[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/ext/protolan/rssfeed/event/listener.php on line 117: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 5312: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3925)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 5312: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3925)
KTM 85 SX 2012 (groete wielen) in goede staat - time4mx.be

KTM 85 SX 2012 (groete wielen) in goede staat

Alle crossmotos, alle mx bikes, pitbikes, enzz
Forumregels
- Klik hier voor een handleiding hoe je foto's post
- Topics die niet in de juiste categories gepost zijn worden niet verplaatst maar verwijderd.
- Enkel topics van particulieren zijn toegelaten, met uitzondering van onze adverteerders.
- Je moet minimum 10 berichten gepost hebben vooraleer je hier kan posten.
Mi
Mikael Thorson
125cc junior EK
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden

KTM 85 SX 2012 (groete wielen) in goede staat

Berichtdoor Mikael Thorson Za 28 Feb 2015, 23:36

Well serviced and great looking KTM 85SX 2012 with HGS Exhaust, aftermarket triple clamps, larger back brakes (from KTM 125) and revalved suspension.

It has about 60 hours and is in great condition.

Price €1700 or your best offer!

The bike is located in Belgium. Je kunt schrijven om me in het Frans of Nederlands!

http://www.2dehands.be/motoren/motoren/ ... dium=email
0 x

Terug naar “Motoren”