ik hoor het graag
Plastiek hernieuwen
- Jens Jacobs
- 125cc rookie
- Berichten: 148
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 20:28
- Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Contact:
Plastiek hernieuwen
weet iemand misschien of je oude plastiek met een beetje krassen en een beetje kleurverschil terug kan opschuren ofzo of blijf je er beter vanaf dan ? of zijn daar middelen voor ofzo ?
ik hoor het graag
ik hoor het graag
0 x
The Jenster
WWW.JEJDESIGN.BE
WWW.JEJDESIGN.BE
-
Glenn DingemansGl
- 50cc rider
- Berichten: 19
- Lid geworden op: Di 13 Okt 2009, 18:12
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: Plastiek hernieuwen
Daar is wel een oplossing voor ja! Als je een beetje zoekt heb je rond de 90 euro alles nieuw erop zitten.
Er is nog wel iets anders ook, kun je je oud plastic mee oppoetsen, dat heeft altijd in de motocross action gestaan, maar weet niet hoe het heet of waar je het kan kopen.
Er is nog wel iets anders ook, kun je je oud plastic mee oppoetsen, dat heeft altijd in de motocross action gestaan, maar weet niet hoe het heet of waar je het kan kopen.
0 x
- Julien Haemers
- ama lites national champ
- Berichten: 520
- Lid geworden op: Ma 10 Aug 2009, 01:10
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: MCLB
- Locatie: Kortrijk
- Contact:
-
Gilles Van AschGi
- mx2 amateur champ
- Berichten: 151
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 23:11
- Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: Plastiek hernieuwen
met een heteluchtblazer kan je de verkleurde plekken terug goed maken. Maar voor 90€ compleet nieuw setje plastic compleet, ik zou het wel weten..
0 x
Gilles_yz125
- Jens Jacobs
- 125cc rookie
- Berichten: 148
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 20:28
- Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Contact:
Re: Plastiek hernieuwen
ja ik weet het maar misschien dat je het gewoon door het op te schuren terug ongeveer als nieuw kan laten blinken ofzo.
0 x
The Jenster
WWW.JEJDESIGN.BE
WWW.JEJDESIGN.BE
-
Johan ClootsJo
- mx all time winner
- Berichten: 1419
- Lid geworden op: Do 23 Jul 2009, 11:14
- Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Locatie: Lille
Re: Plastiek hernieuwen
Echt blinken ni,da kunde vergeten,wel de krassen eruit,ik heb het bij mijn moto ook gedaan en ik vind dat het proper is,wel begonnen met een schuurkorrel 400 nat schuren he en dan steeds fijner gaan,ik heb de laatste schuurbeurt gedaan met een 800.
Dan na al dat schuurwerk goed afgespoeld en dan goed opblinken mee car polish en da is proper.
Als je graag eens foto's zie dan zal ik er wel eens een paar van mijne moto doorsturen die is nu helemaal af,maar ik moet er wel bijzeggen da schuren duurt lang he,da's ni op één dagske geflikt za maar het resultaat mag er zijn.
Dan na al dat schuurwerk goed afgespoeld en dan goed opblinken mee car polish en da is proper.
Als je graag eens foto's zie dan zal ik er wel eens een paar van mijne moto doorsturen die is nu helemaal af,maar ik moet er wel bijzeggen da schuren duurt lang he,da's ni op één dagske geflikt za maar het resultaat mag er zijn.
0 x
Jokes33
-
Gilles Van AschGi
- mx2 amateur champ
- Berichten: 151
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 23:11
- Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: Plastiek hernieuwen
door te schuren ga je het alleen maar doffer maken, en rond de meeste plastic sets zit geen vernis, is gwn gekleurde plastic. Bij verniste plastic kan je de vernis laag weer oppoetsen en meer laten blinken maar dan resultaat is ook ni super. Dus ni veel opties
0 x
Gilles_yz125
-
Johan ClootsJo
- mx all time winner
- Berichten: 1419
- Lid geworden op: Do 23 Jul 2009, 11:14
- Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Locatie: Lille
Re: Plastiek hernieuwen
Ja als ge blink wil dan moet nieuw steken,voor nog geen 100 euro zit die helemaal in't nieuw.
Als je dat geld niet kunt spenderen dan geen blink maar semi blink.
Als je dat geld niet kunt spenderen dan geen blink maar semi blink.
0 x
Jokes33
- Jens Jacobs
- 125cc rookie
- Berichten: 148
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 20:28
- Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Contact:
Re: Plastiek hernieuwen
jah ik wil wel eens een fototje zien.
zo heb ik een gedacht hoe het er zou kunnen uitzien :p
zo heb ik een gedacht hoe het er zou kunnen uitzien :p
0 x
The Jenster
WWW.JEJDESIGN.BE
WWW.JEJDESIGN.BE
-
Johan ClootsJo
- mx all time winner
- Berichten: 1419
- Lid geworden op: Do 23 Jul 2009, 11:14
- Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Locatie: Lille
Re: Plastiek hernieuwen
[quote="Jens Jacobs"]jah ik wil wel eens een fototje zien.
zo heb ik een gedacht hoe het er zou kunnen uitzien
zo heb ik een gedacht hoe het er zou kunnen uitzien
Laatst gewijzigd door Johan Cloots op Do 14 Jan 2010, 19:16, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
Jokes33
-
Johan ClootsJo
- mx all time winner
- Berichten: 1419
- Lid geworden op: Do 23 Jul 2009, 11:14
- Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Locatie: Lille
-
Johan ClootsJo
- mx all time winner
- Berichten: 1419
- Lid geworden op: Do 23 Jul 2009, 11:14
- Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Locatie: Lille
Re: Plastiek hernieuwen
En als ik nu er nog wa brunox op spuit dan blinkt die toch ook zeker,als de krassen er maar uit zijn en proper is.
Met blink gade echt ni rapper rijden
Met blink gade echt ni rapper rijden
0 x
Jokes33
- Christophe Vangeel
- 125cc rookie
- Berichten: 143
- Lid geworden op: Vr 20 Nov 2009, 12:20
- Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: Plastiek hernieuwen
Ik heb plastic renew al een paar keer gebruikt en dat werkt redelijk goed. En daarna blinkt het terug
http://www.properautocare.com/plreformoat.html
http://www.properautocare.com/plreformoat.html
0 x
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten

