Mijne maat zenne suzuki rmz 250 van 2005 begint meer en meer te haperen bij het optrekken, iemand een idee wa het kan zijn?
carbu is uitkuisen of ontsteking?
thanx
haperen rmz 250
-
Steven ElecteurSt
- 125cc rookie
- Berichten: 131
- Lid geworden op: Wo 22 Jul 2009, 08:18
- Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Werner Castelyns
- the legend!
- Berichten: 3525
- Lid geworden op: Do 30 Jul 2009, 08:26
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: haperen rmz 250
Als je de carburateur al eens reinigd kan het daar al niet aan liggen.
Kijk tegelijk ook even of je benzinekraan niet dicht zit of de ontluchting van de tankdop.
Spuit ook de stekkers van de ontsteking even in met contactspray, da's ook maar een kleine moeite.
Kijk tegelijk ook even of je benzinekraan niet dicht zit of de ontluchting van de tankdop.
Spuit ook de stekkers van de ontsteking even in met contactspray, da's ook maar een kleine moeite.
0 x
Being a good mechanic means a lot more then just twisting nuts and bolts!
http://www.katesretropage.be
http://www.katesretropage.be
-
Joost JonkersJo
- 50cc rider
- Berichten: 18
- Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 09:46
- Ik ben een..: geen van bovenstaande
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Locatie: asten
- Contact:
Re: haperen rmz 250
heb je al een nieuwe bougie geprobeerd. als hij hapert bij het openen van het gas kan het ook nog zijn dat de acceleratie pomp niet genoeg benzine inspuit. als je de luchtslang aan de achterkant van de carburateur eraf pakt en je opent het gas dat moet je kunnen zien dat er een straaltje benzine in het inlaat kanaal wordt gespoten
0 x
Jarel Motorsport
http://www.jarelmotorsport.nl
http://www.jarelmotorsport.nl
-
Luc SmoldersLu
- mx2 wk rookie
- Berichten: 278
- Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 09:47
- Ik ben een..: geen van bovenstaande
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: haperen rmz 250
de hot start gaat waarschijnlijk niet volledig dicht dan zuigt hij extra lucht binnen de plastieke vijs van 14 losvijzen de plunjer eruit halen een beetje vet aandoen en de kabel volledig doorsmeren en kijken dat hij goed loszit in de gaine en dan alles terug monteren
0 x
-
Steven ElecteurSt
- 125cc rookie
- Berichten: 131
- Lid geworden op: Wo 22 Jul 2009, 08:18
- Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: haperen rmz 250
bedankt voor de reacties, ik geef het door dat hij dit allemaal is test!
Steven
Steven
0 x
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Baidu [Spider] en 10 gasten