Ik heb ktm 150 sx gekocht nieuw maar vind de juiste sproeiers niet, ...
nu heb ik 45 rolantie / ori naald / 210 hoofdsproeier...
heeft veel koppel maar gaat loopt niet goed op hoge toeren wat moet ik doen ?
ktm sx 150 13'
-
Ro
- 80cc pilot
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
Re: ktm sx 150 13'
yamaha kopen.................. nee ik zou een grotere hoofdsproeier proberen als hij boven in niet doorloopt , of kijken of de cilinder op de jiuste hoogte staat te veel op compressie dan loopt hij ook niet door ff uitvogelen
succes
succes
0 x
- Matthias Vermeersch
- world THQ sx champ
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: MCLB
al geprobeerd als ie met avgas beter loopt? als de compressie redelijk hoog is zou het met avgas beter kunnen zijn..
0 x
MCLB - Juniors MX1/3 - Yamaha YZ250 - #26
-
Ja
- peewee pilot
- Ik ben aangesloten bij..: MCLB
Rowan van alebeek schreef:yamaha kopen.................. nee ik zou een grotere hoofdsproeier proberen als hij boven in niet doorloopt , of kijken of de cilinder op de jiuste hoogte staat te veel op compressie dan loopt hij ook niet door ff uitvogelen
succes
oke, hij heeft veel koppel maar loopt op top niet zal eens kijken naar zijn cilinder hoogte
andere uitlaat ( vanhasselt lijn ) helpt da veel ?
0 x
-
Di
- 125cc junior EK
- Ik ben een..: geen van bovenstaande
bij de handleiding die je gekregen hebt toen je die motor kocht staat er achterin een tabel hoe je setup van je carburator moet zijn . Wat heel belangrijk is ,is de afstelling van je powervalve ,dit bepaald hoe snel deze opengaat en sluit en dat kan je karakter van je motor ook voor een groot stuk bepalen .Ik weet niet uit welke regio u bent anders kan u bij mij ook terecht om deze af te stellen . mvg DVS
0 x
-
Wo
- mx2 wk rookie
- Ik ben een..: geen van bovenstaande
Inderdaad, kan ook aan de powervalve liggen. Ne maat van mij heeft da ook eens gehad met zijn 150 van 2011. Hij had net nieuwe piston enzo, maar ging ook niet in toeren, draaide voor de rest nochtans heel normaal.. Maar het was idd de powervalve die niet juist stond.
grtz
grtz
0 x
-
Ma
- mx2 wk rookie
- Ik ben aangesloten bij..: VMCF
Ik weet niet of je hier iets aan hebt, maar ik heb verschillende 150's gehad en zat met hetzelfde probleem. De oplossing hiervoor is een SXS cilinderkopje steken. Deze geeft minder compressie (meer volume) en daardoor kan de motor veel 'vrijer' doorlopen, zonder in te boeten aan koppel. Ik reed ook met de standaardnaald, 210 sproeier maar wel een grotere ralentiesproeier, 50 als ik mij niet vergis. Winter of zomer gaf de moto hiermee geen krimp en hij was nooit lui of te rijk.
0 x
-
Wi
- peewee pilot
- Ik ben aangesloten bij..: VMCF
Is da nie veel te rijk 210!! met een 150sx? de settings achterin het handbook stat 185 hoofdsproeier
0 x