Sx 250 2010

problemen met je crossmoto? wie weet kunnen ze U hier helpen..
Gebruikersavatar
Rens Dedecker
mx all time winner
Berichten: 1130
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 20:56
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Contact:

Sx 250 2010

Berichtdoor Rens Dedecker Do 12 Nov 2009, 19:35

Ik zoek iemand met wat ervaring met een nieuwe ktm sx 250 2takt.
Gewoon om dat motorische dingetjes te weten (sterkte powervalve veren, cdi curve, tantwielverhouding, sproeiersettings).

Er reed er iemand mee in de VMCF teamtroffee A in Kruishoutem, en die ging echt goe vooruit.
De mijne is net uit rodage en 'k vind dat nie echt goe gaat. :roll:
0 x


R.I.P Tim .. bon Ride la haut, on pense à toi!
Jo
Johan Van Helvoort
mx1 wk rookie
Berichten: 317
Lid geworden op: Wo 22 Jul 2009, 09:58
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Sx 250 2010

Berichtdoor Johan Van Helvoort Do 12 Nov 2009, 20:21

reed die toevallig met nr 16 ?
0 x


Gebruikersavatar
Rens Dedecker
mx all time winner
Berichten: 1130
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 20:56
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Contact:

Re: Sx 250 2010

Berichtdoor Rens Dedecker Do 12 Nov 2009, 21:39

Hoh Johan, tis al lang geleden... kweet nie meer juist welke numemr die had.
Kheb wel deze foto gevonden:
http://picasaweb.google.be/miekemxpics/20091026CrossKruishoutem25102009?authkey=Gv1sRgCI7V97zXzri7fQ#5397040852701418018
0 x


R.I.P Tim .. bon Ride la haut, on pense à toi!
St
Stefano Bruylandt
80cc pilot
Berichten: 45
Lid geworden op: Di 01 Sep 2009, 20:41
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VMCF

Re: Sx 250 2010

Berichtdoor Stefano Bruylandt Vr 13 Nov 2009, 08:51

@ Rens Dedecker, de piloot die je zoekt is Sep Dimitri,nationalen MX1-MX3,is nederlander van nationaliteit,woonplaats door mij niet gekend maar ge weet nu toch al ietsje meer.
0 x


Ra
Raf Aerts
80cc pilot
Berichten: 32
Lid geworden op: Vr 17 Jul 2009, 16:58
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VLM

Re: Sx 250 2010

Berichtdoor Raf Aerts Vr 13 Nov 2009, 11:44

Die veren voor de powervalve scheelt inderdaad een pak! Je hebt er normaal 3 bijgeleverd ? Dacht dat de minst straffe veer het beste ging. En qua tandwielen moet je een beetje voelen. Probeer een keer 13-49 ofzo da marcheert meestal wel goe op ne 250!
Ge kunt ook altijd naar u dealer gaan e met u vragen das mss nog het gemakkelijkste.
Greetz
0 x


Jo
Johan Van Helvoort
mx1 wk rookie
Berichten: 317
Lid geworden op: Wo 22 Jul 2009, 09:58
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Sx 250 2010

Berichtdoor Johan Van Helvoort Vr 13 Nov 2009, 20:02

ken wel een zeer goede mechanieker voor een ktm in de omgeving van het honda park
die heeft de 150 van mijn zoon afgesteld amaai nog nooit zo goed gedraaid
en ik heb zeer veel goede dingen over hem gehoord van andere ktm rijder die bij hem komen
0 x


Gebruikersavatar
Charly De Clercq
ama lites national champ
Berichten: 459
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 22:39
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VMCF
Locatie: Lokeren
Contact:

Re: Sx 250 2010

Berichtdoor Charly De Clercq Vr 13 Nov 2009, 20:43

Ronny Van Hove ;)
0 x


BRUNOX, De 5 functiespray met Turboline
Info ? ---> http://www.patricksoors.be/brunox_pagina.htm
Bestelling ? ---> jorisstilten@skynet.be
---> www.charlydeclercq-mx.tk <---
Gebruikersavatar
Rens Dedecker
mx all time winner
Berichten: 1130
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 20:56
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Contact:

Re: Sx 250 2010

Berichtdoor Rens Dedecker Vr 13 Nov 2009, 21:02

Ik kan zelf wel wat sleutelen maar wat nuttige tips scheelt een hoop testwerk :)
0 x


