aight manne,
k moet sins kort mijne moto zelf onderhoude. (suzuki RMZ250 2008)
kvroeg mij zo een beetje de routines af..
wat voor en na het trainen moet gebeuren, en hoe.
k ga ni veel meer rije, dus misschien tipkes vr als mijne moto lang stil sta, wa k er dan aan moe doen.
welke producten ik best gebruik.. (begin hier nu gene brunox reklam te make)
k weet echt niet veel denk ik, dus alle raad is welkom!
thaaaaaaanks x
Onderhoud moto (250 4t)
-
Darcis KenDa
- ama lites rookie
- Berichten: 350
- Lid geworden op: Za 15 Aug 2009, 17:09
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VLM
- Contact:
Onderhoud moto (250 4t)
0 x
Team motocrossracingmxdirtbiketillwedieriders rider #1 Inters MX1 Holeshotboy bringin' it home
WWW.V-MAC.BE
WWW.V-MAC.BE
- Jo Vanstraelen
- 50cc rider
- Berichten: 24
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 21:11
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VBM
- Contact:
Re: Onderhoud moto (250 4t)
heb ge dat dan nog nooit zelf gedaan? zo ne pro als u zelf zen onderhoud doen:D
0 x
-
Darcis KenDa
- ama lites rookie
- Berichten: 350
- Lid geworden op: Za 15 Aug 2009, 17:09
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VLM
- Contact:
Re: Onderhoud moto (250 4t)
nieje, full-time student ikke.. genen tijd!
0 x
Team motocrossracingmxdirtbiketillwedieriders rider #1 Inters MX1 Holeshotboy bringin' it home
WWW.V-MAC.BE
WWW.V-MAC.BE
-
Darcis KenDa
- ama lites rookie
- Berichten: 350
- Lid geworden op: Za 15 Aug 2009, 17:09
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VLM
- Contact:
Re: Onderhoud moto (250 4t)
ok manne, fuck it, k kan da wel, ma k heb blok en kwist ni wa poste
0 x
Team motocrossracingmxdirtbiketillwedieriders rider #1 Inters MX1 Holeshotboy bringin' it home
WWW.V-MAC.BE
WWW.V-MAC.BE
- Werner Castelyns
- the legend!
- Berichten: 3525
- Lid geworden op: Do 30 Jul 2009, 08:26
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: Onderhoud moto (250 4t)
ge kunt misschien al eens beginnen met alle 50 000 Km uwe luchtfilter te vervangen...

0 x
Being a good mechanic means a lot more then just twisting nuts and bolts!
http://www.katesretropage.be
http://www.katesretropage.be
-
Darcis KenDa
- ama lites rookie
- Berichten: 350
- Lid geworden op: Za 15 Aug 2009, 17:09
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VLM
- Contact:
Re: Onderhoud moto (250 4t)
hihi
0 x
Team motocrossracingmxdirtbiketillwedieriders rider #1 Inters MX1 Holeshotboy bringin' it home
WWW.V-MAC.BE
WWW.V-MAC.BE
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten