Kan iemand mij in het kort nog eens de voordelen van
het bijmengen van avgas omschrijven? Met name voor 2-tact
motoren. Zou iets te maken hebben met het aanwezige lood
in deze brandstof, die voor een betere warmte afvoer zou zorgen?
En wat zou de bijbehorende mengverhouding en octaangetal zijn?
Bij voorbaat dank,
Erik Pijls
AVGAS info
-
Erik PijlsEr
- european champ mx2
- Berichten: 208
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 21:20
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VBM
- Matthias Vermeersch
- world THQ sx champ
- Berichten: 1524
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 20:49
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: MCLB
- Locatie: West vlaanderen
- Contact:
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten