama lites national champ
- Berichten: 520
- Lid geworden op: Ma 10 Aug 2009, 01:10
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: MCLB
- Locatie: Kortrijk
- Contact:
Re: Stikkers lossen
Amai probeer maar eens stickers te plakken zonder een heatgun of goeie haardroger.
Zonder heat gun krijg je er de plooien nooit uit.
Stickers plakken=
1) plastiek ontvetten met remreiniger
2) sticker kleven mbv heatgun.
3) een paar dagen laten liggen da de lijm kan uitharden.
btw, ik zou ze er helemaal af halen en met spuitlijm (contacktlijm) er weer op doen.
Komt zeker nooit meer los.
Zonder heat gun krijg je er de plooien nooit uit.
Stickers plakken=
1) plastiek ontvetten met remreiniger
2) sticker kleven mbv heatgun.
3) een paar dagen laten liggen da de lijm kan uitharden.
btw, ik zou ze er helemaal af halen en met spuitlijm (contacktlijm) er weer op doen.
Komt zeker nooit meer los.
0 x
-
Christof DecraemerCh
- 125cc rookie
- Berichten: 107
- Lid geworden op: Zo 20 Nov 2011, 20:31
- Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Re: Stikkers lossen
ook altijd opletten met stickers dat je laat overkomen met de post tijdens de winter periode. dan kan de lijm vervriezen.heb dat ook eens meegeamaakt met een set uit de usa.en toen plakte het ook niet meer.anders nooit geen problemen gehad met andere.
0 x
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten