Plastiek hernieuwen

problemen met je crossmoto? wie weet kunnen ze U hier helpen..
Gebruikersavatar
Jens Jacobs
125cc rookie
Berichten: 148
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 20:28
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Contact:

Plastiek hernieuwen

Berichtdoor Jens Jacobs Wo 13 Jan 2010, 14:44

weet iemand misschien of je oude plastiek met een beetje krassen en een beetje kleurverschil terug kan opschuren ofzo of blijf je er beter vanaf dan ? of zijn daar middelen voor ofzo ?
ik hoor het graag :D
0 x


The Jenster
WWW.JEJDESIGN.BE
Gl
Glenn Dingemans
50cc rider
Berichten: 19
Lid geworden op: Di 13 Okt 2009, 18:12
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Plastiek hernieuwen

Berichtdoor Glenn Dingemans Wo 13 Jan 2010, 16:47

Daar is wel een oplossing voor ja! Als je een beetje zoekt heb je rond de 90 euro alles nieuw erop zitten.
Er is nog wel iets anders ook, kun je je oud plastic mee oppoetsen, dat heeft altijd in de motocross action gestaan, maar weet niet hoe het heet of waar je het kan kopen.
0 x


Gebruikersavatar
Julien Haemers
ama lites national champ
Berichten: 520
Lid geworden op: Ma 10 Aug 2009, 01:10
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: MCLB
Locatie: Kortrijk
Contact:

Re: Plastiek hernieuwen

Berichtdoor Julien Haemers Wo 13 Jan 2010, 17:16

Da product kost waarschijnlijk meer als een nieuw setje plastiek :lol:
0 x


Gi
Gilles Van Asch
mx2 amateur champ
Berichten: 151
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 23:11
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Plastiek hernieuwen

Berichtdoor Gilles Van Asch Wo 13 Jan 2010, 20:53

met een heteluchtblazer kan je de verkleurde plekken terug goed maken. Maar voor 90€ compleet nieuw setje plastic compleet, ik zou het wel weten..
0 x


Gilles_yz125
Gebruikersavatar
Jens Jacobs
125cc rookie
Berichten: 148
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 20:28
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Contact:

Re: Plastiek hernieuwen

Berichtdoor Jens Jacobs Do 14 Jan 2010, 17:27

ja ik weet het maar misschien dat je het gewoon door het op te schuren terug ongeveer als nieuw kan laten blinken ofzo.
0 x


The Jenster
WWW.JEJDESIGN.BE
Jo
Johan Cloots
mx all time winner
Berichten: 1419
Lid geworden op: Do 23 Jul 2009, 11:14
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: Lille

Re: Plastiek hernieuwen

Berichtdoor Johan Cloots Do 14 Jan 2010, 17:40

Echt blinken ni,da kunde vergeten,wel de krassen eruit,ik heb het bij mijn moto ook gedaan en ik vind dat het proper is,wel begonnen met een schuurkorrel 400 nat schuren he en dan steeds fijner gaan,ik heb de laatste schuurbeurt gedaan met een 800.
Dan na al dat schuurwerk goed afgespoeld en dan goed opblinken mee car polish en da is proper.
Als je graag eens foto's zie dan zal ik er wel eens een paar van mijne moto doorsturen die is nu helemaal af,maar ik moet er wel bijzeggen da schuren duurt lang he,da's ni op één dagske geflikt za maar het resultaat mag er zijn. ;)
0 x


Jokes33
Gi
Gilles Van Asch
mx2 amateur champ
Berichten: 151
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 23:11
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Plastiek hernieuwen

Berichtdoor Gilles Van Asch Do 14 Jan 2010, 17:41

door te schuren ga je het alleen maar doffer maken, en rond de meeste plastic sets zit geen vernis, is gwn gekleurde plastic. Bij verniste plastic kan je de vernis laag weer oppoetsen en meer laten blinken maar dan resultaat is ook ni super. Dus ni veel opties
0 x


Gilles_yz125
Jo
Johan Cloots
mx all time winner
Berichten: 1419
Lid geworden op: Do 23 Jul 2009, 11:14
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: Lille

Re: Plastiek hernieuwen

Berichtdoor Johan Cloots Do 14 Jan 2010, 17:43

Ja als ge blink wil dan moet nieuw steken,voor nog geen 100 euro zit die helemaal in't nieuw.
Als je dat geld niet kunt spenderen dan geen blink maar semi blink. :)
0 x


Jokes33
Gebruikersavatar
Jens Jacobs
125cc rookie
Berichten: 148
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 20:28
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Contact:

Re: Plastiek hernieuwen

Berichtdoor Jens Jacobs Do 14 Jan 2010, 18:28

jah ik wil wel eens een fototje zien.
zo heb ik een gedacht hoe het er zou kunnen uitzien :p
0 x


The Jenster
WWW.JEJDESIGN.BE
Jo
Johan Cloots
mx all time winner
Berichten: 1419
Lid geworden op: Do 23 Jul 2009, 11:14
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: Lille

Re: Plastiek hernieuwen

Berichtdoor Johan Cloots Do 14 Jan 2010, 19:10

[quote="Jens Jacobs"]jah ik wil wel eens een fototje zien.
zo heb ik een gedacht hoe het er zou kunnen uitzien
Laatst gewijzigd door Johan Cloots op Do 14 Jan 2010, 19:16, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x


Jokes33
Jo
Johan Cloots
mx all time winner
Berichten: 1419
Lid geworden op: Do 23 Jul 2009, 11:14
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: Lille

Re: Plastiek hernieuwen

Berichtdoor Johan Cloots Do 14 Jan 2010, 19:15

Johan Cloots schreef:
Jens Jacobs schreef:jah ik wil wel eens een fototje zien.
zo heb ik een gedacht hoe het er zou kunnen uitzien :p

Afbeelding

Afbeelding

Ziet er toch ni slecht uit he ;)
0 x


Jokes33
Jo
Johan Cloots
mx all time winner
Berichten: 1419
Lid geworden op: Do 23 Jul 2009, 11:14
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: Lille

Re: Plastiek hernieuwen

Berichtdoor Johan Cloots Do 14 Jan 2010, 19:19

En als ik nu er nog wa brunox op spuit dan blinkt die toch ook zeker,als de krassen er maar uit zijn en proper is.
Met blink gade echt ni rapper rijden :lol:
0 x


Jokes33
Gebruikersavatar
Christophe Vangeel
125cc rookie
Berichten: 143
Lid geworden op: Vr 20 Nov 2009, 12:20
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Plastiek hernieuwen

Berichtdoor Christophe Vangeel Do 21 Jan 2010, 12:50

Ik heb plastic renew al een paar keer gebruikt en dat werkt redelijk goed. En daarna blinkt het terug :D

http://www.properautocare.com/plreformoat.html
0 x


Terug naar “mecanic area”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten

Aanmelden · Registreer