Werner Castelyns schreef:Rens Dedecker schreef:Werner Castelyns schreef:[
Awel Juliën, ge hebt volgens mij nog maar eens gelijk, 'k was mezelf al aan 't afvragen waarom ik er deze keer geen last van heb en al de anderen wel.
...meestal is 't andersom...![]()
Hij heeft niet voor niet de outlet mx quiz gewonnen hé werner
Ja, da's waar ook...
Daarmee is nog maar eens bewezen hoe vergankelijk de roem is...![]()
![]()
Haha jammergenoeg ken ik nie zoveel van mijn school dingens
Ik zit nu in de blok (vandaar da ik meer op het forum zit hehe).