mx filters

problemen met je crossmoto? wie weet kunnen ze U hier helpen..
Jo
Johan Peetermans
mx2 amateur champ
Berichten: 198
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 03:08
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VBM

Re: mx filters

Berichtdoor Johan Peetermans Zo 25 Okt 2009, 11:03

ik vind die filters van DT1 maar niks, de zoon gebruikt ze op zijn 150 en zijn dit jaar al 3 keer op de cross gekomen en als ik na de training de filter wilde wisselen en de nieuwe uit het zakje haalde was deze achteraan gescheurd en dus niet bruikbaar,als je deze dan ging terugbrengen kreeg je als antwoord dat kan gebeuren, maar daar heb je niets aan op een cross
0 x


JMP
Jo
Johan Cloots
mx all time winner
Berichten: 1419
Lid geworden op: Do 23 Jul 2009, 11:14
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: Lille

Re: mx filters

Berichtdoor Johan Cloots Zo 25 Okt 2009, 11:11

Ik doe het nog altijd zelf,zo'n lastige job is dat nu ook weer niet vind ik,dat is een gewoonte als een ander,dat hoort er bij en ik zal het altijd zelf blijven doen,maar da's mijn mening daarover. ;)
0 x


Jokes33
De
De Groote Mario
european champ mx2
Berichten: 223
Lid geworden op: Ma 24 Aug 2009, 12:15
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VMCF

Re: mx filters

Berichtdoor De Groote Mario Zo 25 Okt 2009, 11:14

Bij welke dealer was dit !
normaal moeten ze u een andere geven , wij hebben het ook voor gehad en
het was geen probleem om te ruilen .
0 x


Gebruikersavatar
Brian Antonissen
wk mister 875cc
Berichten: 2020
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 21:05
Ik ben een..: geen van bovenstaande
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: mx filters

Berichtdoor Brian Antonissen Zo 25 Okt 2009, 13:39

Is inderdaad geen probleem om die te ruilen normaal, maar als je ergens aan het trainen bent, zijn er meestal geen dealers in de buurt.
0 x


"Comparing times between smaller and larger cc bikes is a time honored tradition of the know nothing idiot."
Gebruikersavatar
Charly De Clercq
ama lites national champ
Berichten: 459
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 22:39
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VMCF
Locatie: Lokeren
Contact:

Re: mx filters

Berichtdoor Charly De Clercq Zo 25 Okt 2009, 14:36

meestal is de patat toch ook op de trainingsomlopen en kan je bij hem inruilen ?
0 x


BRUNOX, De 5 functiespray met Turboline
Info ? ---> http://www.patricksoors.be/brunox_pagina.htm
Bestelling ? ---> jorisstilten@skynet.be
---> www.charlydeclercq-mx.tk <---
Jo
Johan Cloots
mx all time winner
Berichten: 1419
Lid geworden op: Do 23 Jul 2009, 11:14
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: Lille

Re: mx filters

Berichtdoor Johan Cloots Zo 25 Okt 2009, 15:42

tegoei controleren he,lever de vuil binnen,ontvang nieuwe en controleer ineens of ze niet gescheurd zijn of dergelijke,dat bespaart een beetje ellende he.
0 x


Jokes33
Gebruikersavatar
Joeri Grandjean
mx2 wk champ
Berichten: 634
Lid geworden op: Do 16 Jul 2009, 11:13
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VLM
Locatie: Houtvenne

Re: mx filters

Berichtdoor Joeri Grandjean Ma 26 Okt 2009, 16:33

als je merkt dat er een scheur in zit, dan steek je die toch niet.. Dan kan je toch meteen ook aantonen dat het jouw fout niet is, en zal ruilen geen probleem mogen zijn
0 x


*AKA* Schicht
Jo
Johan Cloots
mx all time winner
Berichten: 1419
Lid geworden op: Do 23 Jul 2009, 11:14
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: Lille

Re: mx filters

Berichtdoor Johan Cloots Ma 26 Okt 2009, 20:12

voila :lol:
0 x


Jokes33
Jo
Johan Van Helvoort
mx1 wk rookie
Berichten: 317
Lid geworden op: Wo 22 Jul 2009, 09:58
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: mx filters

Berichtdoor Johan Van Helvoort Ma 26 Okt 2009, 20:14

ja ja is natuurlijk een oude wasmachine (na dat de vrouw klaagde dat er blauwe vlekskes in de was waren........ hoe zou dat kunnen ? gewoon ff in de naft en dan hup de machine in drogen klaar......
0 x


Jo
Johan Cloots
mx all time winner
Berichten: 1419
Lid geworden op: Do 23 Jul 2009, 11:14
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: Lille

Re: mx filters

Berichtdoor Johan Cloots Ma 26 Okt 2009, 20:31

Hola,als ik dat moest doen dan was't hier wel kermis za,ik was die uit in petrolium,dan in warm water met een scheutje afwasmiddel goed knijpen,dan in warm water zonder zeep en dan in een oude was droger,zo een keteltje waar je een emmer onder zet,een kwartier later zijn die zo goed als droog,dan hang in die op mijn speciaal ontworpen luchtfilter waslijn en s'anderendaags zijn die proper fris gewassen en gedroogd.
En proper za mannekes. :lol:
0 x


Jokes33
Gebruikersavatar
Brian Antonissen
wk mister 875cc
Berichten: 2020
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 21:05
Ik ben een..: geen van bovenstaande
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: mx filters

Berichtdoor Brian Antonissen Ma 26 Okt 2009, 20:40

ik geef ze af en pak er nieuwe mee, DT1 doet de rest:D

is echt wel een geniet ze als je soms 2-3 filters vuil hebt per zondag.

