Urenteller Resetten

problemen met je crossmoto? wie weet kunnen ze U hier helpen..
Je
Jelle Vanhoof
mx all time winner
Berichten: 1025
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:14
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VBM
Locatie: Lommelwood
Contact:

Urenteller Resetten

Berichtdoor Jelle Vanhoof Do 17 Dec 2009, 19:25

Hello k'heb vorig jaar zo een urenteller van pro circuit gekocht en die moest je normaal kunnen resetten . Nu weet ik niet hoe dit moet . Kan me iemand dit zeggen ?

Grtz Jelle
0 x


Vlm Inters mx1 #12
Bmb Nationalen mx1 #94
Gebruikersavatar
Niki Six
european champ mx2
Berichten: 225
Lid geworden op: Ma 27 Jul 2009, 18:32
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: UFOLEP (fr)
Locatie: Ieper
Contact:

Re: Urenteller Resetten

Berichtdoor Niki Six Do 17 Dec 2009, 21:42

is dat niet met 2 pinnentjes aan achterkant dat je even moet aan elkaar verbinden normaal zat er een klein blokje bij met 2pinnetjes aan die je op de andere kon duwen
0 x


Gebruikersavatar
Michiel Borghs
125cc rookie
Berichten: 126
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 21:40
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: VLM
Contact:

Re: Urenteller Resetten

Berichtdoor Michiel Borghs Vr 18 Dec 2009, 12:06

Ik denk eh, dat ge stiekem alle urentellers kunt resetten...
Het is slecht voor de verkoop want dan moet iedereen er maar eentje kopen, dus daarom zegt men maar dat het niet gaat :)
0 x


This burn is on tour !
Gebruikersavatar
Niki Six
european champ mx2
Berichten: 225
Lid geworden op: Ma 27 Jul 2009, 18:32
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: UFOLEP (fr)
Locatie: Ieper
Contact:

Re: Urenteller Resetten

Berichtdoor Niki Six Za 19 Dec 2009, 18:03

er bestaan er echt wel die je kan resetten en dan steekt er zo'n stukje bij met 2pinnetjes. Ik gebruik deze
http://dominus.rideshop.com/ViewProduct ... /7442.aspx

grtz
0 x


Pe
Peter Erkens
mx2 amateur champ
Berichten: 188
Lid geworden op: Zo 02 Aug 2009, 16:29
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Urenteller Resetten

Berichtdoor Peter Erkens Di 05 Jan 2010, 19:37

Mijn urenteller doet het niet. Ik heb die om de bougiekabel heen gedraaid en vast gezet met een tailrip?

Iemand suggesties? Betreft een nieuwe 4takt suzuki
0 x


Lu
Luc Smolders
mx2 wk rookie
Berichten: 278
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 09:47
Ik ben een..: geen van bovenstaande
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Urenteller Resetten

Berichtdoor Luc Smolders Wo 06 Jan 2010, 14:53

kijk bij die andere post op het forum onder onderwerp urenteller
0 x


Terug naar “mecanic area”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten

Aanmelden · Registreer