R.I.P Tim .. bon Ride la haut, on pense à toi!
Gebruikersavatar
Davy Sanders
european champ mx2
Berichten: 208
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 18:12
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond

Re: Sx 250 2010

Berichtdoor Davy Sanders Vr 13 Nov 2009, 21:43

een andere uitlaat en sxs cdi heeft ook veel verschil
0 x


Jo
Johan Van Helvoort
mx1 wk rookie
Berichten: 317
Lid geworden op: Wo 22 Jul 2009, 09:58
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Sx 250 2010

Berichtdoor Johan Van Helvoort Vr 13 Nov 2009, 21:45

wat doet zo een cdi precies ?
in welk gebied krijg ik meer vermogen ?
0 x


Gebruikersavatar
Rens Dedecker
mx all time winner
Berichten: 1130
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 20:56
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Contact:

Re: Sx 250 2010

Berichtdoor Rens Dedecker Za 14 Nov 2009, 14:12

Kheb al met een 2007 gereden met een fabrieksuitlaat en dat was wel de bom.
Maar dat was overdreven en niet nodig vind 'k. Te geweldig is ook wat :shock:

CDI veranderd je onstekingscurve, hier en daar meer voorontsteking enzo, bolt dan wat hoger in toeren en trekt er wa sneller door.
0 x


R.I.P Tim .. bon Ride la haut, on pense à toi!
Gebruikersavatar
Charly De Clercq
ama lites national champ
Berichten: 459
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 22:39
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VMCF
Locatie: Lokeren
Contact:

Re: Sx 250 2010

Berichtdoor Charly De Clercq Za 14 Nov 2009, 14:52

ne goeie Van Hasselt doet al veel zé en dan nog cdi veranderen en wa tandwielverhouding en je krijgt een bom !!!
0 x


BRUNOX, De 5 functiespray met Turboline
Info ? ---> http://www.patricksoors.be/brunox_pagina.htm
Bestelling ? ---> jorisstilten@skynet.be
---> www.charlydeclercq-mx.tk <---
Da
Dave Coekaerts
mx all time winner
Berichten: 1060
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 19:00
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Locatie: Aarschot

Re: Sx 250 2010

Berichtdoor Dave Coekaerts Za 14 Nov 2009, 15:06

Charly De Clercq schreef:ne goeie Van Hasselt doet al veel zé en dan nog cdi veranderen en wa tandwielverhouding en je krijgt een bom !!!


En den Brunox ni vergete natuurlek hee..
0 x


Gebruikersavatar
Charly De Clercq
ama lites national champ
Berichten: 459
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 22:39
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VMCF
Locatie: Lokeren
Contact:

Re: Sx 250 2010

Berichtdoor Charly De Clercq Za 14 Nov 2009, 15:11

ook nog wa aanpassingen doen kwa onsteking enzo ...
0 x


BRUNOX, De 5 functiespray met Turboline
Info ? ---> http://www.patricksoors.be/brunox_pagina.htm
Bestelling ? ---> jorisstilten@skynet.be
---> www.charlydeclercq-mx.tk <---
Gebruikersavatar
Brian Antonissen
wk mister 875cc
Berichten: 2020
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 21:05
Ik ben een..: geen van bovenstaande
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Sx 250 2010

Berichtdoor Brian Antonissen Za 14 Nov 2009, 16:51

DC: er mag wel eens gelachen worden, maar je moet ook niet overdrijven he.
0 x


"Comparing times between smaller and larger cc bikes is a time honored tradition of the know nothing idiot."
Gebruikersavatar
Rens Dedecker
mx all time winner
Berichten: 1130
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 20:56
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Contact:

Re: Sx 250 2010

Berichtdoor Rens Dedecker Za 14 Nov 2009, 19:08

Die tuning is al nie nodig, zo een bak moet gewoon goed gaan standaart goed afgesteld.
0 x


R.I.P Tim .. bon Ride la haut, on pense à toi!
Di
Dimitri Lamote
world THQ sx champ
Berichten: 1661
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 19:14
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: UFOLEP (fr)

Re: Sx 250 2010

Berichtdoor Dimitri Lamote Za 14 Nov 2009, 22:00

standaart moet je er ook al mee kunnen kanonnen hoor,er zal wel het één en ander niet goed afgeregeld staan vermoedt ik renske.
0 x


Terug naar “mecanic area”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten

Aanmelden · Registreer