Ok, soms zitten er kapotte tussen, maar nooit geen problemen mee gehad om om te ruilen.
En als je een vijftal filters hebt, heb je er zowiezo nog wat op reserve bij.
0 x


"Comparing times between smaller and larger cc bikes is a time honored tradition of the know nothing idiot."
Jo
Johan Cloots
mx all time winner
Berichten: 1419
Lid geworden op: Do 23 Jul 2009, 11:14
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: Lille

Re: mx filters

Berichtdoor Johan Cloots Ma 26 Okt 2009, 20:43

Hey Brian als ge iedere zondag wedstrijd hebt en in de week nog ge trainen en noem maar op,dan is DT1 wel de geknipte oplossing he,anders sta je heel de week filters uit te wassen,ikke daartegen rijd maar sporadisch nu en dan en daarmee da ik daar tijd voor heb ik versta da maar al te goed. ;)
0 x


Jokes33
Jo
Johan Van Helvoort
mx1 wk rookie
Berichten: 317
Lid geworden op: Wo 22 Jul 2009, 09:58
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: mx filters

Berichtdoor Johan Van Helvoort Ma 26 Okt 2009, 20:52

denk da ik stop mee werken en fiters ga verkopen en schoon maken maneke wat een luxe ! mannen , weg brengen en weer ophalen
wat betaal je zo per filter ?
0 x


Jo
Johan Cloots
mx all time winner
Berichten: 1419
Lid geworden op: Do 23 Jul 2009, 11:14
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: Lille

Re: mx filters

Berichtdoor Johan Cloots Ma 26 Okt 2009, 20:54

Da wil ik ook wel eens weten,maar voor mijne old timer gaan die er geen hebben denk ik :lol: :lol:
0 x


Jokes33
Gebruikersavatar
Brian Antonissen
wk mister 875cc
Berichten: 2020
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 21:05
Ik ben een..: geen van bovenstaande
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: mx filters

Berichtdoor Brian Antonissen Ma 26 Okt 2009, 20:57

moet je eens aan Rudy Bouly vragen, bij betemo is dat via het team georganiseerd.

ik weet dat ze toch ook veel verschillende merken filters hebben, je kan het altijd eens vragen.
0 x


"Comparing times between smaller and larger cc bikes is a time honored tradition of the know nothing idiot."
Gebruikersavatar
Keith Saro
european champ mx2
Berichten: 208
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 20:06
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VBM

Re: mx filters

Berichtdoor Keith Saro Ma 26 Okt 2009, 21:02

wij maken die hier ook zelf zuiver ma lach niet he :lol:
eerst met benzine dan brengen we die naar de bruno's foodcorner daar is een wassallon :lol: we steken die daar ook ff in het droogmachine dan in de olie en steken we die in zo een klein droogzwierderke met een emmerke onder en dan zijn die perfect ingeolied
alleen vrees ik die na ons het wasmachine daar gaan gebruiken niet zo content zijn :lol:
0 x


De
De Groote Mario
european champ mx2
Berichten: 223
Lid geworden op: Ma 24 Aug 2009, 12:15
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VMCF

Re: mx filters

Berichtdoor De Groote Mario Ma 26 Okt 2009, 21:03

@Johan
er zal er wel eentje op passen ,of bel eens naar Boonen he dan maakt hij er enen voor uwe
oldtimer . :roll:
0 x


Jo
Johan Cloots
mx all time winner
Berichten: 1419
Lid geworden op: Do 23 Jul 2009, 11:14
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: Lille

Re: mx filters

Berichtdoor Johan Cloots Ma 26 Okt 2009, 21:07

Awel da zal ik eens doe se,da zou toch wel handig zijn he.
de filters die ik gebruik zijn er van twin air,en die kan ik daar zonder moeite bestellen,dus worden ze nog wel gemaakt he.
0 x


Jokes33
Pe
Peter De Backer
mx all time winner
Berichten: 1008
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 19:23
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VMCF

Re: mx filters

Berichtdoor Peter De Backer Ma 26 Okt 2009, 21:20

Ook bij Twin-air kan je terecht met je vuile luchtfilters.

Ik stuur er maandelijks een 150-tal naar toe voor mijn klanten.

Heb zelf een stock van een 300-tal filters.
(voor de Japanse merken en KTM)
0 x


Gebruikersavatar
Jan Meert
mxdn winner
Berichten: 992
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 19:13
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: MCLB

Re: mx filters

Berichtdoor Jan Meert Zo 15 Nov 2009, 17:31

Ik was men filters uit met white-spirit , ik vul 3 emmers en was ze in elke emmer es uit.Daarna in een sopke mee warm water en dreft nog es uitwassen en dan goed uitspoelen. Uitnijpen in papier om grootste water op te nemen en te drogen leggen in gazettepapier.Daarna inwrijven met filterolie ( Putoline Action fluid) en terug in gazettepapier.Zo flik ik dat
0 x


SuzMxTeam #97 -MCLB Amateurs Open - Jan Meert Services * Service grasrobots * http://www.janmeertservices.be -

Terug naar “mecanic area”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten

Aanmelden · Registreer