Trainen in Frankrijk !!! = FFM licentie ,

plaats hier alle trainingcircuits.
Je
Jeroen Mouton
50cc rider
Berichten: 22
Lid geworden op: Za 30 Jul 2011, 15:15
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Trainen in Frankrijk !!! = FFM licentie ,

Berichtdoor Jeroen Mouton Za 11 Jan 2014, 02:01

Hangt af van de club maar bij Mervilles (waar wij zitten) is het cheque opzenden naar club en zij zenden dat door naar FFM (minus hun lidgeld).
Wil je overschrijven of cash betalen best eens contact opnemen met de club waar je lid wil worden als je wat initiatief toont (in het frans) zijn ze naar mijn ondervinding heel hulpzaam. ;)
0 x


Gu
Gunther Ghysels
125cc rookie
Berichten: 148
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:30
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden

Re: Trainen in Frankrijk !!! = FFM licentie ,

Berichtdoor Gunther Ghysels Za 25 Jan 2014, 10:48

In principe staat er op elk circuit dat een FFM vergunning verplicht is, maar naar ondervinding kijken ze er niet altijd naar. Croisilles, Ribécourt, Amigny, Merville, Hardecourt, Avesnes, Gouy en Artois, condé, Arleux....Heb ik al vrienden meegenomen die zelfs enkel een KNMV district licentie hebben (axel).
De vraag is natuurlijk wat de gevolgen zijn als er een accident gebeurd en zonder Franse licentie loop je natuurlijk het risico dat ze op een dag wel moeilijk doen.
Als je met een groep gaat, en een iemand heeft een Franse licentie en de rest een of andere licentie, ben ik er vrijwel zeker van dat iedereen zal mogen rijden.
0 x


Do
Dourte Gerrit
ama sx 250 champ
Berichten: 732
Lid geworden op: Ma 12 Okt 2009, 19:28
Ik ben een..: geen van bovenstaande
Ik ben aangesloten bij..: FFM (fr)

Re: Trainen in Frankrijk !!! = FFM licentie ,

Berichtdoor Dourte Gerrit Do 13 Mar 2014, 20:47

in het noorden en picardie gaat het nog !!! streek van de Vogezen (Mothern,Bitch,Riedseltz Rozerieulles enz...) kom je er niet op !!!! in Bitch volstaat zelfs een FIM licentie niet !! deze week nog met de eigenaar proberen te onderhandelen ??
0 x


Terug naar “trainingscircuits”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast

Aanmelden · Registreer