mx filters
-
Johan PeetermansJo
- mx2 amateur champ
- Berichten: 198
- Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 03:08
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VBM
Re: mx filters
ik vind die filters van DT1 maar niks, de zoon gebruikt ze op zijn 150 en zijn dit jaar al 3 keer op de cross gekomen en als ik na de training de filter wilde wisselen en de nieuwe uit het zakje haalde was deze achteraan gescheurd en dus niet bruikbaar,als je deze dan ging terugbrengen kreeg je als antwoord dat kan gebeuren, maar daar heb je niets aan op een cross
0 x
JMP
-
Johan ClootsJo
- mx all time winner
- Berichten: 1419
- Lid geworden op: Do 23 Jul 2009, 11:14
- Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Locatie: Lille
Re: mx filters
Ik doe het nog altijd zelf,zo'n lastige job is dat nu ook weer niet vind ik,dat is een gewoonte als een ander,dat hoort er bij en ik zal het altijd zelf blijven doen,maar da's mijn mening daarover. 
0 x
Jokes33
-
De Groote MarioDe
- european champ mx2
- Berichten: 223
- Lid geworden op: Ma 24 Aug 2009, 12:15
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VMCF
Re: mx filters
Bij welke dealer was dit !
normaal moeten ze u een andere geven , wij hebben het ook voor gehad en
het was geen probleem om te ruilen .
normaal moeten ze u een andere geven , wij hebben het ook voor gehad en
het was geen probleem om te ruilen .
0 x
- Brian Antonissen
- wk mister 875cc
- Berichten: 2020
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 21:05
- Ik ben een..: geen van bovenstaande
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: mx filters
Is inderdaad geen probleem om die te ruilen normaal, maar als je ergens aan het trainen bent, zijn er meestal geen dealers in de buurt.
0 x
"Comparing times between smaller and larger cc bikes is a time honored tradition of the know nothing idiot."
- Charly De Clercq
- ama lites national champ
- Berichten: 459
- Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 22:39
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VMCF
- Locatie: Lokeren
- Contact:
Re: mx filters
meestal is de patat toch ook op de trainingsomlopen en kan je bij hem inruilen ?
0 x
BRUNOX, De 5 functiespray met Turboline
Info ? ---> http://www.patricksoors.be/brunox_pagina.htm
Bestelling ? ---> jorisstilten@skynet.be
---> www.charlydeclercq-mx.tk <---
Info ? ---> http://www.patricksoors.be/brunox_pagina.htm
Bestelling ? ---> jorisstilten@skynet.be
---> www.charlydeclercq-mx.tk <---
-
Johan ClootsJo
- mx all time winner
- Berichten: 1419
- Lid geworden op: Do 23 Jul 2009, 11:14
- Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Locatie: Lille
Re: mx filters
tegoei controleren he,lever de vuil binnen,ontvang nieuwe en controleer ineens of ze niet gescheurd zijn of dergelijke,dat bespaart een beetje ellende he.
0 x
Jokes33
- Joeri Grandjean
- mx2 wk champ
- Berichten: 634
- Lid geworden op: Do 16 Jul 2009, 11:13
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VLM
- Locatie: Houtvenne
Re: mx filters
als je merkt dat er een scheur in zit, dan steek je die toch niet.. Dan kan je toch meteen ook aantonen dat het jouw fout niet is, en zal ruilen geen probleem mogen zijn
0 x
*AKA* Schicht
-
Johan ClootsJo
- mx all time winner
- Berichten: 1419
- Lid geworden op: Do 23 Jul 2009, 11:14
- Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Locatie: Lille
-
Johan Van HelvoortJo
- mx1 wk rookie
- Berichten: 317
- Lid geworden op: Wo 22 Jul 2009, 09:58
- Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: mx filters
ja ja is natuurlijk een oude wasmachine (na dat de vrouw klaagde dat er blauwe vlekskes in de was waren........ hoe zou dat kunnen ? gewoon ff in de naft en dan hup de machine in drogen klaar......
0 x
-
Johan ClootsJo
- mx all time winner
- Berichten: 1419
- Lid geworden op: Do 23 Jul 2009, 11:14
- Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Locatie: Lille
Re: mx filters
Hola,als ik dat moest doen dan was't hier wel kermis za,ik was die uit in petrolium,dan in warm water met een scheutje afwasmiddel goed knijpen,dan in warm water zonder zeep en dan in een oude was droger,zo een keteltje waar je een emmer onder zet,een kwartier later zijn die zo goed als droog,dan hang in die op mijn speciaal ontworpen luchtfilter waslijn en s'anderendaags zijn die proper fris gewassen en gedroogd.
En proper za mannekes.
En proper za mannekes.
0 x
Jokes33
- Brian Antonissen
- wk mister 875cc
- Berichten: 2020
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 21:05
- Ik ben een..: geen van bovenstaande
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: mx filters
ik geef ze af en pak er nieuwe mee, DT1 doet de rest:D
is echt wel een geniet ze als je soms 2-3 filters vuil hebt per zondag.
Ok, soms zitten er kapotte tussen, maar nooit geen problemen mee gehad om om te ruilen.
En als je een vijftal filters hebt, heb je er zowiezo nog wat op reserve bij.
is echt wel een geniet ze als je soms 2-3 filters vuil hebt per zondag.
