ktm sx 150 binne

problemen met je crossmoto? wie weet kunnen ze U hier helpen..
Gebruikersavatar
Julien Haemers
ama lites national champ
Berichten: 520
Lid geworden op: Ma 10 Aug 2009, 01:10
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: MCLB
Locatie: Kortrijk
Contact:

Re: ktm sx 150 binne

Berichtdoor Julien Haemers Zo 27 Dec 2009, 14:37

Werner Castelyns schreef:
Rens Dedecker schreef:
Werner Castelyns schreef:[
Awel Juliën, ge hebt volgens mij nog maar eens gelijk, 'k was mezelf al aan 't afvragen waarom ik er deze keer geen last van heb en al de anderen wel.
...meestal is 't andersom... :lol: :lol:


Hij heeft niet voor niet de outlet mx quiz gewonnen hé werner ;)


Ja, da's waar ook...
Daarmee is nog maar eens bewezen hoe vergankelijk de roem is... :lol: :lol: :lol:


Haha jammergenoeg ken ik nie zoveel van mijn school dingens :cry:
Ik zit nu in de blok (vandaar da ik meer op het forum zit hehe).
0 x


Terug naar “mecanic area”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Baidu [Spider] en 6 gasten

Aanmelden · Registreer