Onderhoud moto (250 4t)

problemen met je crossmoto? wie weet kunnen ze U hier helpen..
Da
Darcis Ken
ama lites rookie
Berichten: 350
Lid geworden op: Za 15 Aug 2009, 17:09
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VLM
Contact:

Onderhoud moto (250 4t)

Berichtdoor Darcis Ken Vr 15 Jan 2010, 17:23

aight manne,

k moet sins kort mijne moto zelf onderhoude. (suzuki RMZ250 2008)
kvroeg mij zo een beetje de routines af..
wat voor en na het trainen moet gebeuren, en hoe.
k ga ni veel meer rije, dus misschien tipkes vr als mijne moto lang stil sta, wa k er dan aan moe doen.
welke producten ik best gebruik.. (begin hier nu gene brunox reklam te make)

k weet echt niet veel denk ik, dus alle raad is welkom!

thaaaaaaanks x
0 x


Team motocrossracingmxdirtbiketillwedieriders rider #1 Inters MX1 Holeshotboy bringin' it home

WWW.V-MAC.BE
Gebruikersavatar
Jo Vanstraelen
50cc rider
Berichten: 24
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 21:11
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VBM
Contact:

Re: Onderhoud moto (250 4t)

Berichtdoor Jo Vanstraelen Vr 15 Jan 2010, 17:32

heb ge dat dan nog nooit zelf gedaan? zo ne pro als u zelf zen onderhoud doen:D
0 x


Da
Darcis Ken
ama lites rookie
Berichten: 350
Lid geworden op: Za 15 Aug 2009, 17:09
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VLM
Contact:

Re: Onderhoud moto (250 4t)

Berichtdoor Darcis Ken Vr 15 Jan 2010, 17:53

nieje, full-time student ikke.. genen tijd!
0 x


Team motocrossracingmxdirtbiketillwedieriders rider #1 Inters MX1 Holeshotboy bringin' it home

WWW.V-MAC.BE
Da
Darcis Ken
ama lites rookie
Berichten: 350
Lid geworden op: Za 15 Aug 2009, 17:09
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VLM
Contact:

Re: Onderhoud moto (250 4t)

Berichtdoor Darcis Ken Vr 15 Jan 2010, 18:16

ok manne, fuck it, k kan da wel, ma k heb blok en kwist ni wa poste
0 x


Team motocrossracingmxdirtbiketillwedieriders rider #1 Inters MX1 Holeshotboy bringin' it home

WWW.V-MAC.BE
Gebruikersavatar
Werner Castelyns
the legend!
Berichten: 3525
Lid geworden op: Do 30 Jul 2009, 08:26
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Onderhoud moto (250 4t)

Berichtdoor Werner Castelyns Za 16 Jan 2010, 09:18

ge kunt misschien al eens beginnen met alle 50 000 Km uwe luchtfilter te vervangen... :lol: :lol: ;)
0 x


Being a good mechanic means a lot more then just twisting nuts and bolts!

http://www.katesretropage.be
Da
Darcis Ken
ama lites rookie
Berichten: 350
Lid geworden op: Za 15 Aug 2009, 17:09
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VLM
Contact:

Re: Onderhoud moto (250 4t)

Berichtdoor Darcis Ken Zo 17 Jan 2010, 01:49

hihi
0 x


Team motocrossracingmxdirtbiketillwedieriders rider #1 Inters MX1 Holeshotboy bringin' it home

WWW.V-MAC.BE

Terug naar “mecanic area”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten

Aanmelden · Registreer