Ok, soms zitten er kapotte tussen, maar nooit geen problemen mee gehad om om te ruilen.
En als je een vijftal filters hebt, heb je er zowiezo nog wat op reserve bij.
0 x
"Comparing times between smaller and larger cc bikes is a time honored tradition of the know nothing idiot."
-
Johan ClootsJo
- mx all time winner
- Berichten: 1419
- Lid geworden op: Do 23 Jul 2009, 11:14
- Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Locatie: Lille
Re: mx filters
Hey Brian als ge iedere zondag wedstrijd hebt en in de week nog ge trainen en noem maar op,dan is DT1 wel de geknipte oplossing he,anders sta je heel de week filters uit te wassen,ikke daartegen rijd maar sporadisch nu en dan en daarmee da ik daar tijd voor heb ik versta da maar al te goed. 
0 x
Jokes33
-
Johan Van HelvoortJo
- mx1 wk rookie
- Berichten: 317
- Lid geworden op: Wo 22 Jul 2009, 09:58
- Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: mx filters
denk da ik stop mee werken en fiters ga verkopen en schoon maken maneke wat een luxe ! mannen , weg brengen en weer ophalen
wat betaal je zo per filter ?
wat betaal je zo per filter ?
0 x
-
Johan ClootsJo
- mx all time winner
- Berichten: 1419
- Lid geworden op: Do 23 Jul 2009, 11:14
- Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Locatie: Lille
Re: mx filters
Da wil ik ook wel eens weten,maar voor mijne old timer gaan die er geen hebben denk ik

0 x
Jokes33
- Brian Antonissen
- wk mister 875cc
- Berichten: 2020
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 21:05
- Ik ben een..: geen van bovenstaande
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: mx filters
moet je eens aan Rudy Bouly vragen, bij betemo is dat via het team georganiseerd.
ik weet dat ze toch ook veel verschillende merken filters hebben, je kan het altijd eens vragen.
ik weet dat ze toch ook veel verschillende merken filters hebben, je kan het altijd eens vragen.
0 x
"Comparing times between smaller and larger cc bikes is a time honored tradition of the know nothing idiot."
- Keith Saro
- european champ mx2
- Berichten: 208
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 20:06
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VBM
Re: mx filters
wij maken die hier ook zelf zuiver ma lach niet he
eerst met benzine dan brengen we die naar de bruno's foodcorner daar is een wassallon
we steken die daar ook ff in het droogmachine dan in de olie en steken we die in zo een klein droogzwierderke met een emmerke onder en dan zijn die perfect ingeolied
alleen vrees ik die na ons het wasmachine daar gaan gebruiken niet zo content zijn
eerst met benzine dan brengen we die naar de bruno's foodcorner daar is een wassallon
alleen vrees ik die na ons het wasmachine daar gaan gebruiken niet zo content zijn
0 x
-
De Groote MarioDe
- european champ mx2
- Berichten: 223
- Lid geworden op: Ma 24 Aug 2009, 12:15
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VMCF
Re: mx filters
@Johan
er zal er wel eentje op passen ,of bel eens naar Boonen he dan maakt hij er enen voor uwe
oldtimer .
er zal er wel eentje op passen ,of bel eens naar Boonen he dan maakt hij er enen voor uwe
oldtimer .
0 x
-
Johan ClootsJo
- mx all time winner
- Berichten: 1419
- Lid geworden op: Do 23 Jul 2009, 11:14
- Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Locatie: Lille
Re: mx filters
Awel da zal ik eens doe se,da zou toch wel handig zijn he.
de filters die ik gebruik zijn er van twin air,en die kan ik daar zonder moeite bestellen,dus worden ze nog wel gemaakt he.
de filters die ik gebruik zijn er van twin air,en die kan ik daar zonder moeite bestellen,dus worden ze nog wel gemaakt he.
0 x
Jokes33
-
Peter De BackerPe
- mx all time winner
- Berichten: 1008
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 19:23
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VMCF
Re: mx filters
Ook bij Twin-air kan je terecht met je vuile luchtfilters.
Ik stuur er maandelijks een 150-tal naar toe voor mijn klanten.
Heb zelf een stock van een 300-tal filters.
(voor de Japanse merken en KTM)
Ik stuur er maandelijks een 150-tal naar toe voor mijn klanten.
Heb zelf een stock van een 300-tal filters.
(voor de Japanse merken en KTM)
0 x
http://www.motocross-shop.be
DB-Service Zelzate
DB-Service Zelzate
- Jan Meert
- mxdn winner
- Berichten: 992
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 19:13
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: MCLB
Re: mx filters
Ik was men filters uit met white-spirit , ik vul 3 emmers en was ze in elke emmer es uit.Daarna in een sopke mee warm water en dreft nog es uitwassen en dan goed uitspoelen. Uitnijpen in papier om grootste water op te nemen en te drogen leggen in gazettepapier.Daarna inwrijven met filterolie ( Putoline Action fluid) en terug in gazettepapier.Zo flik ik dat
0 x
SuzMxTeam #97 -MCLB Amateurs Open - Jan Meert Services * Service grasrobots * http://www.janmeertservices.be -
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten