Ik hoor van alle kanten waaien dat de crf 450 na meerals 50 uur de krukas vast komt te zitten?
Wie heeft hier nog al problemen mee gehad of is dit een enkele?
grtz
crf 450 2009
-
Opsteyn JanOp
- 125cc rookie
- Berichten: 148
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:18
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VBM
- Davy Vanderhaeghen
- ama lites national champ
- Berichten: 535
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 21:37
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: MCLB
- Locatie: USofMX
Re: crf 450 2009
Tis het eerste dak hier van hoor sie!
0 x
HONDA VANDEVELDE
racing by DIRK TANGHE
mx#41
you're never to old to be young and stupid!
racing by DIRK TANGHE
mx#41
you're never to old to be young and stupid!
-
Luc SmoldersLu
- mx2 wk rookie
- Berichten: 278
- Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 09:47
- Ik ben een..: geen van bovenstaande
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: crf 450 2009
kijk eens op www.tumpertalk.com er zijn in de usa verschillende mensen die benzine bij de olie krijgen dus als ge te lang met uw olie rijd krijgt ge minder smering door de benzine honda usa raad aan maximum 3 uur met dezelfde olie te rijden
0 x
- Niki Six
- european champ mx2
- Berichten: 225
- Lid geworden op: Ma 27 Jul 2009, 18:32
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: UFOLEP (fr)
- Locatie: Ieper
- Contact:
Re: crf 450 2009
voor dat je de motor in gang steekt moet je eigenlijk een keer of 5 zacht stampen zodat de olie opgepompt kan worden dan zal je normaal dat probleem niet hebben. Als je de motor van de eerste keer in gang trapt loopt die efkes droog waardoor krukas kan defect gaan
grtz
grtz
0 x
-
Opsteyn JanOp
- 125cc rookie
- Berichten: 148
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:18
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VBM
Re: crf 450 2009
Om de hoeveel uur vervangen jullie je krukas? Want daar vind ik niks van in het honda werkboek.
grtz jeanke
grtz jeanke
0 x
- Jeroen Vanrysselberghe
- mx2 wk champ
- Berichten: 603
- Lid geworden op: Zo 06 Sep 2009, 16:21
- Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: crf 450 2009
Niki Six schreef:voor dat je de motor in gang steekt moet je eigenlijk een keer of 5 zacht stampen zodat de olie opgepompt kan worden dan zal je normaal dat probleem niet hebben. Als je de motor van de eerste keer in gang trapt loopt die efkes droog waardoor krukas kan defect gaan
grtz
is dat niet zo bij elke moto?
0 x
- Niki Six
- european champ mx2
- Berichten: 225
- Lid geworden op: Ma 27 Jul 2009, 18:32
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: UFOLEP (fr)
- Locatie: Ieper
- Contact:
Re: crf 450 2009
bij 2t niet en bij sommige merken zit de oliepomp blijkbaar anders in elkaar zodat het niet echt nodig is
maar is toch altijd beter, maar dat is de reden dat de krukas van de crf stuk gaat dus daar ging de topic over he
maar is toch altijd beter, maar dat is de reden dat de krukas van de crf stuk gaat dus daar ging de topic over he
0 x
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten