crf 450 2009

problemen met je crossmoto? wie weet kunnen ze U hier helpen..
Op
Opsteyn Jan
125cc rookie
Berichten: 148
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:18
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VBM

crf 450 2009

Berichtdoor Opsteyn Jan Wo 23 Sep 2009, 11:04

Ik hoor van alle kanten waaien dat de crf 450 na meerals 50 uur de krukas vast komt te zitten?
Wie heeft hier nog al problemen mee gehad of is dit een enkele?

grtz
0 x


Gebruikersavatar
Davy Vanderhaeghen
ama lites national champ
Berichten: 535
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 21:37
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: MCLB
Locatie: USofMX

Re: crf 450 2009

Berichtdoor Davy Vanderhaeghen Wo 23 Sep 2009, 11:36

Tis het eerste dak hier van hoor sie!
0 x


HONDA VANDEVELDE
racing by DIRK TANGHE
mx#41
you're never to old to be young and stupid!
Lu
Luc Smolders
mx2 wk rookie
Berichten: 278
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 09:47
Ik ben een..: geen van bovenstaande
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: crf 450 2009

Berichtdoor Luc Smolders Wo 23 Sep 2009, 18:49

kijk eens op www.tumpertalk.com er zijn in de usa verschillende mensen die benzine bij de olie krijgen dus als ge te lang met uw olie rijd krijgt ge minder smering door de benzine honda usa raad aan maximum 3 uur met dezelfde olie te rijden
0 x


Gebruikersavatar
Niki Six
european champ mx2
Berichten: 225
Lid geworden op: Ma 27 Jul 2009, 18:32
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: UFOLEP (fr)
Locatie: Ieper
Contact:

Re: crf 450 2009

Berichtdoor Niki Six Do 24 Sep 2009, 18:50

voor dat je de motor in gang steekt moet je eigenlijk een keer of 5 zacht stampen zodat de olie opgepompt kan worden dan zal je normaal dat probleem niet hebben. Als je de motor van de eerste keer in gang trapt loopt die efkes droog waardoor krukas kan defect gaan
grtz
0 x


Op
Opsteyn Jan
125cc rookie
Berichten: 148
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:18
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VBM

Re: crf 450 2009

Berichtdoor Opsteyn Jan Do 24 Sep 2009, 21:43

Om de hoeveel uur vervangen jullie je krukas? Want daar vind ik niks van in het honda werkboek.

grtz jeanke
0 x


Gebruikersavatar
Jeroen Vanrysselberghe
mx2 wk champ
Berichten: 603
Lid geworden op: Zo 06 Sep 2009, 16:21
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: crf 450 2009

Berichtdoor Jeroen Vanrysselberghe Wo 07 Okt 2009, 20:13

Niki Six schreef:voor dat je de motor in gang steekt moet je eigenlijk een keer of 5 zacht stampen zodat de olie opgepompt kan worden dan zal je normaal dat probleem niet hebben. Als je de motor van de eerste keer in gang trapt loopt die efkes droog waardoor krukas kan defect gaan
grtz


is dat niet zo bij elke moto?
0 x


Gebruikersavatar
Niki Six
european champ mx2
Berichten: 225
Lid geworden op: Ma 27 Jul 2009, 18:32
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: UFOLEP (fr)
Locatie: Ieper
Contact:

Re: crf 450 2009

Berichtdoor Niki Six Wo 07 Okt 2009, 21:16

bij 2t niet en bij sommige merken zit de oliepomp blijkbaar anders in elkaar zodat het niet echt nodig is
maar is toch altijd beter, maar dat is de reden dat de krukas van de crf stuk gaat dus daar ging de topic over he
0 x


Terug naar “mecanic area”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten

Aanmelden · Registreer