probleem met plastiek van moto
-
Kenny MichielsKe
- mx1 wk rookie
- Berichten: 316
- Lid geworden op: Za 18 Jul 2009, 21:22
- Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Locatie: omg lier
probleem met plastiek van moto
hallo zou men oude stickerset willen verwijderen,maar dan blijft er lijm op men plastiek zitten hoe krijg ik die daar gemakkelijk af ?(plastiek is niets aan dus kan hem nog gebruiken dan) 
0 x
-
Louis ProvostLo
- 125cc rookie
- Berichten: 135
- Lid geworden op: Do 16 Jul 2009, 17:32
- Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: probleem met plastiek van moto
ik gebruik gewoon altijd mijn nagels
gwn wa die lijm opwarmen met nen haardroger ofzo , en da komt dan maklijker los.
gwn wa die lijm opwarmen met nen haardroger ofzo , en da komt dan maklijker los.
0 x
-
Kenny MichielsKe
- mx1 wk rookie
- Berichten: 316
- Lid geworden op: Za 18 Jul 2009, 21:22
- Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Locatie: omg lier
Re: probleem met plastiek van moto
@louis zo ver had ik ook al gedacht zene
ma zou wel een vlugger oplossing willen hebben?
0 x
- Keith Saro
- european champ mx2
- Berichten: 208
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 20:06
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VBM
Re: probleem met plastiek van moto
remmenreiniger erop en dan met een vodje afvegen zo doe ik het
0 x
-
Kenny MichielsKe
- mx1 wk rookie
- Berichten: 316
- Lid geworden op: Za 18 Jul 2009, 21:22
- Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Locatie: omg lier
Re: probleem met plastiek van moto
dus als ik het begrijp,remenreiniger opspuiten en dan met een vod afvegen?dat zal ik eens proberen,alvast bedankt 
0 x
- Keith Saro
- european champ mx2
- Berichten: 208
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 20:06
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VBM
Re: probleem met plastiek van moto
ja rechtstreeks op de plastiek spuiten, ma wel met kleine stukjes beginnen, dus niet dadelijk heel de plastiek onderspuiten en dan goed wrijven met een vodje en ge zult zien da het eraf gaat, ook regelmatig een proper stuk van u vodje nemen anders wrijft ge de lijm die op u vod zit er terug op
0 x
-
Kenny MichielsKe
- mx1 wk rookie
- Berichten: 316
- Lid geworden op: Za 18 Jul 2009, 21:22
- Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Locatie: omg lier
-
Joost JonkersJo
- 50cc rider
- Berichten: 18
- Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 09:46
- Ik ben een..: geen van bovenstaande
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Locatie: asten
- Contact:
Re: probleem met plastiek van moto
je kunt ook gewoon wat benzine in een potje doen en met een kwast op de kappen doen. dat vervliegt niet zo vlug als remmen reiniger. dan als het goed nat is gewoon met een oude doek de lijm afvegen. wel regelmatig een zuiver stuk doek pakken. anders ben je lijm alleen maar aan het rond smeren.
0 x
Jarel Motorsport
http://www.jarelmotorsport.nl
http://www.jarelmotorsport.nl
- Christophe Vangeel
- 125cc rookie
- Berichten: 143
- Lid geworden op: Vr 20 Nov 2009, 12:20
- Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: probleem met plastiek van moto
Zeker geen benzine of thinner gebruiken want dan ga je de plastiek dof maken.
Ik gebruik altijd silicoonremover en dat is een ontvetter wat gebruikt word om auto's en dergelijke te ontvetten om te spuiten. Doet niets aan de plastiek en is krachtig genoeg om lijm op te lossen en is een zeer goede ontvetter.
Ik haal dat bij Govaerts in Alken
Govaerts Jo NV
Kolmen Industrieterrein 1202
3570 Alken
011 31 52 53
Ik gebruik altijd silicoonremover en dat is een ontvetter wat gebruikt word om auto's en dergelijke te ontvetten om te spuiten. Doet niets aan de plastiek en is krachtig genoeg om lijm op te lossen en is een zeer goede ontvetter.
Ik haal dat bij Govaerts in Alken
Govaerts Jo NV
Kolmen Industrieterrein 1202
3570 Alken
011 31 52 53
0 x
-
Hendrickx WesHe
- 125cc junior EK
- Berichten: 64
- Lid geworden op: Wo 09 Dec 2009, 14:40
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VLM
Re: probleem met plastiek van moto
insmeren met petrol 10min laten trekken
afvegen met een doek,regelmatig doek vervangen
ontvetten met wasbenzine
nieuwe stickers erop
weer goed voor een jaar
afvegen met een doek,regelmatig doek vervangen
ontvetten met wasbenzine
nieuwe stickers erop
weer goed voor een jaar
0 x
-
Davy BrouwersDa
- 50cc rider
- Berichten: 28
- Lid geworden op: Ma 12 Okt 2009, 22:17
- Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Locatie: Kaulille
Re: probleem met plastiek van moto
Er is een spuitbus van 3M Cleaner spray speciaal om lijm te verwijderen.
Dit gebruiken de firma's die reclame wagens etc bestickeren ook.
Werkt perfect ! Google maar eens op "3M 50098"
Dit gebruiken de firma's die reclame wagens etc bestickeren ook.
Werkt perfect ! Google maar eens op "3M 50098"
0 x
-
Brent De VliegerBr
- 125cc junior EK
- Berichten: 71
- Lid geworden op: Wo 28 Okt 2009, 19:26
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
- Lander Vanderstraeten
- wk mister 875cc
- Berichten: 2451
- Lid geworden op: Ma 13 Jul 2009, 19:01
- Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Locatie: Kortrijk, West-Vlaanderen
- Contact:
Re: probleem met plastiek van moto
inderdaad, met benzine gaat dit prima!
0 x
enjoy the ride, don't destroy it
-
Kenny MichielsKe
- mx1 wk rookie
- Berichten: 316
- Lid geworden op: Za 18 Jul 2009, 21:22
- Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Locatie: omg lier
-
Johan ClootsJo
- mx all time winner
- Berichten: 1419
- Lid geworden op: Do 23 Jul 2009, 11:14
- Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Locatie: Lille
Re: probleem met plastiek van moto
IK verwijder da altijd met thinner en ja die word dof achteraf maar als het nieuw stickerset erop zit dan polier je die plastiek toch mee car polish en zij mor zeker dat het dan blinkt za mannekes. 
0 x
Jokes33
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten