heb deze juist aangekocht en gaat als een kanon
maar het starten van de motor lukt me niet goed heb me laten zeggen dat hier enkele trukjes voor zijn om dit te verhelpen
ze zeiden ergens iets weg veilen iemand info en soms tekeningen hier van??
soms een andere sproeier combinatie?
grtz hans
honda crf 250 van 2008
-
Ha
- 50cc rider
- Berichten: 19
- Lid geworden op: Vr 17 Jul 2009, 12:53
- Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
-
Lu
- mx2 wk rookie
- Berichten: 278
- Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 09:47
- Ik ben een..: geen van bovenstaande
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: honda crf 250 van 2008
ga naar www.thumpertalk.com dan naar forum scroll naar beneden tot ge uitkomt bij honda klik op crf 250 ga langs de bladzijden tot ge de uitleg+photos vindt
0 x
- Julien Haemers
- ama lites national champ
- Berichten: 520
- Lid geworden op: Ma 10 Aug 2009, 01:10
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: MCLB
- Locatie: Kortrijk
- Contact:
Re: honda crf 250 van 2008
Ik heb stationair sproeier 48
Hoofsproeier 182
Benzine schroef 1 toer en 3/4 open
In de cillinderkop werken 2 hoekjes geslepen zodat de compressie een heeel klein beetje vermindert wordt.
Sindsdien start ie makkelijk.
Hoofsproeier 182
Benzine schroef 1 toer en 3/4 open
In de cillinderkop werken 2 hoekjes geslepen zodat de compressie een heeel klein beetje vermindert wordt.
Sindsdien start ie makkelijk.
0 x
-
Ha
- 50cc rider
- Berichten: 19
- Lid geworden op: Vr 17 Jul 2009, 12:53
- Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: honda crf 250 van 2008
hey bedankt Julien H zijn er soms foto's van hoe deze hoekjes worden geslepen of welke dit precies zijn
grtz hans
grtz hans
Julien Haemers schreef:Ik heb stationair sproeier 48
Hoofsproeier 182
Benzine schroef 1 toer en 3/4 open
In de cillinderkop werken 2 hoekjes geslepen zodat de compressie een heeel klein beetje vermindert wordt.
Sindsdien start ie makkelijk.
0 x
- Julien Haemers
- ama lites national champ
- Berichten: 520
- Lid geworden op: Ma 10 Aug 2009, 01:10
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: MCLB
- Locatie: Kortrijk
- Contact:
Re: honda crf 250 van 2008
Hans Engelen schreef:hey bedankt Julien H zijn er soms foto's van hoe deze hoekjes worden geslepen of welke dit precies zijn
grtz hansJulien Haemers schreef:Ik heb stationair sproeier 48
Hoofsproeier 182
Benzine schroef 1 toer en 3/4 open
In de cillinderkop werken 2 hoekjes geslepen zodat de compressie een heeel klein beetje vermindert wordt.
Sindsdien start ie makkelijk.
Met die hoekjes bedoel ik eigenlijk kleine "putjes" in de cillinderkop waardoor er dus minder compressie is.
(De 2009 crf 250 heeft deze al vanuit de fabriek)
Ik heb dat laten doen door mijn dealer bij het plaatsen van de nieuwe piston.
Er was ook een andere methode met het afslijpen van iets aan de nokkenas zoals op thumpertalk staat maar dit helpt niet 100% ben ik gezegt geweest.
0 x
-
Ha
- 50cc rider
- Berichten: 19
- Lid geworden op: Vr 17 Jul 2009, 12:53
- Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: honda crf 250 van 2008
hallo iedereen
ik heb de inlaat kleppen van mijn honda crf250 2008 vast zitten
omdat ik dit zelf ga doen heb ik speciaal gereedschap
wie heeft soms een spannerblokkeer gereedschap met nummer: 070MG-0010100
of heeft iemand hier goeie foto's van of dergelijke om dit na te maken
grtz hans
ik heb de inlaat kleppen van mijn honda crf250 2008 vast zitten
omdat ik dit zelf ga doen heb ik speciaal gereedschap
wie heeft soms een spannerblokkeer gereedschap met nummer: 070MG-0010100
of heeft iemand hier goeie foto's van of dergelijke om dit na te maken
grtz hans
0 x
- Brian Antonissen
- wk mister 875cc
- Berichten: 2020
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 21:05
- Ik ben een..: geen van bovenstaande
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: honda crf 250 van 2008
heb je niet nodig.
haal de vijs van je ketting (de middenste)spanner eraf en draai naar rechts (met een zeer smalle schroevendraaier) tot je ten einde bent en dan haal je voorzichtig je schroevendraaier eruit. de ketting zou nu los moeten liggen. check dat met je vinger. check ook voor je begint aan hoe vast ze ligt, dan weet je wanneer het goed is of niet.
als dit niet lukt, vijs dan de spanner in zijn geheel eraf. (wel eerst middenste vijs eruit halen).
Wanneer je nokkenas trg eropstaat, plaats je je spanner terug. wel zien dat je bouten er recht inzitten enzo (ook pakking checkken.
als je hem terug hebt bevestig, ga je met je platte schroevendraaier weer helemaal naar rechts draaien tot je ten einde bent, en trek je hem vloeiend eruit. nu ligt de ketting normaal terug op spanning. (check met je vingers)
80 dollar is nogal veel geld voor iets dat je met een schroevendraaier ook kunt.
haal de vijs van je ketting (de middenste)spanner eraf en draai naar rechts (met een zeer smalle schroevendraaier) tot je ten einde bent en dan haal je voorzichtig je schroevendraaier eruit. de ketting zou nu los moeten liggen. check dat met je vinger. check ook voor je begint aan hoe vast ze ligt, dan weet je wanneer het goed is of niet.
als dit niet lukt, vijs dan de spanner in zijn geheel eraf. (wel eerst middenste vijs eruit halen).
Wanneer je nokkenas trg eropstaat, plaats je je spanner terug. wel zien dat je bouten er recht inzitten enzo (ook pakking checkken.
als je hem terug hebt bevestig, ga je met je platte schroevendraaier weer helemaal naar rechts draaien tot je ten einde bent, en trek je hem vloeiend eruit. nu ligt de ketting normaal terug op spanning. (check met je vingers)
80 dollar is nogal veel geld voor iets dat je met een schroevendraaier ook kunt.
0 x
"Comparing times between smaller and larger cc bikes is a time honored tradition of the know nothing idiot."
-
Ha
- 50cc rider
- Berichten: 19
- Lid geworden op: Vr 17 Jul 2009, 12:53
- Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 gasten